Co było, a nie jest - czyli co nam wycięli z P2?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Szalona Krowa
- Miłośnik broni
- Posty: 119
- Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
- Lokalizacja: Z łąk Paradise
Robimy składkę na DLC na misję z gołębiami i wycięte bronie ! ;D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dziś wpadłem na interesującą stronkę dotyczącą Postala
https://postal.wikia.com/wiki/Beta_Releases
Co mnie najbardziej zaciekawiło, czego nie zdołaliśmy uświadczyć w finalnej wersji P2:
>> Pierwotnie miało być 15 dni rozgrywki
>> Gra miała mieć 3 zakończenia: Dobrą, złą i neutralną
>> Ostatniego dnia Koleś miał być sądzony za swoje czyny - jeśli podążał dobrą ścieżką, obywatele Paradise mieli mu pomagać podczas niektórych misji, a nawet zostawiać mu prezenty w przyczepie następnego dnia, jeśli nie, miał być losowo atakowany i okradany podczas misji przez obywateli, a jego przyczepa okradana ze znajdującej się tam broni.
>> Koleś i Dave mieli jakieś unikalne animacje twarzy, które zostały usunięte
>> Zamiast apteczek w grze występowały Krotchy Nuggets'y i Krotchy Burgery. Znajdowała się również w Paradise fikcyjna restauracja 'Paradise Fried Krotchies', gdzie zapewne wszystko było sprzedawane. W wersji finalnej tego nie ma
>> Usunięto z wersji finalnej możliwość sprintu
>> Model Champa się zmienił (Ciekawe jak wyglądał ten stary?)
>> Więcej grup hejterskich znajdowało się w P2 (Geje, Metalheads (?), Politycy (Oj, by się działo )
Jeśli to prawda, to P2 zostało naprawdę potężnie okrojone.
Się tak zastanawiam, czy konflikt z Whiptail'em miał aż tak wielki wpływ na rozwój gry?
https://postal.wikia.com/wiki/Beta_Releases
Co mnie najbardziej zaciekawiło, czego nie zdołaliśmy uświadczyć w finalnej wersji P2:
>> Pierwotnie miało być 15 dni rozgrywki
>> Gra miała mieć 3 zakończenia: Dobrą, złą i neutralną
>> Ostatniego dnia Koleś miał być sądzony za swoje czyny - jeśli podążał dobrą ścieżką, obywatele Paradise mieli mu pomagać podczas niektórych misji, a nawet zostawiać mu prezenty w przyczepie następnego dnia, jeśli nie, miał być losowo atakowany i okradany podczas misji przez obywateli, a jego przyczepa okradana ze znajdującej się tam broni.
>> Koleś i Dave mieli jakieś unikalne animacje twarzy, które zostały usunięte
>> Zamiast apteczek w grze występowały Krotchy Nuggets'y i Krotchy Burgery. Znajdowała się również w Paradise fikcyjna restauracja 'Paradise Fried Krotchies', gdzie zapewne wszystko było sprzedawane. W wersji finalnej tego nie ma
>> Usunięto z wersji finalnej możliwość sprintu
>> Model Champa się zmienił (Ciekawe jak wyglądał ten stary?)
>> Więcej grup hejterskich znajdowało się w P2 (Geje, Metalheads (?), Politycy (Oj, by się działo )
Jeśli to prawda, to P2 zostało naprawdę potężnie okrojone.
Się tak zastanawiam, czy konflikt z Whiptail'em miał aż tak wielki wpływ na rozwój gry?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Nie wiem jak oni to chcieli zrobić w 2002r. Poza tym, gdyby to nawet wyszło, to beztroska masakra jaką mamy w finalnej wersji nie byłaby już taka fajna z powodu utrudnień obywateli właśnie. Może i dobrze żę tego nie zrobili.Silver Dragon pisze:>> Ostatniego dnia Koleś miał być sądzony za swoje czyny - jeśli podążał dobrą ścieżką, obywatele Paradise mieli mu pomagać podczas niektórych misji, a nawet zostawiać mu prezenty w przyczepie następnego dnia, jeśli nie, miał być losowo atakowany i okradany podczas misji przez obywateli, a jego przyczepa okradana ze znajdującej się tam broni.
