Dobra, oto pełna lista zmian, jakie zaszły w modzie względem wersji nonsteamowej + lista zmian względem Postal 2 Complete, elaborat czas zacząć

ł:
Zmiany/poprawki w broniach (bronie z P2C)
-Wszystkie bronie mają naprawione pozycje na ekranie.
-Kastety zadają nieco mniej obrażeń, co uniemożliwi zbyt skutecznego eliminowania przeciwników używając kombinacji ppm+kopniak.
-Trzymając kastety, tekstura rąk od teraz jest poprawnie wyświetlana zależnie od przebrania.
-Nóż motylkowy posiada brakujący dźwięk podczas chowania/przełączania na inną broń, a sama broń jest odrobinę mniej skuteczna na nieuzbrojonych przechodniów.
-Glock i MP5 maja naprawiony problem z zanikającymi dźwiękami strzelania.
-Tryb automatyczny glocka jest skuteczniejszy, ma mniejszy rozrzut pocisków, a tryb pojedynczy strzela nieco wolniej
-SawnOff nie czerpie już amunicji z zwykłej strzelby, od teraz ma własną amunicję.
-Original shotgun ma przywrócony stary dźwięk przeładowywania z ED.
-Dynamit i M79 działają niemal identycznie jak w ED
-Naprawione m16, od teraz użycie kodów na strzelanie kotami/nożyczkami działają poprawnie, a sama broń strzela z szybkością niezależną od ilości FPS, oraz przywrócony został stary muzzle flash z STP.
-Przywrócona została oryginalna animacja pistoletu.
-Naprawione kody na odbijające koty przy użyciu strzelby.
-Oryginalne ikony broni oraz przedmiotów, co nie powoduje już problemów z powiększonymi ikonami w trakcie minigry "Chompy".
-Wyrzutnia atomówek ma stary wygląd z AWP.
-Przechodnie odpowiednio reagują podczas gdy ktoś ma wyciągnięte nożyce do żywopłotu.
-Piła jak i dezodorant mają przywrócony stary wygląd, jak i dźwięki z AWP.
(Bronie z AWP)
-Naprawiony został błąd, który umożliwiał nieskończone rzucanie katany stojąc bezpośrednio przed przeciwnikiem.
-Opary strzykawki i cyklonu B konsekwentniej działają przy kontakcie z graczem/ofiarą.
-Święty granat ma stary dźwięk "Alleluja" z AW7.
-Alternatywny atak widłami został odpowiednio spowolniony.
-Naprawiony został alternatywny atak shurikenów, który powodował zbyt szybkie ich rzucanie.
-Przechodnie i policja konsekwentniej reagują na wyciągnięty toporek, katanę i tasaka.
Poprawki i zmiany dotyczące map
-Usunięto pickupy siekiery z P2C, za to w niektóre jej miejsca dodany został toporek z AWP.
-Dodano kilka nowych znajdziek.
-Niektórym pickupom zmieniono dni w jakich one występują np: Maczetę w szopie kolesia znajdziemy od wtorku, podobnie jak katanę w domu, przy drodze prowadzącej do mapy z policją i bankiem.
-Niektóre pickupy dodane wraz z patchem 1412 steam zostały usunięte lub zamienione na pickupy z AWP.
-Nie będzie możliwe ominięcie misji związanej z odebraniem prania, podobnie sprawa tyczy się ucieczki z fabryki napalmu, czy biblioteki poprzez użycie pewnych "trików".
-Mapa z biurowcem RWS została lekko zmodernizowana, dodany został nowy sprzedawca oraz kilka obiektów static mesh, dla bogatszego wyglądu tej mapy.
-W klubie "fire in the hole" barman ma do zaoferowania browara z M@d mods.
-Poprawki optymalizujące mapy, pod katem pozbycia się denerwującego stutteringu występującego w P2C.
-W sklepie Habiba ludzie stojacy w kolejce w zależności od dnia mają różne bronie białe.
-Zmiany w balansie bazy Wojskowej, została utrudniona wględem P2C, nie mniej jednak jest ona lepiej zbalansowana w porównaniu do klasycznego AW.
-ilość wymaganych zabitych zombie do ukończenia misji w domu Vince'a powtórnie wzrosła z 50 do 80.
-Ilość zabitych słoni wymaganych do ukończenia misji powtórnie zwiększono z 10 do 21.
-W minigrze "Mortal Kombat" dodana została muzyka z owej gry.
-W minigrze "Fag Hunter" niektóre osoby homo, mogą się bronić pięściami.
-Na mapie z sklepem Habiba zaszło kilka zmian pod kątem przywrócenia starego oświetlenia, usunięcia lub przesunięcia niektórych obiektów, o które npc się często blokowały oraz usunięcia blokady po kradzieży mleka.
-Usunięta została barierka na schodach na mapie z domem kolesia.
-Kilka pomniejszych błędów z dźwiękami i muzyką w niektórych lokacjach.
-Naprawiony został błąd w cut scence w sklepie mięsnym, jeden spawner rzeźnika był wbity w podłogę co powodowało, że niektóre kwestie i dźwięki nie mogły zostać odtworzone.
-Kilka pomniejszych błędów związanych z gubieniem ścieżek talibów w podziemiach, powodujac pojawianie się przeciwnika perfidnie na oczach gracza.
-Naprawione problemy z zbyt głośnymi dźwiękami słoni na mapie z placem parad.
-Naprawione zostały niektóre kolizje obiektów, jak krzak z donicą obok banku, który czasem powodował zaklinowanie się npc.
Ogólne zmiany.
-Na Poziomie trudności "Nightmare mode" i "Really Fucking Hard" radar ma ograniczoną baterię jak w AWP.
-Zmniejszona częstotliwość "random dropów" z zabitych przez kolesia osób.
-Dźwięk podnoszenia jest przypisany do pickupa, co nie będzie powodować kolidowania z kwestiami kolesia, czy z dźwiękami wyciągania broni. Same zaś dźwięki podnoszenia Maryśki, czy piwa z M@d inventory dzięki temu są cichsze i nie biją tak po uszach, jak wcześniej.
-Naprawione problemy z zmieniającym się fovem po cut scenkach.
-Stare/Nowe menu Startup z pokazanym arsenałem M@dMods i krwawą czaszką wydającą różne dźwięki. Stare menu było niestabilne, powodowało ścinki na słabszych PC'tach, o wiele dłuższe ładowanie gry i czasem powodowało crashe.
-Doszło kilka nowych nieużytych dialogów kolesia, które można usłyszeć podczas rozgrywki.
-Na poziomie łajzowatym, podobnie jak w STP, niektórzy będą biegać z paralizatorem.
O niektórych zmianach mogłem zapomnieć lub były na tyle mało istotne, że nie warto było ich umieszczać w changelogu.

Pozdrawiam, Dev.