
(Mappack) Hospital Of Fear
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
7 postów od końca 10 strony powinien być załącznikMixSiarz pisze:To daj linka

Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, 11:40 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
już zaktualizowałem wcześniej, ale zapomniałem napisać post 

Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Jeśli masz Postal x to wchodzisz w folder AWP i wypakowujesz tam wszystkie foldery z plikami moda, scalasz te foldery i włączasz grę.
Jeśli nie masz postala x, to wchodzisz w folder ApocalypseWeekend, tam wypakowywujesz i scalasz wszystkie foldery z modem i włączasz grę
Jeśli nie masz postala x, to wchodzisz w folder ApocalypseWeekend, tam wypakowywujesz i scalasz wszystkie foldery z modem i włączasz grę
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Dzięki wszystko działaDev4ever pisze:Jeśli masz Postal x to wchodzisz w folder AWP i wypakowujesz tam wszystkie foldery z plikami moda, scalasz te foldery i włączasz grę.
Jeśli nie masz postala x, to wchodzisz w folder ApocalypseWeekend, tam wypakowywujesz i scalasz wszystkie foldery z modem i włączasz grę











- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Przyjemnie powrócić do tych map po latach (już!). Lustro już lepsze nie będzie, ale ramek nie ma i wygląda jak błąd w ścianie a nie lustro. Obuduj je przynajmniej jakimiś ramkami i będzie wyglądało lepiej. Ręce zombiakom przełażą przez ściany. Dla jednego ręce w ciemności może są i fajne, dla mnie dowód, że coś nie wyszło.
Zrób te ściany choćby grubsze i już ok. Wyśmienity początek budzi apetyt na dobrą grę. Szkoda, że tak mało rzeczy można kopnąć i poruszyć. Kiedyś wszystko latało, teraz odwrotnie. Zabawa w ciemność i zapalanie świateł fajne, na następnych mapach też by się to przydało. Ale kompletna ciemność nie zawsze dobrze wychodzi, gdy zapalamy światło nadal po kątach jest nienaturalnie ciemno. Daj zonelighta, bardzo ciemnego, ale on już jakoś światło wyrówna po takich kątach. Sporo potem roboty z dynamicznymi światłami, więc - no, twój wybór. 
Generalnie jednak zawiodłem się. Wciąż są te błędy, na które zwracałem uwagę wcześniej. To ta dziura w podłodze. Tyle czasu minęło a ona bez zmian. Jeśli ją ominę, wojaki pod spodem i tak mnie wyczują i strzelają... do siebie, rozwalając się. A kiedy wpadnę - jestem wyrwany z akcji, znajduję się gdzie indziej i cała zabawa jakoś siada. No, może to taki zabieg, gracz ma się właśnie zapaść. Może, lecz zaraz potem przez utknięcie przerzuca mnie w inne miejsce i znów - gra gubi swój rytm. Nie wiem gdzie iść teraz a gdzie powinienem już być wcześniej. W końcu przestaję grać na serio i przez goto idę na następną mapę. A to nie o chyba to chodzi. Do następnej mapy też brak mi cierpliwości. GodMode, Payload i zapierdzielam. Ducha gry straciłem. Przesadnie silny doktorek (łeb mu rozwaliłem, a on żyje, zdechł dopiero od oparów własnej strzykawy) i mnóstwo latających strzykawek czyni grę nierealną, upierdliwą.
Po schodach na dach. Fajna klatka schodowa. Na dachu widzę... O! jakie fajne! To jest to, znów chcę grać!
Taka ilość zombie, labirynt z siatki - zachęcają do gonitwy. I... Zbyt silny klon Garego, zbyt silne psy. Sfora zambich też przytłacza. Robisz same mapy w dojrzały już sposób, ale podejście do rozgrywki masz jak dzieciak. Nawalić silnych przeciwników i będzie się działo, będzie fajnie! No, nie bardzo. Ile można z tym czortostwem się użerać?
Moją ocenę zaniża psuta co raz grywalność: 5/10


