[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

05 sie 2017, 17:25

seebeek17 pisze:Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty.
Momentami było ciężko znaleźć skrypty odpowiadające za rzeczy dodane w AWP, ale po dokładniejszym researchingu jakoś się udało wyszukać to czego potrzebowałem :)
seebeek17 pisze:Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.
Na WS nie dałem, bo jest to jeszcze zbyt surowa wersja, ale za jakiś czas po licznych poprawkach wrzucę i tam :)
Pan Szatan pisze:Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.
Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF są scalone z plikami z P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu workshop w menu gry, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)
Ostatnio zmieniony 05 sie 2017, 17:29 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

05 sie 2017, 17:28

Dev4ever pisze:Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF bazują na zedytowanych plikach P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu P2C, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)
Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

05 sie 2017, 17:39

Pan Szatan pisze:Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw
Tylko nie wiem jak by to było z pobieraniem map i modów do AWP, bo takowe zamierzam przeportować na AWPF, gra wtedy może nie wczytać tego, czego wymaga mapa i się nie załaduje z poziomu P2C ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

05 sie 2017, 17:47

wczyta, wczyta


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
uvox
Badass Multikiller
Posty: 5
Rejestracja: 02 gru 2016, 18:37
Lokalizacja: Lublin

07 sie 2017, 23:14

ooo zagram se :D


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1016
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

08 sie 2017, 20:25

Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa :/ Kamek po prostu sobie łazi bez celu :<
Btw. Skin siekiery wygląda inaczej w lustrze :P
Załączniki
__int_Postal2.General.Product__ 08.08.2017 19_40_59.png
__int_Postal2.General.Product__ 08.08.2017 19_40_59.png (1.4 MiB) Przejrzano 2116 razy


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

08 sie 2017, 20:36

SzynkaczPL pisze:Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa Kamek po prostu sobie łazi bez celu
Mam w planach w wersji 1.2 lub 1.3 dodać misję ze szkołą i nastoletnim snajperem, narazie Kamek jest, ale nie zleca nam misji, bo brakuje skryptów, które odpowiadają za owe misje ;)

Co do siekiery, to generalnie tej z ED ma nie być, bo przeportowałem nową z AWP. widocznie gdzieś zapomniałem usunąć tą z ED z map.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2017, 20:36 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1016
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

08 sie 2017, 21:19

Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

08 sie 2017, 22:35

SzynkaczPL pisze:Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)
Ta, w zasadzie to nie powinno być też reszty broni z ED (z przyczyn wiadomych dla większości), ale dopiero po fakcie pomyślałem, że mogę je przywrócić do stanu, w jakim były one w w.w. modzie ;)


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1016
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

23 sie 2017, 14:01

Kurna, znalazłem buga :bolek:
Gdy już raz wykonamy misję Fag Hunter, i zabijemy homosiów, to potem się nie respawnują cały dzień. Nie wkurza to, ale wkurza to, że jak zabijemy kilku po czym NPC debile się zabiją, to wychodzimy i wracamy do misji, a tam nie ma wszystkich pedałów, tylko ci co nie zabiliśmy :/
Tak po za tym wszystko zajebiście! Dzięki za zrobienie ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 sie 2017, 22:20

Dev4ever pisze:Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać Wam pierwszą wersję kultowego już moda do Postal 2 STP, którego osobiście przeportowałem na Steamową wersję gry, oraz usprawniłem o kilka nowych rozwiązań itp..
Przepiękna rzecz, takie coś czytać! :aniołek: To była rzecz niemożliwa wręcz, by coś, co praktycznie przegrało z P2C/Steam, powróciło i to właśnie tam, na P2C! Nazwa moda (te Forever) zgodna z duchem tej pracy. Zanieść młodym na Steamie światło, które przez tyle lat, przez większość naszej znajomości z Postal 2 było centrum naszego uniwersum. To nie tylko AWP Forever, ale też Pierwsze 10 lat Postala 2 forever. Wspaniała robota. Podejmujesz się rzeczy trudnych i żmudnych, które zniechęciłyby niejednego, który zacząłby myśleć o takiej robocie już na starcie. To uczucie teraz, gdy to piszę, te wspomnienia... Dzięki! :) I choć przez lata AWP u mnie zgasł i przegrał z StP, to odpalając go na Steamie... Mam nadzieję poczuć tą samą frajdę i satysfakcję, kiedy pierwszy raz włączyłem AW7. Ciary! :peace:


Dev4ever pisze:Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkę ;)
Głupoty gadasz! Upraszcza? Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? :zdziw: Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod. Tak jak wziąłeś startową scenkę z MadMods.

