Jakiego wymarzyliście sobie ostatniego bosa w Postalu III

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Loc
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1996
Rejestracja: 20 sie 2008, 13:31
Lokalizacja: Outer-Outer Heaven

02 sie 2009, 20:05

[quote] Myślę, że w trzeciej części Postala nie będzie zombie, bossów, demonów, duchów, ufo, ani innych anomalii, a nawet jeśli te dwa ostatnie będą, to najwyżej jako easter eggi... [quote]

A bóbr jako piła? To już JEST anomalia.

Hmm... a właśnie. Może w końcu Kolesiowi zbuntuje się jego bóbr i będziemy musieli go załatwić! Może Vince wynagrodzi to fanom, którzy go znienawidzą. xD


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 12:12

02 sie 2009, 20:36

Uważam, że w P3 powinien na końcu gierki być taki psychol, który chce zapanować nad światem różowym kolorem, pluszakami i miłością xD :D


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

02 sie 2009, 20:42

O tak! To byłoby mocne :)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 22:38
Lokalizacja: Parczew

02 sie 2009, 21:13

RaV pisze:Uważam, że w P3 powinien na końcu gierki być taki psychol, który chce zapanować nad światem różowym kolorem, pluszakami i miłością xD :D
no w końcu w PII zabijało się homoseksualistów :P


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2009, 23:52

Dzastin pisze:Moim zdaniem prezydent USA byłby niezłym bossem, jeszcze dać mu kilku murzynów z dzidami.
Ta, rasistowskie klimaty... Na pewno się pomyliłaś.
Pangia pisze:Albo Koleś chciałby coś w zamian za złoty dysk. Którego w AW nie oddał. To jest dobre! Żeby było zadanie oddania złotego dysku i pojechałoby się do zniszczonego wirusem Paradise.
Z tym złotym dyskiem to ciekawa sprawa, mogliby go jakoś lepiej użyć w AW. Ale powrót w Trójce do Paradise? Never, żadnego! Nie chcę powrotów, od tego mam ikonę na pulpicie z napisem Postal 2.
Mr Minio pisze:odrobina główkowania na pewno by się przydała.
Oj, i to bardzo! Popieram. :spoko: Poszukać klucza, odszyfrować kod z zapisków ofiary. A czemu nie!
RaV pisze:Uważam, że w P3 powinien na końcu gierki być taki psychol, który chce zapanować nad światem różowym kolorem, pluszakami i miłością xD :D
To ja poproszę o inną wersję gry. :P


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

12 sie 2009, 09:49

Ta gra nie jest już taka brutalna jak kiedyś, to kolejny Made Man. Nawet nie wiemy, kiedy dokładnie wyjdzie gra. I według mnie nie poprawią tego wszystkiego. Dla tej gry nie ma już nadziei.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, 09:54 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Dzastin
Seryjny zabójca
Posty: 336
Rejestracja: 20 lip 2009, 20:03
Lokalizacja: Zgierz

15 sie 2009, 16:52

Ta, rasistowskie klimaty... Na pewno się pomyliłaś.
Nie pomyliłam się, ta wiadomość nie była o tematyce rasistowskiej ale politycznej. Przecież Postal nie jest grą przeznaczoną dla osób, które zaczynają, lub rozwijają karierę polityczną. Pomysł boss'a w postaci prezydenta USA był tylko moim małym wymysłem, a murzyni z dzidami to taki mój żart... widać mam kiepski humor :P Jeżeli kogoś obraziłam tą wiadomością to wielkie sorry.

Podoba mi się bardzo pomysł zielAK'a:
A tam jego 15 metrowa zmutowana wirusem żonka czekała by na niego z gigantycznym 30 metrowym wałkiem do ciasta... ale by była jazda
Taaa... jazda faktycznie byłaby niezła :D


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 07:49
Lokalizacja: localhost

19 sie 2009, 14:34

Ey a może utworzyć inny temat, jakie sobie wymarzyliście zakończenie w Postalu III ?? Bo tu piszemy o bossach, ale przecież nie każda gra musi kończyć się bossem??


Obrazek
Awatar użytkownika
Dzastin
Seryjny zabójca
Posty: 336
Rejestracja: 20 lip 2009, 20:03
Lokalizacja: Zgierz

19 sie 2009, 20:25

Racja, przykładem jest Call of Duty 2. Gra kończy się kiedy zwyciężamy wojnę z Niemcami. Co do gry typu Postal mam pewne wątpliwości, nie wiemy czy będzie to ostatnia część, czy twórcy będą chcieli zrobić następną część przygód bohatera. Jeżeli to miałby być koniec przygód Kolesia to może jakieś bardziej pogodne zakończenie typu: Podczas pobytu w Catharsis Koleś poznaje jakiegoś biznesmana, pracuje dla niego przez pewien czas, kumpel Kolesia kopnie w kalendarz, a, że nie miał rodziny zapisał mu wszystko w testamencie :P Teraz Koleś przenosi się ze starej przyczepy do villy z basenem, hehe ale jazda! :D Jednak gdyby to nie był koniec mogliby znowu gdzieś przemieścić Kolesia, albo wpakować go w jakąś grubą aferę... bo w końcu nasz główny bohater ma szczęście do takich afer nie ma co. :P
Piszcie swoje wersje, zobaczymy kto wymyśli lepszą, śmieszniejszą i bardziej zaskakującą. ;)


