[POMOC] DefendZone

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 lut 2016, 19:47

Dupa, jednak mój sposób nie zadziała.
KillCounter liczy nawet gdy jest nieaktywny.
Sposób ze zmianą taga w PawnSpawner też jest do dupy, bo ta opcja(Use Tag) chyba nie działa w AW. :drapanie:
Nie mam pomysłu jak zrobić by nie nabijało 1 zabitego.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, 19:48 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

22 lut 2016, 20:11

Jak zrobić sklep, sprzedawcę? Robię jak w poradniku "by Seebeek17", lecz nie działa.
Rychu możesz zrobić ten sklep zgodnie z poradnikiem, i upewnić mnie że w poradniku jest wszystko okej?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 lut 2016, 20:14

Znam jedno szalone rozwiązanie.
Każda fala na oddzielnej mapie.
Minusy:
Wczytywanie co falę
Plusy:
Licznik od 0
Autozapis
Resetujące się wybuchowe beczki


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

22 lut 2016, 20:16

Ciekawe rozwiązanie... pomyśle nad tym.

Spróbuj z tym sklepem.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 lut 2016, 20:19

ArtekXDPL pisze:upewnić mnie że w poradniku jest wszystko okej?
Nie nam pojęcia :D
Jak zrobić sklep
Przypomniał mi się Blood :D

Najprościej będzie jak sobie skopiujesz sprzedawcę z innej mapy ;)


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

22 lut 2016, 20:53

Dokładnie przeanalizowałem sklep, i w poradniku sebka jest błąd.

[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2016-02-22, 21:07 ]
Więc go wskaż, kuźwa. Nie zostaniesz rozstrzelany za napisanie więcej niż dwóch zdań w jednym poście. P.

seebek dostał na PW (fixa), bo zgłosiłem mu błąd w poradniku. :)

Ponawiam pytanie jak zrobić, aby ludzie do mnie podbiegali, gdy jestem daleko?
Bo ja jestem na drugim końcu mapy, a policjanci stoją w miejscu i strzelają do mnie i nie trafiają.

Da razy zrobić w AW tak jak w Paradise Lost, że jest kilka takich ikonek pod sobą jak w przypadku licznika zabójstw?

Jak ustawić, aby postać nie uciekała, gdy ma mało życia, i wypada jej broń?

Jak ustawić, aby można było kupić wsparcie?
Dokładne wytłumaczenie:
Idziesz do NPC, on coś gada, zabiera ci pieniądze, a obok ciebie respi się np. Żółnierz (military), który podąża za tobą jak champ i cie broni (strzela do wrogów)

Jak ustawić, aby boss respił się w momencie rozpoczęcia fali 03, i pokazywał się licznik życia?
Zrobiłem go w taki sam sposób jak zwykłych przeciwników do zabicia, boss pokazuje się w 3 fali, jednak nie ma licznika życia. Jeśli zaś zrobię bossa poprzez postawienie "Pawna", to w fali 03 pokazuje się licznik, jednak boss respi się już po wczytaniu mapy.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 08:09 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 6 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2016, 16:11

ArtekXDPL pisze:Jak ustawić, aby postać nie uciekała, gdy ma mało życia, i wypada jej broń?
Zwiększając jej odwagę
Poszukaj tematu jak ustawić pawn
ArtekXDPL pisze:Jak ustawić, aby można było kupić wsparcie?
Dokładne wytłumaczenie:
Idziesz do NPC, on coś gada, zabiera ci pieniądze, a obok ciebie respi się np. Żółnierz (military), który podąża za tobą jak champ i cie broni (strzela do wrogów)
Wpisując w spawner odpowiedni tag, którego nie pamiętam bo jest gdzieś napisany w
ff_CasierController
ArtekXDPL pisze:Ponawiam pytanie jak zrobić, aby ludzie do mnie podbiegali, gdy jestem daleko?
Bo ja jestem na drugim końcu mapy, a policjanci stoją w miejscu i strzelają do mnie i nie trafiają.
Ustawić im AI za pomocą ScriptedSequence Action_MoveToPlayer, lub MoveToPoint
ArtekXDPL pisze:Da razy zrobić w AW tak jak w Paradise Lost, że jest kilka takich ikonek pod sobą jak w przypadku licznika zabójstw?
Pewnie się da, ale trzeba napisać odpowiednie skrypty :D


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

23 lut 2016, 17:16

Nie odpowiedziałeś na pytanie:
Jak ustawić, aby boss respił się w momencie rozpoczęcia fali 03, i pokazywał się licznik życia?
Zrobiłem go w taki sam sposób jak zwykłych przeciwników do zabicia, boss pokazuje się w 3 fali, jednak nie ma licznika życia. Jeśli zaś zrobię bossa poprzez postawienie "Pawna", to w fali 03 pokazuje się licznik, jednak boss respi się już po wczytaniu mapy.
Ustawić im AI za pomocą ScriptedSequence Action_MoveToPlayer, lub MoveToPoint
Nic z tego nie rozumiem. :(


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2016, 17:32

ArtekXDPL pisze:Nie odpowiedziałeś na pytanie:
Nie wiem, nie chcę mi się nad tym zastanawiać. Sam pokombinuj :P
ArtekXDPL pisze:Nic z tego nie rozumiem. :(
1 wstawiasz ScriptedSequence i wpisujesz mu "jakiś tag"
2 dodajesz akcję Action_MoveToPlayer
3 w spawnerze masz opcję AI-Cośtram tam wpisujesz ten "jakiś tag"
Po pojawieniu się pawna będzie biegł do playera


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

23 lut 2016, 17:54

1 wstawiasz ScriptedSequence i wpisujesz mu "jakiś tag"
2 dodajesz akcję Action_MoveToPlayer
3 w spawnerze masz opcję AI-Cośtram tam wpisujesz ten "jakiś tag"
Po pojawieniu się pawna będzie biegł do playera
Dupa, nie działa :(
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 17:54 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2016, 17:57

musi działać


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

23 lut 2016, 18:00

Masz mapkę i zobacz sam. Jak gliniarze i Krothy do ciebie podbiegną to jesteś mistrz :D

Co do tego Bossa i licznika życia, to już sam próbowałem coś zdziałać lecz nic z tego nie wyszło.
Załączniki
cus-2000x8000x8000v3 (NajNajnowsza Wersja).rar
(29.02 KiB) Pobrany 91 razy
Ostatnio zmieniony 23 lut 2016, 18:02 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2016, 18:14

Nie biegli bo nie zrobiłeś ścieżki z PathNode
Załączniki
cus-2000x8000x8000v3.zip
(155.37 KiB) Pobrany 83 razy


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

23 lut 2016, 19:35

Dziękuje za pomoc. :)

Pomyśl jeszcze jak zrobić tak, żeby przy fali 03, pojawiał się boss wraz z licznikiem życia.
Bo zrobiłem analogicznie jak z falą 01 i 02, lecz to nie zdaje egzaminu. :(

Rychu, napisz mi jeszcze, nazwy paczek tekstur, i nazwy tekstur, które znajdują się w okół przyczepy kolesia, na mapie suburbs-3.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2016, 10:10 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 lut 2016, 16:48

ArtekXDPL pisze:Rychu, napisz mi jeszcze, nazwy paczek tekstur, i nazwy tekstur, które znajdują się w okół przyczepy kolesia, na mapie suburbs-3.
wejdź na mapę suburbs i sobie spisz


8=======D
ODPOWIEDZ