[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na non-Steamowych Postalach tworzę sobie dodatkowy folder System, czysty, z wcześniej zrobionego backupu - i działam na nim do woli, zmieniając ile wlezie. Próbował ktoś tak na P2C, odpalić exe z takiego \SystemTest\ (oczywiście edytując w ini ścieżkę dla tego folderu dla plików.u)? Ciekawe, czy wyzeruje na Steamie achievmenty itp. Jak nie: Dziwne że tak właśnie nie tworzycie sobie własnego środowiska pracy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Aczików nie wyzeruje. One są zapisane na Steam. Ewentualnie mógłbyś stracić dostęp do Holidays, choć do końca nie wiem.
Co do tamtego rozwalania bystków na kawałki, to już po problemie.
Najwyraźniej to przez AWPF jednak. Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić?
Ja z drugiej strony polecam wgrywać wszystko jak leci do skopiowanego folderu z całym Postalem, a potem jak już zrobi się za duży śmietnik to usunąć i zrobić nową kopię całej gry.Tiquill pisze:Dziwne że tak właśnie nie tworzycie sobie własnego środowiska pracy.
Co do tamtego rozwalania bystków na kawałki, to już po problemie.
Najwyraźniej to przez AWPF jednak. Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić?
To by było zbyt proste, gdyby usunięcie iniaczy pomogło załatwić problem. Fakt, że bysków mi dawno nie rozwalało, ale fov jest nieobliczalny i notorycznie się zmienia po cutscenkach po przejściu na następny level. Widać, że mimo że postala się nie odpala "parowo" to nadal czuję, że jest on w jakiś ukryty sposób z nim powiązany.seebeek17 pisze:Najwyraźniej to przez AWPF jednak. Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić?
Też tak kiedyś robiłem z modami, że wgrywałem je do nowego folderu z P2C. Tylko minusem tego jest to, że jest niemiłosierny burdel w plikach, oraz w przypadku przyszłych aktualizacji postala, wszystkie pliki są chamsko podmieniane na "nowsze" i jest to szybki sposób na utratę całego postępu edycji oryginalnych plików gryseebeek17 pisze:Ja z drugiej strony polecam wgrywać wszystko jak leci do skopiowanego folderu z całym Postalem, a potem jak już zrobi się za duży śmietnik to usunąć i zrobić nową kopię całej gry.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Już 99% ukończenia moda. Problemy z fovem i bystkami zażegnane. Stabilność o niebo lepsza jak w AWP. Wszystko co było w AWP zostało przeportowane na steamowego postala. Bugi i glitche znane z P2C ponaprawiane, brak zacięć animacji na mapach względem P2C, kody na koty i nożyczki do m16 działają. Pełny changelog zamieszczę kilka dni po premierze moda (i uwierzcie, nie jest tego mało)
W sobotę 10.02.2018 premiera moda na forum i na 99,9% dotrzymam terminu
W sobotę 10.02.2018 premiera moda na forum i na 99,9% dotrzymam terminu
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ja jak już wcześniej obiecałem mogę pomóc z wersją dla Steam Workshop, mam nadzieję, że pamiętam jeszcze co i jak dawno nie tykałem skryptów
Myślę że moda ogram zwłaszcza że ostatnia wersja mi się crashowała albo bugowała w minigrach i odechciało mi się grać
Myślę że moda ogram zwłaszcza że ostatnia wersja mi się crashowała albo bugowała w minigrach i odechciało mi się grać
I'm fucking insane in the brain.
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Ja właśnie chcę zagrać, bo na streamach Radzika widać było, że jest sporo zmian i easter eggów, głównie to mnie zachęca, no i fakt że ma tak nie GPFować jak tradycyjne AWP.Yossarian pisze:Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem
I regret nothing
Miło mi to słyszećDzienis pisze:Yeeeey!
Zagram na pewno.