Dev4ever pisze:Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę :)
Nie usrywaj gry zbędnymi trudnościami. 8-) Nie oczekuj, że każdy będzie się męczył z chodzeniem w każdy krzak, bo zrobił to już w P2C i może nie mieć czasu/ohoty znowu myszkować. Aby wzmóc konkurencyjność AWP w środowisku P2C... No, tam ludzie nie lubią się męczyć.

Dev4ever pisze:Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane gore
Ile tylko możesz, to używaj zdobyczy P2C, które są podobne do tych z AWP. Czy nawet z xMod. Nie ma sensu przywracać rzeczy mniej stabilnych lub takich samych. Bierz to co już jest i wywalaj bez skrupułów.

A właśnie. Zamierzasz jakoś... no, "korespondować", konkurować z xModem?? ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 lis 2017, 04:42

Tiquill pisze:Przepiękna rzecz, takie coś czytać! :aniołek: To była rzecz niemożliwa wręcz, by coś, co praktycznie przegrało z P2C/Steam, powróciło i to właśnie tam, na P2C! Nazwa moda (te Forever) zgodna z duchem tej pracy.
Dzięki za słowa uznania :) Można powiedzieć, że w pewnym sensie nadrabiam zaległości, jakie posiada nadal sam P2C w kwestii kontentu i modów :P
Tiquill pisze:Głupoty gadasz! Upraszcza? Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod. Tak jak wziąłeś startową scenkę z MadMods.
Coś w tym jest, że KarmaGun działa trochę jak cheat, ale skoro był on dostępny w zwykłej rozgrywce, to chyba raczej po to, by z niego normalnie korzystać, inaczej otrzymywałoby się go tylko za pomocą wpisania odpowiedniego kodu ;)
Tiquill pisze:Nie usrywaj gry zbędnymi trudnościami. Nie oczekuj, że każdy będzie się męczył z chodzeniem w każdy krzak, bo zrobił to już w P2C i może nie mieć czasu/ohoty znowu myszkować. Aby wzmóc konkurencyjność AWP w środowisku P2C... No, tam ludzie nie lubią się męczyć.
Jakimi trudnościami? Ten, kto grał w AWP, ten raczej pamięta co, gdzie leżało :) Od siebie dodałem dosłownie kilka nowych znajdziek, i są one rozmieszczone w dość popularnych lokacjach (poza strzelbą z bety, którą można znaleźć na tyłach Hangaru w Ostatniej części bazy wojskowej).
Tiquill pisze:A właśnie. Zamierzasz jakoś... no, "korespondować", konkurować z xModem??
Of course. Tak właściwie, to raczej wszystkie mody z Workshopa zadziałają na AWPF, również XMod :)
Ostatnio zmieniony 21 lis 2017, 04:43 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 lis 2017, 18:03

Ja to się teraz tak zastanawiam, czy aby KarmaGun nie był od startu też w AWP?? Toż to przedmiot Kameka! Od początku gry w AWP pamiętam go w HUD... Jak 1+1=2. Czyżby mnie pamięć zawodziła?
Dev4ever pisze:Of course. Tak właściwie, to raczej wszystkie mody z Workshopa zadziałają na AWPF, również XMod :)
:ok: :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 lis 2017, 18:07

Tiquill pisze:Ja to się teraz tak zastanawiam, czy aby KarmaGun nie był od startu też w AWP?? Toż to przedmiot Kameka! Od początku gry w AWP pamiętam go w HUD... Jak 1+1=2. Czyżby mnie pamięć zawodziła?
Jest, jest. To ta magiczna literka "K", której jak pamiętam Rojo nie potrafił nigdy użyć :lol:


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lis 2017, 23:33

Z tych wszystkich rozmów i opisów jawi się to jako dzieło wybitne. Czekam na premierę. :ok:


Datę podajesz w pierwszym poście. Ale takie pytanie, do kogo jest kierowany ten amerykański system datowania, że miesiąc pierwszy? Czy ten system dominuje na Steamie? Z tego co widzę, wcale nie. To po grzyba toto? ;)
Dev4ever pisze:Link do pobrania Moda: (Reopening Dec 06.17)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany