Pomysł na broń-Skalpel

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

05 sty 2011, 17:45

No no...maki muszę przyznać ze z tej strony cię nie znałem i odwaliłeś kawał dobrej roboty,,, ;) Niech żyją doktorzy ! :diabeł:


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

05 sty 2011, 18:06

Nie wiem czy to tylko wygląda tak na screenie, ale ten model jest...płaski.Wygląda jak jeden kawałek machnięty funkcją line w 3dsmaxie.Już ten mój W.I.P lepiej wygląda, a robię go tak tylko żeby się troszkę podszkolić.
Obrazek
Środkowa część rączki jeszcze jest do poprawienia.Muszę wygładzić i dodać "wklęsłą" część.Zastanawiam się nad poprawką dolnej części.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

05 sty 2011, 18:14

Koloses, twój model też jest niczego sobie nie musisz poprawić górnej części, Ładnie wygląda
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 21:18 przez Darnok15, łącznie zmieniany 1 raz.


Knurr

05 sty 2011, 18:22

Ok, ale co z animacją?


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

05 sty 2011, 18:25

Miałem na myśli tą zieloną część modelu z bliska wyglądała strasznie obrzydliwie, ale już to poprawiłem.Teraz muszę dodać tą "wklęsłą część [to czarne co jest na planie], co do animacji to się na tym nie znam, ale spróbuję swoich sił [wolve bardzo dobrze opisał to w swoim tutorialu magnum.wmv] jeżeli tylko dostanę w swoje ręce plik z rękoma dude'a.

@edit:Dzięki titek.Przydadzą się..muszę tylko postala 2 zainstalować, bo model zacząłem jakoś tak "na sucho".Dzisiaj tego nie skończę, ale jutro, jak znajdę chwilkę to przysiądę i zrobię tekstury, a potem pokombinuję z animacjami i postaram się wszystko zlepić w postED żeby to miało ręce i nogi.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 19:05 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

05 sty 2011, 18:44



Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

05 sty 2011, 19:20

Koloses pisze:Nie wiem czy to tylko wygląda tak na screenie, ale ten model jest...płaski.Wygląda jak jeden kawałek machnięty funkcją line w 3dsmaxie.Już ten mój W.I.P lepiej wygląda, a robię go tak tylko żeby się troszkę podszkolić.
Obrazek
Środkowa część rączki jeszcze jest do poprawienia.Muszę wygładzić i dodać "wklęsłą" część.Zastanawiam się nad poprawką dolnej części.
Trzeba było ściągnąć i zobaczyć. Model nie jest płaski, mogę go poprawić, i dodać szczegółów.


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

05 sty 2011, 19:52

Dobra to inaczej..Jest klockowaty.
Te obrazki najlepiej pokażą o co mi chodzi.
Obrazek
Obrazek
A teraz zerknij na to:[stan z 18:25]
Obrazek
[wcięcie na dole z prawej strony jest zrobione specjalnie, tak jak na obrazku z planu]
Obrazek
Jak chcesz poprawić go na odczep się to dziękuję.Jak chcesz coś zrobić to zrób to dobrze za pierwszym razem.Plus za chęci, ale postaram się oteksturować i wykorzystać swój model, korzystając z tutorialu wolve'a.

@Edit:Też robię modele on niedawna.Ostrze nie jest krzywe, to wina ustawienia kamery :)
Tak jak napisałem mój model jest work in progress.Zrobię tekstury i zobaczę jak to będzie wyglądać i najwyżej poprawię kilka miejsc.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 22:01 przez Koloses, łącznie zmieniany 6 razy.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

05 sty 2011, 21:56

No niech zgadnę... 3DS Max... <kawałek posta usunięty> . Mój model robiony był w MilkShapie, a to już co innego. Tam po kolei stawiasz każdy vertex, a potem zaznaczasz po 3 vertexy klikasz F, i masz trójkąt (face), teraz tak wymodeluj z 200 punktów. Chciałem tylko pomóc, myślałem, że lepiej to wyjdzie. Dopiero zaczynam z modelowaniem, jest to pierwszy można powiedzieć model na poważnie. Więc nie miej mi za złe. BTW, model nie był robiony 1h30m. Ponieważ od napisania postu, byłem zajęty na jakieś 45 minut, więc odchodzi. Potem jak już połączyłem punkty w pełny model, to trybem extrude, porąbałem model, i jakimś cudem zapisałem. Więc 20 minut w tył again. na co wychodzi, że modelowanie zajęło mi 25 minut. 3DS max, jest trudnym programem, ale bardzo funkcjonalnym, Czeka mnie sporo nauki. Choć szczerze mówiąc, bez żadnego chamstwa i zazdrości, nie podoba mi się model, ma takie jakby zawijasy na rączce, i wygląda jakby miał ten skalpel wykrzywione ostrze.

BTW. U mnie jest starannie wykonana rączka ;). Umieściłem tam dużo vertexów.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 21:57 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

05 sty 2011, 22:41

Obrazek
Uwaga dla administracji, chciałbym żeby ogłoszono konkurs na najlepszy skalpel.
Link do powiększenia: https://img263.imageshack.us/f/render3p.jpg/
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 23:02 przez Tiszer, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

05 sty 2011, 23:44

No ładnie tylko nie wygląda na oteksturowany.Zbyt szary jak na mój gust, ale model perfekcyjny.A co do konkursu to nie wiem, nie widzę sensu.Ja zamierzam dokończyć swój i go wydać.Teraz męczę tekstury [ w końcu najpierw trzeba je zrobić, a tego nie lubię], a potem zajmę się poprawkami.

@Edit:Nie wiem co zrobić ze środkiem swojego..ten co jest nadal wygląda dość nieestetycznie i nie mam pojęcia na co go zamienić.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 00:06 przez Koloses, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sty 2011, 10:54

titek pisze:Obrazek
Uwaga dla administracji, chciałbym żeby ogłoszono konkurs na najlepszy skalpel.
Link do powiększenia: https://img263.imageshack.us/f/render3p.jpg/
Bo ci skalpel wyszedł, i teraz konkurs chesz? ;). hehe. Ja się muszę jeszcze podszkolić, bo MilkShape3D, jest łatwym w obsłudze, ale mało funkcjonalnym programem.

EDIT:
BTW. Napisałeś, że oteskturowany. Ale tu nie ma tekstur, to jest zwykłe shaded model. O_o
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 10:55 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

06 sty 2011, 11:13

ja uważam że MaKiPL i titek, zrobili najlepsze modele a twój Koloses, musisz poprawić bo brzydkie jest to "coś" na rączce ;)
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 11:13 przez Darnok15, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 sty 2011, 12:08

MaKiPL pisze:
titek pisze:Obrazek
Uwaga dla administracji, chciałbym żeby ogłoszono konkurs na najlepszy skalpel.
Link do powiększenia: https://img263.imageshack.us/f/render3p.jpg/
Bo ci skalpel wyszedł, i teraz konkurs chesz? ;). hehe. Ja się muszę jeszcze podszkolić, bo MilkShape3D, jest łatwym w obsłudze, ale mało funkcjonalnym programem.

EDIT:
BTW. Napisałeś, że oteskturowany. Ale tu nie ma tekstur, to jest zwykłe shaded model. O_o
Nie , nie dlatego chcę konkursu.
Chcę go dlatego ponieważ konkurs mógłby w jakiś sposób ożywić forum.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

06 sty 2011, 12:13

a może ktoś by tak z łaski swojej wykorzystał któryś z modeli (tylko MaKiPL dał download) i zrobił moda co ?


ODPOWIEDZ