Awatar użytkownika
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Szalony Naukowiec
Posty: 1299
Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
Lokalizacja: Druelselstein
Kontakt:

19 sie 2009, 21:36

Dzastin pisze:Podczas pobytu w Catharsis Koleś poznaje jakiegoś biznesmana, pracuje dla niego przez pewien czas, kumpel Kolesia kopnie w kalendarz, a, że nie miał rodziny zapisał mu wszystko w testamencie :P Teraz Koleś przenosi się ze starej przyczepy do villy z basenem, hehe ale jazda! :D
Lubię dziewczyny z fantazją :D

A może:

Podczas pobytu w Catharsis Koleś poznaje jakiegoś biznesmena, pracuje dla niego przez pewien czas, kumpel Kolesia kopnie w kalendarz, a, że nie miał rodziny zapisał mu wszystko w testamencie... <dźwięk zgrzytu płyty> <narrator czyta w szybszym tempie>

...okazuje się że w testamencie był zapisany domek jednorodzinny w Paradise (ten naprzeciwko przyczepy Kolesia). Na tę hipotekę kolo zaciągnął pożyczkę przekraczającą dwukrotnie wartość domku. Pomijając fakt, że wierzycielami były sfałszowane nazwiska, dodatkowo po wybuchu atomówki z domku tego zostały zgliszcza. Teraz bank domaga się spłaty pożyczki < - scena - policja i AT otoczyły przyczepę Kolesia, do drzwi przyczepy zbliża się komornik> ...

A dalej sami sobie historię dopisujemy... karabinem maszynowym :>


Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

29 sie 2009, 13:21

Ja bym chciał żeby ostatnim bossem w p3 byli ludzie z paradise, którzy nienawidzili kolesia złączeni w wielkiego mutanta z trzema parami rąk a w każdej z nich trzymał by rzeczy kojarzące się odpowiednio z Protestantami/rzeźnikami/wsiórami itd.
[w końcu w paradise wybuchła bomba nuklearna xD ]
Ostatnio zmieniony 29 sie 2009, 13:22 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

07 wrz 2009, 21:10

Dobrym bossem byłby Champ, który jest ciągle wkurzony tym kopniakiem z intro P2 i tylko udawał przyjaciela Kolesia, czekając na odpowiedni moment, żeby ugryźć go w cztery litery >D.

A teraz na serio, to twórcy mogliby podbudować atmosferę zapowiadając jakiegoś superubermegautlrakopiącegotyłki bossa, po czym okazałoby się, że któryś z twórców gier (chociaż chyba Mike G z AW kimś takim był), albo jakiś nieudany postal dude z artworków, które powstawały przed ukazaniem się gry, albo np postal dude w wersji politycznie poprawnej :)
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2009, 21:12 przez Kariko, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Szalony Naukowiec
Posty: 1299
Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
Lokalizacja: Druelselstein
Kontakt:

10 wrz 2009, 17:52

Kariko pisze:albo np postal dude w wersji politycznie poprawnej :)
Zupełne przeciwieństwo Kolesia? Biały płaszcz, białe okulary, jasnoniebieskie włosy? Tak jak w kontraście... byle nie był czarny :P


Awatar użytkownika
Loc
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1996
Rejestracja: 20 sie 2008, 13:31
Lokalizacja: Outer-Outer Heaven

10 wrz 2009, 18:40

Albo może coś jak Mroczny Książę z Prince of Persia... i trochę inspiracji Fable'm. Rogi wyrastające z głowy, czarne, zwęglone łapy, i żylaste ciało... :diabel:

Poza tym, politycznie poprawny koleś raczej by go nie próbował zaatakować, tylko wezwałby policję, i by szybko z Good Dude'a bossem stała się chmara policji. Trochę nieudany pomysł. No chyba że ten drugi Koleś nie byłby AŻ TAK politycznie poprawny. :P


Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

10 wrz 2009, 19:27

Dr. Dundersztyc pisze:
Kariko pisze:albo np postal dude w wersji politycznie poprawnej :)
Zupełne przeciwieństwo Kolesia? Biały płaszcz, białe okulary, jasnoniebieskie włosy? Tak jak w kontraście... byle nie był czarny :P
No, właśnie o coś takiego mi chodziło. Jeszcze by można z niego zrobić murzyna :D:D


Zablokowany