Generalnie jednak zawiodłem się. Wciąż są te błędy, na które zwracałem uwagę wcześniej. To ta dziura w podłodze. Tyle czasu minęło a ona bez zmian. Jeśli ją ominę, wojaki pod spodem i tak mnie wyczują i strzelają... do siebie, rozwalając się. A kiedy wpadnę - jestem wyrwany z akcji, znajduję się gdzie indziej i cała zabawa jakoś siada. No, może to taki zabieg, gracz ma się właśnie zapaść. Może, lecz zaraz potem przez utknięcie przerzuca mnie w inne miejsce i znów - gra gubi swój rytm. Nie wiem gdzie iść teraz a gdzie powinienem już być wcześniej. W końcu przestaję grać na serio i przez goto idę na następną mapę. A to nie o chyba to chodzi. Do następnej mapy też brak mi cierpliwości. GodMode, Payload i zapierdzielam. Ducha gry straciłem. Przesadnie silny doktorek (łeb mu rozwaliłem, a on żyje, zdechł dopiero od oparów własnej strzykawy) i mnóstwo latających strzykawek czyni grę nierealną, upierdliwą.
Po schodach na dach. Fajna klatka schodowa. Na dachu widzę... O! jakie fajne! To jest to, znów chcę grać!

Moją ocenę zaniża psuta co raz grywalność: 5/10
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Garego najszybciej jest zabić ze strzykawek albo pistoletu z tłumikiem (taka jego słaba strona) a te psy to były utrudnienie, bo samego garego łatwo można zabić.Tiquill pisze: Zbyt silny klon Garego, zbyt silne psy
BTW:na każdego przeciwnika była kontra (na garych z rewolwerami najlepszy jest młot)

A ci wojacy się nawalają z niewiadomych przyczyn, ale sprawdziłem to dopiero po wydaniu patcha. Taki mój mega fail.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Acha! Ta piła słyszalna na prawie całej mapie. Czy ja wiem czy to dobry pomysł? Raczej nie. 
A żeby zombiaki przez ściany łap nie sięgały to można też i tak: daj pawnspawnery inicjowane triggerem, na który gracz wchodzi.


A żeby zombiaki przez ściany łap nie sięgały to można też i tak: daj pawnspawnery inicjowane triggerem, na który gracz wchodzi.
Kontra kontrą, ale przesada przesadą. Za dużo tych "bossów".Dev4ever pisze:na każdego przeciwnika była kontra

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Ja tej piły prawie nie słyszę (może dlatego że mam dźwięk tej piły z ED a nie z AWP).Tiquill pisze: Ta piła słyszalna na prawie całej mapie.
boss jest jeden. Tylko po prostu niektórym przeciwnikom zapomniałem zmienić ilość życia, bo jak mod wymagał awp moda to przeciwników z tych nowych broni zabijało się niezwykle szybko np:P90, AK47 itp...
PS: mogę zrobić wersję ostateczną tego moda(poprawie wszystkie najgorsze błędy, ale nie wiem kiedy będę miał czas, bo zajmuję się obecnie LIRemake

Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 19:29 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie mam cierpliwości do gier, gdzie liczy się naparzanie. Zawsze wolałem co innego, Postal 2 mi to oferował swym otwartym światem i to liczy mi się w nim najbardziej: przygoda, nastrój, wolność.Rycho3D pisze:wrogów nigdy za wiele
Nie chcę być źle zrozumiany, Dev4ever, ale Szpital ma świetny potencjał na przygodę, banie się, zabawę, zwwiedzanie. Niechciane elementy (nie tylko nadmiar przeciwników) przeszkadzają. IMHO. Im lepszy mapper tym większe wymagania.

EDIT:
No na to liczę. By się nim nacieszyć!Dev4ever pisze:mogę zrobić wersję ostateczną tego moda(poprawie wszystkie najgorsze błędy, ale nie wiem kiedy będę miał czas, bo zajmuję się obecnie LIRemake


Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 19:40 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Witam. Trochę czasu mineło od kiedy tu nic nie wrzucałem, lecz informuje, iż prace nad szpitalem są wznowione
Poniżej kilka screenów:
Procent skończenia całości mappacku: około 70%

Procent skończenia całości mappacku: około 70%
- Załączniki
-
- Shot00037.jpg (99.74 KiB) Przejrzano 1621 razy
-
- Shot00038.jpg (146.11 KiB) Przejrzano 1621 razy
-
- Shot00039.jpg (251.21 KiB) Przejrzano 1621 razy
-
- Shot00040.jpg (89.38 KiB) Przejrzano 1621 razy
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688