W pierwszym poście jestMxxx4 pisze:I będzie ten MapPack , i kiedy ?
Ale mod chyba jest jeszcze rozwijany i będzie jeszcze nowa wersja.
Edit:
Wczoraj grałem i wydaje mi się, że wcześniej było inaczej...
Wrzuciłeś jakąś inną wersję w załącznik Dev ?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
W pierwszym poście jestMxxx4 pisze:I będzie ten MapPack , i kiedy ?
Jak wróce do postala, to postaram się go ukończyć może nawet w tym miesiącuMxxx4 pisze:I będzie ten MapPack , i kiedy ?
To jest ostatnia wersja jaką wrzucałem bodajże 2 lata temu. Nawet nie pamiętam co tam zmieniałem gdyż to było kupe czasu temuPan Szatan pisze:Wczoraj grałem i wydaje mi się, że wcześniej było inaczej...
Wrzuciłeś jakąś inną wersję w załącznik Dev ?
Dzięki o tą wersję mi chodziłoDevir3ment pisze: EDIT: Na 9 stronie tematu znajdziesz link do nieco starszej wersji szpitalu o którą pewnie chodziło
A wg mnie nawet jest za jasno i mapa traci.seebeek17 pisze:Dość ciemno, ale za to klimatycznie.Devir3ment pisze:Shot00038.jpg
Wgl. ledwo co widać na tych screenach, bo ciemnica niemiłosierna.
Czyli jak w danej chwili wklepiesz, to klimat psuje, a gdy w tej chwili gra da co sam wcześniej ustaliłeś, to nie psuje? Kurczę, może i tak...Pan Szatan pisze:Wtedy granie straciło by sens i przyjemność z zdobywania coraz lepszej broni Ale w AWP Mod jest chyba opcja podmieniania oryginalnych broni na inneKto chce to może sobie przywołać kodem "sweet" swoje ulubione bronie, chociaż zabije to klimat gry.
Devir3ment pisze:- naprawione błędy z utykaniem między małymi obiektami takich jak: cegły, pudełka, kartki, i wiele wiele innych pierdołowatych static meshów i Karma actorów)
-dodałem dużo więcej path node"ów dzięki czemu przeciwnicy się nie glitchują i w wypadku utknięcia gracza (co się raczej nie powinno już zdarzyć) nie wywali go na inny poziom lub lokacje.
Czyli znikną zniechęcające do odwiedzin wady. Oby.Devir3ment pisze:- przeciwnicy już nie będą już tacy niezwykle "hapiaści" (tak jak to było w poprzedniej wersji że klony garryego i wojsko mieli po 1000 hp i nie dało się ich prawie zabić)
Mam nadzieję. Na tych nowych skrinach wychodzi to jakoś wszystko płasko.Devir3ment pisze:- bardziej wygładzone światło (dodałem zone info w pomieszczeniach)
Miałem na myśli że jak sobie "zczitujecie" bronie i amunicje to gra mocno straci na poziomie trudności, chęci znajdowania coraz bardziej zróżnicowanej broni, apteczek itp... Kto chce, to i tak se włączy kody ale ja preferowałbym jednak bezTiquill pisze:Czyli jak w danej chwili wklepiesz, to klimat psuje, a gdy w tej chwili gra da co sam wcześniej ustaliłeś, to nie psuje? Kurczę, może i tak...
Te screeny robiłem po umieszczeniu zone info w niemal każdym pomieszczeniu i nadal wygląda źle?!Tiquill pisze:Mam nadzieję. Na tych nowych skrinach wychodzi to jakoś wszystko płasko.
Bo oglądałem za dnia. Teraz w nocy wyglądają lepiej, znacznie.Devir3ment pisze:Te screeny robiłem po umieszczeniu zone info w niemal każdym pomieszczeniu i nadal wygląda źle?!
Dam troszke ciemniej wtedy. (Jak coś to będzie latarka)Tiquill pisze:A wg mnie nawet jest za jasno i mapa traci.
Nideługo skończe, tylko musze się uporać z ostatnią mapą, popoprawiać pare błędów i ogarnąć jakiegoś bossa końcowego.Mxxx4 pisze:A kiedy będzie wersja finalna ?
Koło już się obraca, dziś 01.08. Czekamy.Devir3ment pisze:Premiera: Koło 01.08.2016
Spoczko, w takim razie będe czekać na opinie/sugestie na temat ModaPan Szatan pisze:Biorę się już za testowanie moda
Wiem, ale nie chciałem dawać posta pod postem żeby zachować jakąś estetyke w temacie Myślałem, że jak dam znać na shout boxie to wszyscy zobaczą, jednak się myliłemTiquill pisze:Devir3ment, mogłeś dać info o finale w nowym poście a nie edytować stary, o dzień wcześniejszy post. Błąd! Mało kto zauważył. Pobieram.
Myślałem więc, że chodzi o załącznik tamtej starej wersji.Devir3ment: Hospital Of Fear jest dostępny do pobrania. Zaktualizowałem post z 13 strony