To akurat byłoby łatwiejsze, misje w Postalu nie należą do skomplikowanych.Silver Dragon pisze:>> Pierwotnie miało być 15 dni rozgrywki
I tak większość by wybrała złą, bo jest najatrakcyjniejsza.Silver Dragon pisze:>> Gra miała mieć 3 zakończenia: Dobrą, złą i neutralną
Szkoda, że to im nie wyszło.Silver Dragon pisze:>> Więcej grup hejterskich znajdowało się w P2 (Geje, Metalheads (?), Politycy (Oj, by się działo )
I regret nothing
Raczej sądzę, że jest to ta sama sytuacja, co z np. HL1 – po prostu nie potrafili wtedy wdrożyć swoich pomysłów do gry, bo nie było to możliwe – w HL1 miały być pickupy pozwalające na np. tymczasową odporność na chemikalia czy nawet na podniesienie się po utracie życia, o ile gracz nie został zmiażdżony; chciano też, żeby po mocnym ataku w głowę była opcja, żeby Freemanowi spadały okulary z nosa, co miało później rozmazywać widok. Poza tym chociażby:
No błagam was. Na okładce PX Koleś ma sierp w dłoniach. Czy to jest dowód na to, że w grze miał być sierp, ale RWS go wywaliło?The AK-47 was removed, it can still be seen in a 2002 artwork and the Postal Dude carries it on the Postal 2 STP cover.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Woow no ciekawe jakie były misje.Dzienis pisze:To akurat byłoby łatwiejsze, misje w Postalu nie należą do skomplikowanych.Silver Dragon pisze:>> Pierwotnie miało być 15 dni rozgrywki
Ma ktoś jakoś dostęp do alfy ?
KUPIŁBYM TO W CELACH EDYKACYJNYCH
Kto napisze do Vince'a ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
z całym szacunkiem ale to jest wikia i myślę że raczej nie jest zbyt wiarygodnaSilver Dragon pisze:Dziś wpadłem na interesującą stronkę dotyczącą Postala
https://postal.wikia.com/wiki/Beta_Releases
Co mnie najbardziej zaciekawiło, czego nie zdołaliśmy uświadczyć w finalnej wersji P2:
>> Pierwotnie miało być 15 dni rozgrywki
>> Gra miała mieć 3 zakończenia: Dobrą, złą i neutralną
>> Ostatniego dnia Koleś miał być sądzony za swoje czyny - jeśli podążał dobrą ścieżką, obywatele Paradise mieli mu pomagać podczas niektórych misji, a nawet zostawiać mu prezenty w przyczepie następnego dnia, jeśli nie, miał być losowo atakowany i okradany podczas misji przez obywateli, a jego przyczepa okradana ze znajdującej się tam broni.
>> Koleś i Dave mieli jakieś unikalne animacje twarzy, które zostały usunięte
>> Zamiast apteczek w grze występowały Krotchy Nuggets'y i Krotchy Burgery. Znajdowała się również w Paradise fikcyjna restauracja 'Paradise Fried Krotchies', gdzie zapewne wszystko było sprzedawane. W wersji finalnej tego nie ma
>> Usunięto z wersji finalnej możliwość sprintu
>> Model Champa się zmienił (Ciekawe jak wyglądał ten stary?)
>> Więcej grup hejterskich znajdowało się w P2 (Geje, Metalheads (?), Politycy (Oj, by się działo )
Jeśli to prawda, to P2 zostało naprawdę potężnie okrojone.
Się tak zastanawiam, czy konflikt z Whiptail'em miał aż tak wielki wpływ na rozwój gry?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
No może 60% opisanych żeczy było naprawdę...masz konto na RWS Forum popytajprawdziwy 666 pisze: z całym szacunkiem ale to jest wikia i myślę że raczej nie jest zbyt wiarygodna
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Kod: Zaznacz cały
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// PickScreen.uc
// Copyright 2002 Running With Scissors, Inc. All Rights Reserved.
//
// The pick-a-dude screen.
//
// History:
// 07/12/02 MJR Started.
//
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class PickScreen extends P2Screen;
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Vars, structs, consts, enums...
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
var() Texture Cursor;
var() Sound PickedEvilSound;
var() Sound PickedGoodSound;
var() float PrePickDelay;
var() float FadeOutAllTime;
var bool bEndAfterActualTravel;
var bool bOnLeft;
var bool bOnRight;
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Call this to bring up the screen
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function Show()
{
// Set our first state and start it up
AfterFadeInScreen = 'PrePick';
Super.Start();
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Called before player travels to a new level
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function PreTravel()
{
Super.PreTravel();
// Get rid of all actors because they'll be invalid in the new level (not
// doing this will lead to intermittent crashes!)
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Manipulate the lights in the level
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function UpdateLights(bool bLeftSide)
{
local Name OffTag;
local Name OnTag;
if (bLeftSide)
{
OffTag = 'Right';
bOnRight = false;
OnTag = 'Left';
bOnLeft = true;
}
else
{
OffTag = 'Left';
bOnLeft = false;
OnTag = 'Right';
bOnRight = true;
}
TurnLightsOff(OffTag);
TurnLightsOn(OnTag);
}
function TurnLightsOff(Name TheTag)
{
local Actor a;
// This is reversed because the lights start "on" by default,
// which in Epic's mind means you Trigger them to turn them off.
foreach ViewportOwner.Actor.AllActors(class'Actor', a, TheTag)
a.Trigger(ViewportOwner.Actor, None);
}
function TurnLightsOn(Name TheTag)
{
local Actor a;
// This is reversed because the lights start "on" by default,
// which in Epic's mind means you UnTrigger them to turn them on.
