
Pomysł na broń-Skalpel
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Model - ok, ale animacja jest kiepska, ale chcę zobaczyć jak to będzie wyglądać w finale.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 17:46 przez Knurr, łącznie zmieniany 1 raz.
chcę, aby wszystkie 4 palce przytrzymywały skalpel na rączce, a kciuk oparty był o segment do właśnie trzymania kciuka, więc skalpel będzie trzymany jakby lekko do dźgania, ewentualnie, jak bardziej się wtrącę do tego, do zrobię ALT
ookkk
Jak mi się z tą bronią wszystko uda, to mogę się nazwać UnrealEngine Polish Guru;)
[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2011-01-08, 19:32 ]
Dobry żart
[ Komentarz dodany przez: MaKiPL: 2011-01-08, 19:54 ]
no wiesz co...


[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2011-01-08, 19:32 ]
Dobry żart

[ Komentarz dodany przez: MaKiPL: 2011-01-08, 19:54 ]
no wiesz co...

Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 19:54 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 3 razy.
Tak:

Każdy palec był dobrze ustawiony, trzeba było tylko zrobić ruch, wyjmowania i uderzania, co zajęłoby maks.2 minuty, i by było wszystko. No, ale oczywiście moja ulubiona funkcja AutoSave, której nie wiem gdzie wyłączyć, zapisała moje rączki, w procesie tworzenia KeyAnimacji, i rączki wróciły do stanu pierwotnego, próbowałem cofać, ale nie da rady. Podczas gdy, układałem palce, udało mi się cofać, i ręce wracały do poprzedniego planu który chciałem.
UWAGA!
DO WSZYSTKICH!
Dysponuję plikiem .PSK broni+ręką i dobrym ułożeniem. Jeśli ktokolwiek, wie co zrobić, aby z takowego pliku, móc robić animację, proszę o szybki kontakt!
GG:6085823
MSN: [email protected]
Lub tutaj
====EDIT====
Napisane po angielsku z myślą o Resurrection-Studios.

Myślę, że ci wtajemniczeni, znają dobrze angielski aby być na takim poziomie. Jeśli ktoś nie zna anglika, to zapewne nawet nie będzie wiedział jak naprawić mój problem. Choć drugi raz animacji mi się nie chce robić. Na pewno nie dzisiaj, czy jutro. Jest jeden sposób:
MilkShape 3D. Popatrzę potem, on ma import PSK, i jeszcze editing animsów.

Każdy palec był dobrze ustawiony, trzeba było tylko zrobić ruch, wyjmowania i uderzania, co zajęłoby maks.2 minuty, i by było wszystko. No, ale oczywiście moja ulubiona funkcja AutoSave, której nie wiem gdzie wyłączyć, zapisała moje rączki, w procesie tworzenia KeyAnimacji, i rączki wróciły do stanu pierwotnego, próbowałem cofać, ale nie da rady. Podczas gdy, układałem palce, udało mi się cofać, i ręce wracały do poprzedniego planu który chciałem.
UWAGA!
DO WSZYSTKICH!
Dysponuję plikiem .PSK broni+ręką i dobrym ułożeniem. Jeśli ktokolwiek, wie co zrobić, aby z takowego pliku, móc robić animację, proszę o szybki kontakt!
GG:6085823
MSN: [email protected]
Lub tutaj
====EDIT====
Napisane po angielsku z myślą o Resurrection-Studios.

Myślę, że ci wtajemniczeni, znają dobrze angielski aby być na takim poziomie. Jeśli ktoś nie zna anglika, to zapewne nawet nie będzie wiedział jak naprawić mój problem. Choć drugi raz animacji mi się nie chce robić. Na pewno nie dzisiaj, czy jutro. Jest jeden sposób:
MilkShape 3D. Popatrzę potem, on ma import PSK, i jeszcze editing animsów.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2011, 21:31 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.