W kwestii gameplay'u jest to misch mash AWP, STP i P2C, czyli wybuchowa mieszankaYossarian pisze:Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem
Ja po dziś dzień dziwie się, że nikt wcześniej się tego nie podjął, ale może to i nawet lepiej, bynajmniej macie pewność, że nie kastrowałem moda i nie dałem żadnych zbędnych udziwnień jak RWS przy P2CRadzik pisze:Co tu dużo mówić, jest to pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą poczuć się jak w AWP grając w P2C
Co do wersji na WS zrobię odnośnik na forum do pobrania moda, przycisk "subskrybuj" będzie zbędny, szkoda że nie można go schować. Jest to mod, który ma własny folder, własne paczki, niektóre znacząco zedytowane oryginalne paczki, więc nie ma praktycznie opcji by to połączyć i odpalać z poziomu P2C. To przy okazji nauczy niektórych steamowiczów że czasem trzeba kliknąć w więcej niż 5 przycisków by móc odpalić modaPan Szatan pisze:Ja jak już wcześniej obiecałem mogę pomóc z wersją dla Steam Workshop, mam nadzieję, że pamiętam jeszcze co i jak dawno nie tykałem skryptów
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
W teorii tak normalnie to się nie da ale w praktyce wcale nie jest niemożliwe, można stworzyć taki skrypt jak w Happy Night, Nicks Coop czy Corkscrew Rules. Pliki moda będą w workshopcontent a skrypt będzie odpalać grę ponownie z wykorzystaniem specialnie zmodyfikowanego .ini które odpali moda i jego pliki (podmieniające orginalne) w pierwszej kolejności.Dev4ever pisze: Jest to mod, który ma własny folder, własne paczki, niektóre znacząco zedytowane oryginalne paczki, więc nie ma praktycznie opcji by to połączyć i odpalać z poziomu P2C.
Ale w sumie sam pomysł aby w ten sposób wypromować forum jest niezły
Choć możnaby normalnie dać na workshop, po co utrudniać steamowiczom życie, to trochę takie... głupie.
Moim zdaniem nie ma co dzielić tego na My vs Oni.
Jak masz zamiar dać mod na steama aby dotarł do większej ilości osób to niech będzie on dostępny na Steamie w takiej formie jakiej powinien zwłaszcza że jest to możliwe. Ja co prawda w przypadku spolszczenia dałem link do forum a sama strona w workshop ma na celu promowanie spolszczenia.
Nie chcę ci narzucać co jest słuszne a co nie ale takie utrudnianie na siłę i chamska promocja forum jest... niezbyt.
Myślę że o wiele fajniejszym sposobem byłoby dodać reklamę postalsite zawartą w samym modzie lub/oraz na stronie workshop np. w opisie i na screenach
Jeśli masz jakieś pytania jakby to miało wyglądać od strony technicznej to zapraszam na priv.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2018, 19:17 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
Powiem prosto z mostu. Osobiście modderka w postalu mnie już tak zmęczyła, że po prostu nie chce mi się tego robić, a moda chcę wydać jutro i zrobię to, choćby to była ostatnia rzecz jaką miałbym wykonać w życiu .Pan Szatan pisze:W teorii tak normalnie to się nie da ale w praktyce wcale nie jest niemożliwe, można stworzyć taki skrypt jak w Happy Night, Nicks Coop czy Corkscrew Rules. Pliki moda będą w workshopcontent a skrypt będzie odpalać grę ponownie z wykorzystaniem specialnie zmodyfikowanego .ini które odpali moda i jego pliki (podmieniające orginalne) w pierwszej kolejności.
Ja nie idę w ilość, wystarczy że moda pobierze 100 osób i 90% z tych osób będzie zadowolona z mojej roboty, a to, że komuś się nie chce wypakować moda do folderu z P2C i zrobić skrót .exe na pulpicie, to nie mój problem STP i P2C zostały już podzielone, więc trzeci podział bardziej już nie może zaszkodzić. Tak działa konkurencja, są podziały na różne marki i każda ma swoich zwolenników i przeciwników.Pan Szatan pisze:Choć możnaby normalnie dać na workshop, po co utrudniać steamowiczom życie, to trochę takie... głupie.
Moim zdaniem nie ma co dzielić tego na My vs Oni.
Nikomu nie każę pobierać, jeżeli nie chce mu się poświęcić 5 minut na rozpakowanie folderu i zrobienie skrótu na pulpicie, a forum zawsze było moim priorytetowym miejscem, gdzie prezentowałem swoje mody/mapy, więc AWPF nie będzie pod tym względem gorszePan Szatan pisze:Nie chcę ci narzucać co jest słuszne a co nie ale takie utrudnianie na siłę i chamska promocja forum jest... niezbyt.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Dev4ever, spoko, rób jak uważasz ¯\_(ツ)_/¯
I'm fucking insane in the brain.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Twoje podejście jest dla mnie w pełni zrozumiałe, choć do końca nie popieram. Jesteś twórcą moda, więc rób to co uważasz sam za słuszne
Jeżeli dasz krótką instrukcję jak należy postępować z modem to ludzie Ci, którzy będą chcieli nie powinni mieć problemów z jej ogarnięciem
Jeżeli dasz krótką instrukcję jak należy postępować z modem to ludzie Ci, którzy będą chcieli nie powinni mieć problemów z jej ogarnięciem
Niepoważny admin