foreach ViewportOwner.Actor.AllActors(class'Actor', a, TheTag)
a.UnTrigger(ViewportOwner.Actor, None);
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default tick function.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function Tick(float DeltaTime)
{
Super.Tick(DeltaTime);
if (bEndNow)
GotoState('Shutdown');
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Wait a little while before allowing player to pick
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
state PrePick extends ShowScreen
{
function BeginState()
{
MaybeLog("PickScreen.PrePick.BeginState()");
DelayedGotoState(PrePickDelay, 'WaitForPick');
}
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Wait for player to pick a dude. As the player moves his cursor around we
// turn on and off the lights to highlight one of the two dudes, depending
// on which one his cusor is closest to.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
state WaitForPick extends ShowScreen
{
function BeginState()
{
MaybeLog("PickScreen.WaitForPick.BeginState()");
}
function bool KeyEvent( out EInputKey Key, out EInputAction Action, FLOAT Delta )
{
local bool bHandled;
if (Action == IST_Press)
{
if (Key == IK_RightMouse || Key == IK_LeftMouse)
{
GotoState('GotPick');
bHandled = true;
}
}
return bHandled;
}
function RenderScreen(canvas Canvas)
{
Super.RenderScreen(Canvas);
if (ViewportOwner.WindowsMouseX < Canvas.ClipX / 2)
{
if (!bOnLeft)
UpdateLights(true);
}
else
{
if (!bOnRight)
UpdateLights(false);
}
// Draw text descriptions of current choice
Canvas.Font = Canvas.SmallFont;
Canvas.Style = 1; //ERenderStyle.STY_Normal;
Canvas.SetDrawColor(255,0,0);
// Draw cursor
DrawScaled(canvas, Cursor, ViewportOwner.WindowsMouseX/ScaleX, ViewportOwner.WindowsMouseY/ScaleY, true);
}
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Got a pick
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
state GotPick extends ShowScreen
{
function BeginState()
{
local float Duration;
local Sound snd;
MaybeLog("PickScreen.GotPick.BeginState()");
if (bOnLeft)
snd = PickedEvilSound;
else
snd = PickedGoodSound;
Duration = GetSoundDuration(snd);
GetSoundActor().PlaySound(snd, SLOT_Talk);
DelayedGotoState(Duration, 'FadeOutAll');
}
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Turn off lights and fade out
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
state FadeOutAll extends ShowScreen
{
function BeginState()
{
MaybeLog("PickScreen.FadeOutAll.BeginState()");
TurnLightsOff('Left');
TurnLightsOff('Right');
SetFadeOut(FadeOutAllTime, true);
DelayedGotoState(FadeOutAllTime, 'StartFirstDay');
}
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Start first day
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
state StartFirstDay extends ShowScreen
{
function BeginState()
{
MaybeLog("PickScreen.StartFirstDay.BeginState()");
GetGameSingle().SendPlayerToFirstDay(ViewportOwner.Actor); //, bOnRight);
GotoState('Shutdown');
}
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default properties
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
defaultproperties
{
PrePickDelay=4.500000
FadeOutAllTime=1.000000
bDontPauseGame=True
bWantInputEvents=True
bFadeGameInOut=False
FadeInGameTime=0.000000
FadeOutGameTime=0.000000
bFadeScreenInOut=False
FadeInScreenTime=0.000000
FadeOutScreenTime=0.000000
}
[youtube][/youtube]
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
o_O Didn't notice before..Pangia pisze:Ciekawe, że bilbord w przedziale 0:34-0:45 jest po rosyjsku.
As I remember, was a video, interview with main programmer, he shows intro and player select
So, it doesn't work anymore
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Nie tylko bilbord ikonka mapy np. też jest po rosyjsku.Pangia pisze:Ciekawe, że bilbord w przedziale 0:34-0:45 jest po rosyjsku.
PS. Tak w ogóle to skąd ten gościu z YT ma P2 Beta/Alpha ?
PPS.
P2 (5) + AW (2) + PL (5) = 12>> Pierwotnie miało być 15 dni rozgrywki
15 - 12 = 3 << Prawdziwy POSTAL 3 by RWS z 3 dniami rozgrywki confirmed
Ostatnio zmieniony 21 mar 2016, 12:11 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 3 razy.
I'm fucking insane in the brain.
Na innym kanale yt : Sheitan, znany z naszego forum rosyjski modder, udostępnił filmy z moda wzorującego się na Alphie postala 2.
Niestety stracił całego moda ( tak wnioskuję z komentarzy), przeczytałem tam gdzieś jeszcze, że moda kontynuję John Murray, czyli gościu od filmiku, który tu wrzuciłem, jak ogólnie wiadomo, rosyjska część fanów postala w jakimś stopniu próbowała odwzorować alph np. Skin kolesia z bety.
Niestety stracił całego moda ( tak wnioskuję z komentarzy), przeczytałem tam gdzieś jeszcze, że moda kontynuję John Murray, czyli gościu od filmiku, który tu wrzuciłem, jak ogólnie wiadomo, rosyjska część fanów postala w jakimś stopniu próbowała odwzorować alph np. Skin kolesia z bety.