W oczekiwaniu na P3

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

03 kwie 2009, 18:44

Elvis Scatter pisze:Gdzie tu jest łopata
Wydaje mi się, że to właśnie na jej miejsce dali tego 'Badger-Saw'. Łopata była moim zdaniem jednym ze znaków rozpoznawczych Postala 2. Teraz chcą to zmienić na jakiegoś durnego borsuka, który w ogóle nie jest śmieszny.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2009, 19:43 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

03 kwie 2009, 18:54

Mrocz - zgadzam się z Twoją opinią.

Efekty ognia również są słabe. Zobaczcie, jak to wygląda w najnowszym Ojcu Chrzestnym:

01

02

Aż nie chce się porównywać.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

03 kwie 2009, 19:13

W sumie nowy Postal nie potrzebuje takich efektów... jednak klimatu jak dla mnie to jeszcze i tak nie ma.


Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

03 kwie 2009, 19:18

Do masowej rozwałki takie efekty są wymagane.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 kwie 2009, 22:35

Nie zmienia to faktu, że w porównaniu z tym, co było wcześniej, jest o niebo lepiej.
Czekamy więc na wersję finalną (Mam nadzieję, że mój komp to pociągnie)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

03 kwie 2009, 22:41

Dodam od siebie jeszcze coś takiego: https://images2.gry-online.pl/galeria/ga ... 724718.jpg

Widok jest zadziwiający. Chciałbym ujrzeć takie coś w Postalu III, ale na razie mamy tego mini wersję. Przyzwyczaiłem się do widoku FPP, chyba dlatego, że jest lepsza celność, więc ciekaw jestem, czy będzie można było wybrać sobie kamerę. Wnioskując po wszystkich zwiastunach, nie będzie takiej możliwości. Jeśli mamy robić zadymę, to na całego.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2009, 22:42 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

03 kwie 2009, 23:16

Nie no rozwala mnie to powoli, ci co ciągle się modlili o małe wymagania teraz mówią a tym jak efekty mają mało detalów :|


Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

03 kwie 2009, 23:50

Takie efekty spokojnie poszłyby na sprzęcie sprzed pięciu lat. Bardzo podobne były w Ojcu Chrzestnym I z 2006 roku, a sprzęt mój pochodził z 2004 i gra chodziła bez zarzutu, więc i tutaj powinno być to możliwe, chyba że silnik tego nie obsłuży.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Szalony Naukowiec
Posty: 1299
Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
Lokalizacja: Druelselstein
Kontakt:

04 kwie 2009, 00:44

Ciągle ubogie efekty ognia. Benzyna za szybko się spala. Szkoda ją wylewać. Nie za bardzo jestem przychylny co do tego odstrzeliwania całej głowy czy nogi strzałem z pistoletu... wygląda to tak jakby Koleś strzelał z jakiegoś WKM'u 12.7 mm i rzeczywiście zbytnio kojarzy się z GTA 3 czy VC (ale mniejsza z tym, tą serie dobrze wspominam).


Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 kwie 2009, 08:30

Mrocz pisze:Wydaje mi się, że to właśnie na jej miejsce dali tego 'Badger-Saw'.
To wcale nie jest śmieszne, lecz żałosne. Jeśli nie naprawią wad, to Postal III będzie definitywnym końcem serii wśród graczy.
zielAK pisze:Benzyna za szybko się spala.
To nie wszystko. Benzyna w rzeczywistości spala się w inny sposób - ogień powinien być na większym poziomie. Jedyne co mi się podoba, to ślady po benzynie. Nic poza tym.

Reasumując, RWS prawdopodobnie pozostanie przy obecnym rozwiązaniu, a wnika to z najnowszych trailerów.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

05 kwie 2009, 10:55

Mrocz? pisze:Wydaje mi się, że to właśnie na jej miejsce dali tego 'Badger-Saw'
skąd masz te informacje? z tego co wiem ten futrzak zastępuje chainsaw
Elvis Scatter pisze:Reasumując, RWS prawdopodobnie pozostanie przy obecnym rozwiązaniu, a wnika to z najnowszych trailerów.
e co?? wszystkie dotąd pokazane filmiki to nadaj nieskończona wersja gry


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 kwie 2009, 11:10

prawdziwy 666 pisze:Mrocz? napisał/a:
Wydaje mi się, że to właśnie na jej miejsce dali tego 'Badger-Saw'


skąd masz te informacje? z tego co wiem ten futrzak zastępuje chainsaw
Mroczowi tylko się wydaje, nie pisał, że ma taką informację. W Postalu 2 nie ma piły mechanicznej, chyba że grasz z modami, a to już inna bajka.
prawdziwy 666 pisze:Elvis Scatter napisał/a:
Reasumując, RWS prawdopodobnie pozostanie przy obecnym rozwiązaniu, a wnika to z najnowszych trailerów.

e co?? wszystkie dotąd pokazane filmiki to nadaj nieskończona wersja gry
Nie widziałem jeszcze dzieła, w którym dokonano poważnych zmian kilka miesięcy przed premierą. A premiera już niedługo.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2009, 11:11 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

05 kwie 2009, 12:42

Elvis Scatter pisze:Nie widziałem jeszcze dzieła, w którym dokonano poważnych zmian kilka miesięcy przed premierą. A premiera już niedługo.
Premierę przesuwano już kilka razy. Pierwotna data premiery to była wiosna 2008 o ile dobrze pamiętam...


Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 kwie 2009, 12:55

Ale jak sam widzisz, obecny trailer jest z tego roku. Spójrzmy teraz na screeny i trailery z poprzedniego roku - nie widać większych zmian. Motyw żywej tarczy był już w grze Hitman: Blood Money, można jeździć pojazdem, i to rzuca się oczy.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 kwie 2009, 13:35

Elvis Scatter pisze:Jeśli nie naprawią wad, to Postal III będzie definitywnym końcem serii wśród graczy.
A skąd ty to wiesz. Mimo wad graficznych oraz tego felernego TPP, po tym co zaprezentowali ostatnio, może to być całkiem fajna gierka. Wygląd to nie wszystko... Co ja będę się powtarzał, czekam na demo. Wtedy się okaże, czy gra będzie warta świeczki
Elvis Scatter pisze:Motyw żywej tarczy był już w grze Hitman: Blood Money
Tak ogólnie patrząc na ostatnie megaprodukcje gier, prócz grafiki, nie wnoszą nic nowego do swoich gatunków.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Zablokowany