[POMOC] Własne mapy w AWP

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kaczor
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 30 gru 2007, 11:35
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

02 sty 2008, 10:37

Witam wszystkich. Mam P2:StP wraz z dodatkiem AW i modem AWP. Czy po odpaleniu AWP można wczytać własne mapy? (u mnie wczytuje się "czysta" mapa) i czy można w PostEdzie robić mapy z broniami z AWP?

PS. To mój pierwszy post więc witam i pozdrawiam wszystkich fanów Postala!


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

02 sty 2008, 12:14

Możesz spokojnie robić nowe mapy. Jakbyś przeglądnął ten dział, to być wiedział, bo jest tu wiele map pod AWP.

Witam nowego usera. :)


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

02 sty 2008, 14:50

Kaczor pisze:(u mnie wczytuje się "czysta" mapa)
jesli masz ekran np czerwony bez zadnych obiektow i nie mozna sie ruszac to znaczy ze mapa wymaga jakiegos innego moda (poza AWP)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sty 2008, 15:50

Aby PostEd obsługiwał możliwości AWP, wystarczy, że za każdym razem wczytasz pliki .U należące do AWP...

Albo dodasz w Postal2.ini znajdującym się w podfolderze System gry AW (czyli moda AWP) w sekcji [Editor.EditorEngine] wpisy

EditPackages=AW7Dialog
EditPackages=AW7FX
EditPackages=AW7Game
EditPackages=AW7Inventory
EditPackages=AW7MaDInventory
EditPackages=AW7Pawns
EditPackages=AW7Shell

które właśnie aktywują możliwości AWP w PostEd'zie. Na stałe, czyli od startu edytora. A jeśli chcesz je zdeaktywować to nie musisz ich usuwać, wystarczy, że dodasz ; czyli
;EditPackages=AW7Dialog


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