

Poniżej macie przykładowy obrazek jak to wygląda:
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Czemu wydaje mi się, że to było tylko dla AW?Tiquill pisze:Shell.u_Widescreen_Support.zip
spróbuj wklepać:Dev4ever pisze:pozycja broni jest nadal taka przybliżona do ekranu
Kod: Zaznacz cały
set fov 85
Tak przypuszczałem, bo po drodze widziałem skriny u innych takie same. To chyba taki ich myk dla większych rozdzielczości, by było... lepiej. Albo po prostu nie przewidzieli, że HUD tak to zeskaluje. Trzeba by było edytować na nowo P2HUD. Określić na nowo proporcje i położenie.Dev4ever pisze:Niestety ten Widescreen Support nie pomógł
To nie wina broni. Po prostu masz ucięty widok dolnych partii ekranu. Zrób skrina w poprawnej mniejszej rozdzielczości. Przytnij mu dolną i górną krawędź. Osiągniesz widok panoramiczny. Tylko że przytniesz także broń, tą jej część, którą widać na samym dole ekranu.Dev4ever pisze:a pozycja broni jest nadal taka przybliżona do ekranu.
Nie, ten Shell.u można stosować też dla StP.Pangia pisze:wydaje mi się, że tylko Complete obsługuje widescreen
Nie. Ja wyżej.seebeek17 pisze:Czemu wydaje mi się, że to było tylko dla AW?
Co napisali, to napisali. A co wydali wcześniej, to wydali. Wydali i sam na StP używałem. Zresztą, edycja tego Shell.u to nie wielkie zdarzenie.Pangia pisze:Mi chodziło o to, że chyba tylko Complete ma wbudowaną obsługę szerokokątnych rozdzielczości; chyba gdzieś mi się to obiło przy czytaniu changeloga na Steamie.
Trochę poszerza i obcina dół.Tiquill pisze:Tak właśnie działa widok panoramiczny. Taki fake, bo nic ci nie poszerzy na boki, a przytnie górę i dół. Skalując tylko na nowo pozycję HUDa. Wypas, że nie wiem.