Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać nową odsłonę kultowego już moda do Postal 2, którego niemal w całości przeniosłem na Steamową wersję gry, przy okazji naprawiając i usprawniając go o nowe dodatki
Co wprowadza mod? Praktycznie wszystko to, co wprowadził nam AWP 1.0-1.3 Link łącząc przy tym świat AWP z światem P2C, dzięki czemu mamy do dyspozycji wszystkie 'ficzery' znane z wersji Steamowej. Dodatkowo wprowadziłem kilka zmian mniej lub bardziej słusznych, takich jak dodanie nowego menu MaDIntro autorstwa M@DJ@cK@L'a, naprawa broni z ED, dzięki czemu przykładowo M79 nie będzie strzelał już zwykłymi granatami, tylko wybuchowymi pociskami, jak w Bozia przykazała Również dodałem parę nieużytych dialogów Kolesia podczas rozgrywki. Poprawiłem także niektóre mniej lub bardziej drażniące błędy oraz pozbyłem się dokuczających przycięć po oddaniu strzału bądź zabiciu kogoś. Przywróciłem stare dobre kody takie jak 'ghost', 'walk', 'fly', Game balance został też usprawniony pod kątem zdobywania mocniejszych bądź słabszych broni i apteczek np: Maczetę w szopie przeniosłem na Wtorek, czy zmieniłem balans misji, które z założenia miały być tymi trudniejszymi (chodzi głównie o tą śmiesznie uproszczoną Bazę wojskową względem wersji no steamowej) W minigrze 'Mortal Kombat' będzie teraz leciała przyjemna nutka z owej gry, Dodałem kilka nowych znajdziek, naprawiłem błędy związane z niektórymi dźwiękami np: zbyt głośne słonie na placu parad. W przyszłości będzie wsparcie dla map i modów do AWP zrobionych przez naszych użytkowników i nie tylko
Jeśli chcesz poznać pełną listę zmian, znajdziesz ją na 7 stronie owego tematu
Link do Warsztatu Steam z modem oraz screenami: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1300887994
Czemu nazwa AWP Forever? by było wiadomo, że stary dobry mod powraca na tory w odświeżonych i old school'owych szatach, który będzie w miarę potrzeb stale wspierany łatkami tworzonymi przeze mnie
Jest to finalna wersja oznaczona jako v1.2.2. Wszelkie uwagi, znalezione błędy/glicze mile widziane
Autor Moda AWP: Kamek
Autor konwersji na Steam pod nową nazwą "AWP Forever": Dev4ever
Link do pobrania Moda: https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=315
Instalacja:
- Wypakować folder 'AWP Forever' do folderu z zainstalowanym Postal 2 Complete
- Wejść do folderu 'System' zawartym w modzie
- Znaleźć skrót 'AWP.exe'
- Utworzyć skrót na pulpicie i cieszyć się grą
Chcesz grać wraz z innymi modami oraz mieć naliczane godziny na Steam? Nie ma problemu, pobierz ten skonfigurowany przez użytkownika Pan Szatan launcher, zainstaluj go wypakowując pliki do: ...\steamapps\common\POSTAL2Complete\System, odpal Postala 2, wybierz opcję "AWP Forever" i ciesz się grą na absolutnym full wypasie
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2018, 04:07 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 15 razy.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Heh ja powiem tyle że czekałem od dawna na ten port
I'm fucking insane in the brain.
Lul, co się stało sięAn error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Jul 15 2017 16:49:24
OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2409 MHz with 4095MB RAM
Video: No Video
Level: None
Unable to load Entry. Your installation of POSTAL 2 may be corrupt. Can't find file 'Entry'
History: UGameEngine::Init <- InitEngine
Podejrzewam że port zacny, ale coś takiego mi wyskakuje. Źle mi się pobrało czy co?
Edit: Chryste jaki ja tępy jestem. Wkleiłem d ofolderu z STP
Problem załatwiony Tera testujemy!
Edit2: Okej, wszystko jak pamiętałem z AWP Jednak mam zastrzeżenia:
-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak )
-Brak tekstury siekiery
-Nie ma licznika przy baseballu
-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń
-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze
Poza tym wszystko ok Mam nadzieję, że w następnych wersjach to naprawisz.
Oby tak dalej!
Ostatnio zmieniony 02 sie 2017, 20:35 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 2 razy.
Bo w oryginale KarmaGun nie podnosił ludzi, AWPMod to dopiero wprowadziłSzynkaczPL pisze:-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak )
Będę nad tym pracował.SzynkaczPL pisze:-Brak tekstury siekiery
Dziwne, u mnie liczy stopę normalnieSzynkaczPL pisze:-Nie ma licznika przy baseballu
Odrywał kończyny? Jeżeli to robił, to na Enhanced mode, a tego jeszcze nie ruszałem.SzynkaczPL pisze:-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń
Lol, u mnie także działa jak trzeba i rozwala na kawałkiSzynkaczPL pisze:-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze
Dobra już wiem o co chodzi, tak jak wyżej, dodam to do enhanced mode
Edit: Jak zainstalowałeś moda
Edit: Jutro, daję mini patcha, bo znalazłem błędy przy telepadach i przenoszą gracza do lokacji z P2C, przeportuję komentarze kolesia przeglądając mapę podczas apokalipsy i jak się uda to naprawię siekierkę.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2017, 01:46 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 3 razy.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
ja tam mam licznik w baseballu a na enhanced mode nie grałem więc nie wiem czy te funkcje działają ale z tego co pamiętam to M@D Mod ze Steam'a miał w opcjach możliwość zmiany broni na te ulepszone.
Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy ł:
No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...
Nowych lokacji nie ma na mapie
Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.
W PostED jest logo MaD Moda
SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.
w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł
W Mortal Kombat nie ma broni
Narazie tyle.
Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy ł:
No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...
Nowych lokacji nie ma na mapie
Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.
W PostED jest logo MaD Moda
SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.
w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł
W Mortal Kombat nie ma broni
Narazie tyle.
I'm fucking insane in the brain.
Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkęPan Szatan pisze:Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy
Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę Chodziło mi o to żeby nie od razu mieć wszystko, a żeby trzeba było się trochę porozglądać za lepszymi broniamiPan Szatan pisze:No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...
W dzisiejszym patchu to poprawięPan Szatan pisze:Nowych lokacji nie ma na mapie
Dziwne, ja jakoś nie zauważyłem różnicyPan Szatan pisze:Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.
Zapomniałem o tym Poprawi się.Pan Szatan pisze:W PostED jest logo MaD Moda
Będzie naprawionePan Szatan pisze:SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.
Zajrzyj tam w środęPan Szatan pisze:w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł
Żadnych, czy białych? Jeżeli białych, poszukaj pod spawnerami przeciwników lub zajrzyj tam w inne dniPan Szatan pisze:W Mortal Kombat nie ma broni
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Z tym Mortalem to pewnie zgaduję że dałeś tam tylko bronie białe, aby zachować zwyczaj tej serii, więc profilaktycznie* nie powinno być tam bronii palnej.
*- [kaszel]... Niektóre postacie mają możliwość używania bronii palnych jako specjalne ruchy. Na przykład Stryker może korzystać z pistoletów i granatów. Albo Jax w MKX ma pistolet maszynowy i wyrzutnie rakiet i też można ich używać (spokojnie, zadają zwykle 15-20% obrażeń ). Taka miniciekawostka z mojej strony
*- [kaszel]... Niektóre postacie mają możliwość używania bronii palnych jako specjalne ruchy. Na przykład Stryker może korzystać z pistoletów i granatów. Albo Jax w MKX ma pistolet maszynowy i wyrzutnie rakiet i też można ich używać (spokojnie, zadają zwykle 15-20% obrażeń ). Taka miniciekawostka z mojej strony
Dobra, grałem na tym Mortalisku. Piosenka git dobrana (wziąłeś tą lepszą wersję ) a bronie u mnie są więc coś ci się Szatan z modem popsuło
Grałem tam na poniedziałku.
Ogólnie git mod. Jak na wersję beta jest za-yeah-biście! W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej. Jak skończę grę na tym modzie to opiszę pełne wrażenia
Grałem tam na poniedziałku.
Ogólnie git mod. Jak na wersję beta jest za-yeah-biście! W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej. Jak skończę grę na tym modzie to opiszę pełne wrażenia
Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane goreShaQ pisze:W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Patch v1.1 jest dostępny do pobrania. Link w pierwszym poście. Łatka do AWPF dodaje komentarze kolesia, kiedy spojrzy na mapę podczas apokalipsy, dodaje zagubiony model siekiery, poprawia zakrwawianie tasaku, dodaje nowe miejsca na papierowej mapie (szkoła i skrzyżowanie), przeniosłem cel misji głosowania na miejsce szkoły oraz poprawiłem parę pomniejszych błędów na niektórych mapach. Pliki należy nadpisać starsze w folderze z modem AWPF.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2017, 18:29 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.seebeek17 pisze:Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty.
Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.
I'm fucking insane in the brain.