Chcielibyście PostEda do Postala III ?

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcecie UnrealaEd do Postala III

Tak
23
88%
Nie
0
Brak głosów
Nie mam zdania
2
8%
Nie lubie go
1
4%
 
Liczba głosów: 26
Awatar użytkownika
Wujek_Dave
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 27 paź 2007, 19:57
Lokalizacja: Z nienacka
Kontakt:

27 paź 2007, 20:56

No raczej,że tak znajdą się z czasem rzeczy do poprawki :)


Awatar użytkownika
Stelak
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 06 lis 2007, 15:44
Lokalizacja: z marsa

07 lis 2007, 14:31

chcił bym ale łatwiejszego.w tym nie mogę się połapać.


za moją ochotę
Awatar użytkownika
ŻydoŻyd
Wstydliwy morderca
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:52

19 lut 2008, 16:00

steam? a jaki problem. zaraz powstaną wersje nonsteam (https://forum.digitalpowered.info/index.php )
z hammerem nigdy nie miałem do czyninia ale source engine to naprawdę potężny i co najważniesze elastyczny silnik.
Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Postal III na source -> być może portal gun? (wyobraźcie sobie postala z portalami :) )
Postal III na source -> praktycznie nieograniczona modowalność (source sdk)
Postal III na source -> piękny na nowych maszynach, quite enjoyalbe nawet na dość starym komputerze
Ostatnio zmieniony 19 lut 2008, 16:07 przez ŻydoŻyd, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

19 lut 2008, 17:26

ŻydoŻyd pisze:steam? a jaki problem. zaraz powstaną wersje nonsteam (https://forum.digitalpowered.info/index.php )
To nie przypadkiem piractwo ?

Mi hammer do P3 pasuje nie jest za trudny ten edytorek troszke pokrecony ale nawet latwy


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

20 lut 2008, 17:25

ALCRD pisze:
ŻydoŻyd pisze:steam? a jaki problem. zaraz powstaną wersje nonsteam (https://forum.digitalpowered.info/index.php )
To nie przypadkiem piractwo ?
Jak dla mnie, jeśli posiada się oryginał i po prostu nie chce się łączyć za każdym razem ze STEAM żeby odpalić grę - to chyba nie 8-)
ŻydoŻyd pisze:[...]z hammerem nigdy nie miałem do czyninia ale source engine to naprawdę potężny i co najważniesze elastyczny silnik.
Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Postal III na source -> być może portal gun? (wyobraźcie sobie postala z portalami :) )
Postal III na source -> praktycznie nieograniczona modowalność (source sdk)
Postal III na source -> piękny na nowych maszynach, quite enjoyalbe nawet na dość starym komputerze
I tutaj trudno się nie zgodzić. Pewnie nie będzie trzeba długo czekać na moda przerabiającego Postal3 na kolejnego Carmageddon'a 8-)
Jednak co do punktu 4 nie byłbym taki pewien - engine Unreal był potężny, jednak chłopaki z RWS i tak go skopali xD


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

22 maja 2008, 18:31

Wiem - stary temat, ale się wypowiem.

Edytora do Postala 3 na 98% nie będzie dołączonego na płycie. Czemu? Jeśli P3 będzie dostępny na STEAM-ie, będzie można ściągnąć z niego za darmo Source SDK, zawierający między innymi edytor Hammer. Jest on zdatny do edytowania wszystkich gier opartych na silniku Source.


EDIT:
ŻydoŻyd pisze:Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Nie byłbym tego taki pewien. Aby znalazły się one w GM, Garry musiałby zrobić update zawierający przedmioty i mapy z P3 (tak jak to zrobił z TF2, HL2EP2 oraz Portal), a na to nie liczę, bo Garry interesuję się tylko grami Valve.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 18:40 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 maja 2008, 19:09

A jaka jest szansa na alternatywę (dobrą) dla GM?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

22 maja 2008, 19:14

Tiquill pisze:A jaka jest szansa na alternatywę (dobrą) dla GM?
Z tego co wiem to nie ma na razie żadnego innego sandboxa dla HL2 (chodzi mi tu ogólnie o gry na Source).

Wiem też, że powstaje jakiś nowy sandbox Havoc, ale nie sądze żeby to było kompatybilne z P3.

Pozostaje się nam modlić o to aby Garry zauważył P3 i wykonał stosowny update.

A jeśli nawet zrobi - to komu się będzie chciało kupować GModa 10? :P
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 19:16 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 maja 2008, 19:35

Mrocz pisze:A jeśli nawet zrobi - to komu się będzie chciało kupować GModa 10? :P
mam ochotę ostro przekląć... :/ Że też mu się zachciało zarabiać... :bolek:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

22 maja 2008, 19:44

Tiquill pisze:mam ochotę ostro przekląć... :/ Że też mu się zachciało zarabiać... :bolek:
Bądźmy nadziei, że jakiś dobroduszny człowiek o wielkim sercu stworzy Postal 3 Content Pack dla darmowego Garry's Moda 9 (bug na bugu, ale da się grać :P).
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 19:47 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 maja 2008, 20:37

Ja więc już teraz przemieniam sie w żywą i po świecie chodzącą nadzieję... :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

23 maja 2008, 18:22

Totalnie o tym zapomniałem! Po ogromnym updacie GModa 10 na GModa 11, została dodana możliwość szukania modeli po całym komputerze, a więc będziemy mogli sobie dodać modele z P3 (jednak będą one najpierw zapakowane w specjalnym pliku .gcf) [tyczy się jedynie userów GM10]. Co do mapek, przecież będzie można je skopiować i wkleić do folderu 'maps' w folderze GModa [tyczy się userów GM9 i GM10].

EDIT: Co do tych modelów z P3 - będzie je można użyć w GM9, ale ich dodanie może potrwać wieki. Będzie trzeba skopiować wszystkie modele do folderu 'models' i utworzyć potem spawncode'y w odpowienich plikach tekstowych. Cóż - życie usera GM9 jest trochę utrudnione. :)
Ostatnio zmieniony 23 maja 2008, 18:25 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 maja 2008, 18:52

Mrocz pisze:Cóż - życie usera GM9 jest trochę utrudnione. :)
Ta, darmowe nie tuczy... :):


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany