(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

24 lip 2014, 11:25

Wybieram sobie ten mappack na vrecenzje :D


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 lip 2014, 11:38

MixSiarz pisze:To daj linka
7 postów od końca 10 strony powinien być załącznik ;)
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, 11:40 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 lip 2014, 17:26

A może zaktualizuj pierwszy post, żeby nie było trzeba szukać. ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 lip 2014, 18:52

już zaktualizowałem wcześniej, ale zapomniałem napisać post :D


Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56

25 lip 2014, 15:00

Mam problem jak to zainstalować :mgun: :mgun: :mgun: :mgun: ?


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 lip 2014, 15:22

Jeśli masz Postal x to wchodzisz w folder AWP i wypakowujesz tam wszystkie foldery z plikami moda, scalasz te foldery i włączasz grę.

Jeśli nie masz postala x, to wchodzisz w folder ApocalypseWeekend, tam wypakowywujesz i scalasz wszystkie foldery z modem i włączasz grę


Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56

25 lip 2014, 15:34

Dev4ever pisze:Jeśli masz Postal x to wchodzisz w folder AWP i wypakowujesz tam wszystkie foldery z plikami moda, scalasz te foldery i włączasz grę.

Jeśli nie masz postala x, to wchodzisz w folder ApocalypseWeekend, tam wypakowywujesz i scalasz wszystkie foldery z modem i włączasz grę
Dzięki wszystko działa :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł: :diabeł:


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 19:10

Przyjemnie powrócić do tych map po latach (już!). Lustro już lepsze nie będzie, ale ramek nie ma i wygląda jak błąd w ścianie a nie lustro. Obuduj je przynajmniej jakimiś ramkami i będzie wyglądało lepiej. Ręce zombiakom przełażą przez ściany. Dla jednego ręce w ciemności może są i fajne, dla mnie dowód, że coś nie wyszło. ;) Zrób te ściany choćby grubsze i już ok. Wyśmienity początek budzi apetyt na dobrą grę. Szkoda, że tak mało rzeczy można kopnąć i poruszyć. Kiedyś wszystko latało, teraz odwrotnie. Zabawa w ciemność i zapalanie świateł fajne, na następnych mapach też by się to przydało. Ale kompletna ciemność nie zawsze dobrze wychodzi, gdy zapalamy światło nadal po kątach jest nienaturalnie ciemno. Daj zonelighta, bardzo ciemnego, ale on już jakoś światło wyrówna po takich kątach. Sporo potem roboty z dynamicznymi światłami, więc - no, twój wybór. ;)

Generalnie jednak zawiodłem się. Wciąż są te błędy, na które zwracałem uwagę wcześniej. To ta dziura w podłodze. Tyle czasu minęło a ona bez zmian. Jeśli ją ominę, wojaki pod spodem i tak mnie wyczują i strzelają... do siebie, rozwalając się. A kiedy wpadnę - jestem wyrwany z akcji, znajduję się gdzie indziej i cała zabawa jakoś siada. No, może to taki zabieg, gracz ma się właśnie zapaść. Może, lecz zaraz potem przez utknięcie przerzuca mnie w inne miejsce i znów - gra gubi swój rytm. Nie wiem gdzie iść teraz a gdzie powinienem już być wcześniej. W końcu przestaję grać na serio i przez goto idę na następną mapę. A to nie o chyba to chodzi. Do następnej mapy też brak mi cierpliwości. GodMode, Payload i zapierdzielam. Ducha gry straciłem. Przesadnie silny doktorek (łeb mu rozwaliłem, a on żyje, zdechł dopiero od oparów własnej strzykawy) i mnóstwo latających strzykawek czyni grę nierealną, upierdliwą.

Po schodach na dach. Fajna klatka schodowa. Na dachu widzę... O! jakie fajne! To jest to, znów chcę grać! :ok: Taka ilość zombie, labirynt z siatki - zachęcają do gonitwy. I... Zbyt silny klon Garego, zbyt silne psy. Sfora zambich też przytłacza. Robisz same mapy w dojrzały już sposób, ale podejście do rozgrywki masz jak dzieciak. Nawalić silnych przeciwników i będzie się działo, będzie fajnie! No, nie bardzo. Ile można z tym czortostwem się użerać?

Moją ocenę zaniża psuta co raz grywalność: 5/10


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 lip 2014, 22:12

Tiquill pisze: Zbyt silny klon Garego, zbyt silne psy
Garego najszybciej jest zabić ze strzykawek albo pistoletu z tłumikiem (taka jego słaba strona) a te psy to były utrudnienie, bo samego garego łatwo można zabić.

BTW:na każdego przeciwnika była kontra (na garych z rewolwerami najlepszy jest młot) :mgun2:

A ci wojacy się nawalają z niewiadomych przyczyn, ale sprawdziłem to dopiero po wydaniu patcha. Taki mój mega fail.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2014, 15:38

Acha! Ta piła słyszalna na prawie całej mapie. Czy ja wiem czy to dobry pomysł? Raczej nie. ;)

A żeby zombiaki przez ściany łap nie sięgały to można też i tak: daj pawnspawnery inicjowane triggerem, na który gracz wchodzi.

Dev4ever pisze:na każdego przeciwnika była kontra
Kontra kontrą, ale przesada przesadą. Za dużo tych "bossów". ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2014, 19:19

Tiquill pisze:Kontra kontrą, ale przesada przesadą. Za dużo tych "bossów". ;)
Starzejesz się, wrogów nigdy za wiele ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 lip 2014, 19:23

Tiquill pisze: Ta piła słyszalna na prawie całej mapie.
Ja tej piły prawie nie słyszę (może dlatego że mam dźwięk tej piły z ED a nie z AWP).

boss jest jeden. Tylko po prostu niektórym przeciwnikom zapomniałem zmienić ilość życia, bo jak mod wymagał awp moda to przeciwników z tych nowych broni zabijało się niezwykle szybko np:P90, AK47 itp...

PS: mogę zrobić wersję ostateczną tego moda(poprawie wszystkie najgorsze błędy, ale nie wiem kiedy będę miał czas, bo zajmuję się obecnie LIRemake ;)
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 19:29 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2014, 19:33

Rycho3D pisze:wrogów nigdy za wiele ;)
Nie mam cierpliwości do gier, gdzie liczy się naparzanie. Zawsze wolałem co innego, Postal 2 mi to oferował swym otwartym światem i to liczy mi się w nim najbardziej: przygoda, nastrój, wolność.

Nie chcę być źle zrozumiany, Dev4ever, ale Szpital ma świetny potencjał na przygodę, banie się, zabawę, zwwiedzanie. Niechciane elementy (nie tylko nadmiar przeciwników) przeszkadzają. IMHO. Im lepszy mapper tym większe wymagania. ;)

EDIT:
Dev4ever pisze:mogę zrobić wersję ostateczną tego moda(poprawie wszystkie najgorsze błędy, ale nie wiem kiedy będę miał czas, bo zajmuję się obecnie LIRemake ;)
No na to liczę. By się nim nacieszyć! :) Zwracam uwagę, co psuje zabawę najbardziej: Nie ma ciągłości gry. To te przerzucanie w inny obszar mapy. Ta dziura w podłodze. Te graty zagradzające drogę. Daj tam blockingvolume'y albo zasyp gratami pod sufit. Wchodzę tam, licząc, że przejdę - a przerzuca mnie w inne nieznane miejsce. Czyli: za rzadko rozstawiłeś pathnodes'y i po utknięciu wrzuca gracza do najbliższego - a ten może być poniżej obecnego poziomu. To wygląda jakbyś mało grał w swoje mapy. Walczył z przeciwnikami, ale nie "zwiedzał" tego, co sam zrobiłeś. ;)
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 19:40 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 00:47

Witam. Trochę czasu mineło od kiedy tu nic nie wrzucałem, lecz informuje, iż prace nad szpitalem są wznowione :) Poniżej kilka screenów:

Procent skończenia całości mappacku: około 70%
Załączniki
Shot00037.jpg
Shot00037.jpg (99.74 KiB) Przejrzano 1621 razy
Shot00038.jpg
Shot00038.jpg (146.11 KiB) Przejrzano 1621 razy
Shot00039.jpg
Shot00039.jpg (251.21 KiB) Przejrzano 1621 razy
Shot00040.jpg
Shot00040.jpg (89.38 KiB) Przejrzano 1621 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 kwie 2016, 12:39

Devir3ment pisze:Shot00038.jpg
Dość ciemno, ale za to klimatycznie. :)

Wgl. ledwo co widać na tych screenach, bo ciemnica niemiłosierna.
Myślałeś, żeby dodać jakąś latarkę chociaż jako broń do Mappacka?


ODPOWIEDZ