Chcielibyście PostEda do Postala III ?

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Chcecie UnrealaEd do Postala III

Tak
23
88%
Nie
0
Brak głosów
Nie mam zdania
2
8%
Nie lubie go
1
4%
 
Liczba głosów: 26
Awatar użytkownika
Ma57
Seryjny zabójca
Posty: 414
Rejestracja: 01 lip 2007, 12:07
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

11 paź 2007, 14:30

Witam

Chcielibyście w Postalu III UnrealaED
Ja tak bo chciałbym w nim potem coś pozmieniać


Obrazek Kenny
Obrazek
Cartman
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

11 paź 2007, 14:43

Edytor jak najbardziej, ale po polsku i prostszy ;)


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

11 paź 2007, 14:54

szczerze?? troche bez sensu ta ankieta bo:
kazdy chcialby miec edytor do postala
nawet jesli by nie chcial to co mu przeszkadza??

chcialbym jednak troche inny edytor gdyz na samo wejscie masz za duzo skomplikowanych opcji :D
fajnie by bylo gdyby byle taki edytor jak do map strategicznych ;)
wpadam na pomysl zrobienia nowej mapki do np zadym. wlanczam edytor 5min i gotowe :)


Awatar użytkownika
Marcino
Początkujący morderca
Posty: 53
Rejestracja: 04 sty 2007, 19:56

11 paź 2007, 15:05

Edytor do Postala III będzie jeszcze trudniejszy w obsłudze niż PostEd ,przecież to silnik Source , a nie przed potopowy Unreal i edytor będzie taki jak w HL2 (nazywał sie chyba Hammer) - będzie ciężko


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

11 paź 2007, 15:08

jesli bedzie trudniejszy w obsludze to i bedzie mial wiecej mozliwosci ;)


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

11 paź 2007, 15:10

Wspólnymi siłami go rozgryziemy ;)

Z tego co wiem, to edytor w Half Life 2 nie jest aż taki trudny, a przecież to ten sam silnik, którego ma używać P3.


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

11 paź 2007, 15:12

Powiem tak:

jeśli tylko edytor będzie po polsku - nie ma sprawy, wszystkiego się nauczymy, a z wersją angielską... też sobie poradzimy! Tylko, że później...


Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

11 paź 2007, 18:35

HAMMER jest prosty w obsłudze... przynajmniej dla mnie jest o wiele prostszy od UnrealED. Może to przez to, że mam trochę doświadczenia z WorldCraft'a (do HL-1)... dla mnie po prostu jest łatwiejszy i tyle 8-)
Ma57 pisze:Chcielibyście w Postalu III UnrealaED
Pytanko trochę nieodpowiednie, bowiem do SOURCE Engine nie dało by się podpiąć UnrealED... chyba, że by go napisać od nowa :P


Awatar użytkownika
Slaytanic
Miłośnik broni
Posty: 149
Rejestracja: 09 maja 2007, 20:21

12 paź 2007, 13:38

Jak najbardziej chciałbym edytor, uwielbiam się bawić takimi rzeczami. Obojętnie, czy będzie po polsku czy angielsku - mi jest po prostu niezbędny.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 paź 2007, 21:50

Edytor będzie, nie przespaliby takiej sprawy jak możliwość zwiększenia wieczności gry przez robienie fanowskich dodatków. Ja nie tyle wolałbym łatwiejszy czy trudniejszy, ale dający więcej możliwości. Choć wygoda obsługi też się liczy.

Nie jestem w tym za bardzo obcykany, ale gdyby GModem dało się robić dodatki do P3, to byłoby coś.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

17 paź 2007, 17:01

To, że silnik jest bardziej zaawansowany, wcale nie oznacza, że edytor do niego będzie trudniejszy w obsłudze. Wręcz przeciwnie, jak programmerzy wezmą się solidnie do roboty, to edytor będzie jeszcze prostszy i bardziej intuicyjny niż UnrealEd, który tak na prawdę ma spooro niedociągnięć.

Mi nie podoba się to, że żeby dostać się do jakiegoś obiektu, trzeba najpierw otwierać sto tysięcy klas. To jest oczywiście dobre rozwiązanie dla kodu (choć może istnieją lepsze, nie wiem), ale gdyby były jakieś skróty do najczęściej używanych obiektów...
A po drugie niesamowicie denerwuje mnie to, że dźwięki, modele 3D, itp. są pokitrane po plikach o najróżniejszych nazwach, (prawie) zupełnie nie związanych z zawartością. Nie są one tak na dobrą sprawę posortowane i szukanie żądanych obiektów zajmuje przynajmniej 50% czasu tworzenia mapy. Mam głęboką nadzieję, że w edytorze do Postala3 będzie to jakoś inteligentnie rozwiązane!


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 paź 2007, 22:54

Spoonman pisze:niesamowicie denerwuje mnie to, że dźwięki, modele 3D, itp. są pokitrane po plikach o najróżniejszych nazwach, (prawie) zupełnie nie związanych z zawartością. Nie są one tak na dobrą sprawę posortowane i szukanie żądanych obiektów zajmuje przynajmniej 50% czasu tworzenia mapy. Mam głęboką nadzieję, że w edytorze do Postala3 będzie to jakoś inteligentnie rozwiązane!
Pełna racja. Szukanie potrzebnego elementu to mordęga. A wystarczyłoby w PostEd dać możliwość pamiętania wcześniej użytych, nawet po zrestartowaniu edytora. Czyli: zakładka Favorites w nowym edytorze...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

17 paź 2007, 23:27

Dobry pomysł. I żeby były jakoś sensownie pogrupowane. Np. drzwi były w grupie dajmy na to "Doors", a nie w pięciu plikach, których nazwy utworzone są od imienia bądź nazwiska twórcy albo od nazwy mapy. To jest bezsensowne.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2007, 23:28 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 19:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 paź 2007, 23:43

Do tego jak są poupychane textury meshe dźwięki itd. To możecie mieć pretensje do twórców map z RWS bo nazwy paczek zależą od tego kto je tworzył a nie edytora
hociarz mogli to lepiej poukładać


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 paź 2007, 00:02

Jakoś nie przyszło im do głowy chyba, że sprawią tym trudność... Zaś co do nazw paczek podobnych do nazw map. Może to i dobrze, że dana mapa ma zestaw swoich elementów w oddzielnych paczkach, bo jest wczytywana ta a nie kilka, ale w praktyce - nie jest aż tak optymalnie. Nazwy paczek od imion twórców? To zupełnie jak w ED. ED jest jednak modem fanowskim, gdzie zrozumiałe jest, by dorobek każdego był podkreślony. Ale sam P2 jest już produktem sygnowanym logiem komercyjnej firmy i zabieg sygnowania paczek imionami twórców... Mogliby sobie tego oszczędzić, robili to przecież kolektywnie - starczyłaby im kasa, a nie honory za swoją indywidualną pracę... Zrobili jednak jak zrobili.
prawdziwy 666 pisze:nazwy paczek zależą od tego kto je tworzył a nie edytora
Jakoś to już wcześniej zauważyłem, prawdziwy 666.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2007, 00:05 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany