Oglądając screeny z P3 Unreal zaciekawiło mnie, jakby wyglądały domyślne ręce kolesia z bardziej komiksową teksturą, trochę w stylu Team Fortress 2...Więc skrobnąłem małą teksturkę. (Większy obrazek po kliknięciu)
I jeszcze z samej gry (ciemna mapka ale rynce pasują)
Wygląda całkiem fajnie
O dziwo te zakrwawione łapy też działają, myślałem że od nich jest osobna tekstura. Ciekawe czy nie dałoby się zrobić takiego shadera dla "obrażeń" bystanderów. W sensie że po postrzale w głowę, jest plama na głowie itp taki prosty system był w grach typu True Combat i innych Quake'owych, nie jest dokladne bo pojawia się na całej kończynie ale zawsze.
Pochwal się swoją robotą!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jeden z megaprojektów Bluda. Albo mi się tak wydaje. Pewne jest to, że Blooda i, że projekt.
Pisownia oryginalna.
"POSTAL2 SANDBOX miał to być Add-ons do AWP jako jeszcze jeden dodatkowy tryb rozrywki.
Dowolność misji - wszystkie misje na raz oraz znane już wszystkie mapki bez dayblokerów.
Screen pochodzi z dnia 8kwietnia (pozycjonowanie poprawione , a kolor już wybrałem będzie bordowy). Zabiłem story wiem, ale jest lepiej , cel modyfikacji :
- wolność w dokonywaniu misji
- nowe podejście do speed run ...
Jak widać nie wyrobiłem się przed DLC'kiem chciałem od siebie dodać zbyt wiele nowych szczegółów przez co kod się trochę pokaleczył. Jeśli doceniacie idee , do końca tygodnia poprawie co trzeba i nagram filmik. .
Waga paczki przed wypakowaniem ~ 80MB"
Pisownia oryginalna.
"POSTAL2 SANDBOX miał to być Add-ons do AWP jako jeszcze jeden dodatkowy tryb rozrywki.
Dowolność misji - wszystkie misje na raz oraz znane już wszystkie mapki bez dayblokerów.
Screen pochodzi z dnia 8kwietnia (pozycjonowanie poprawione , a kolor już wybrałem będzie bordowy). Zabiłem story wiem, ale jest lepiej , cel modyfikacji :
- wolność w dokonywaniu misji
- nowe podejście do speed run ...
Jak widać nie wyrobiłem się przed DLC'kiem chciałem od siebie dodać zbyt wiele nowych szczegółów przez co kod się trochę pokaleczył. Jeśli doceniacie idee , do końca tygodnia poprawie co trzeba i nagram filmik. .
Waga paczki przed wypakowaniem ~ 80MB"
- Załączniki
-
- mapa.jpg (413.22 KiB) Przejrzano 1670 razy
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Nawet niegłupie to, no i daje nowe możliwości w kwestii speedruna. Teraz różnice w nim będą liczone w sekundach.
Mam nadzieję tylko, że gra nie będzie się przez to wykrzaczać do pulpitu co kilkadziesiąt sekund...
No ale życzę powodzenia.
PS: Widzę, że dobry Samarytanin z ciebie Mike, jesteś teraz posłańcem Blooda.
Spoko.
Mam nadzieję tylko, że gra nie będzie się przez to wykrzaczać do pulpitu co kilkadziesiąt sekund...
No ale życzę powodzenia.
PS: Widzę, że dobry Samarytanin z ciebie Mike, jesteś teraz posłańcem Blooda.
Spoko.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2015, 21:20 przez Dzienis, łącznie zmieniany 1 raz.
I regret nothing
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Zapomniał o jeszcze kilku innych zadaniach, ale zaczekajmy, to wersja pre-alfa.Yossarian pisze:Albo mi się wydaje, albo zapomniał o nasikaniu na grób ojca Ale pomysł ciekawy, zobaczymy, jak będzie z wykonaniem.
To było dla jego dobra. Serio, no nie robię sobie jaj.Piroziom pisze: A Wy go zbanowaliście
I regret nothing
całkiem dobry pomysł
szczególnie dla tych, którzy lubią dowolność
szkoda tylko, że nikt jeszcze nie tworzył stuprocentowo dobrej, sprawnej i nie męczącej gry konwersji wszystkich lokacji w jedną mapę
bo w gruncie rzeczy o to biega w sandboxie
szczególnie dla tych, którzy lubią dowolność
szkoda tylko, że nikt jeszcze nie tworzył stuprocentowo dobrej, sprawnej i nie męczącej gry konwersji wszystkich lokacji w jedną mapę
bo w gruncie rzeczy o to biega w sandboxie
Pozdrawiam
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Były już takie próby, ale gra chyba robi się wtedy zbyt niestabilna i więcej jest GPFów niż samej gry.EvilYeah pisze: szkoda tylko, że nikt jeszcze nie tworzył stuprocentowo dobrej, sprawnej i nie męczącej gry konwersji wszystkich lokacji w jedną mapę
I regret nothing
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeszcze nie wiem co to.
- Załączniki
-
- Shot00084.jpg (93.38 KiB) Przejrzano 1356 razy
-
- Shot00083.jpg (106.27 KiB) Przejrzano 1356 razy
-
- Shot00085.jpg (85.23 KiB) Przejrzano 1356 razy
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Screeny mistrzowskie
Ten twór bez nazwy już teraz robi wrażenie. Aż boję się pomyśleć o finalnej wersji
Ten twór bez nazwy już teraz robi wrażenie. Aż boję się pomyśleć o finalnej wersji
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew