O cięciu się AVPC nie piszę, problem powszechny i opisany na forum w dziale o AVPC, więc łatwo znajdziesz. A jak coś nowego będziesz miał, to pisz w tamtym temacie.
To samo misje, już było. Autor moda ma problemy z dopasowaniem swoich map do planu swojego miasta, jak się wyświetla. Efektem tego są właśnie miejscówki z P2. Problem jest duży z opracowaniem tego i nie tylko autor moda się nad nim głowił, to po prostu bardzo trudne do zrobienia. Więc póki co, musimy brać to co jest.
Zachęciłem cię, byś napisał ten temat, bo jest inna sprawa godna poruszenia. Dla niej też zmieniam tytuł topica z "Problemy w AVPC" na bieżący. I o tym chcę dalej tu rozmawiać. A więc:
Jak mieć bronie z wersji 1024 w wersji 1300.
Wersja 1024 korzysta z bety moda StevensMod i to w nim są nowe bronie. Trzeba więc połączyć obie wersje AVPC. Czyli najpierw instalujesz AVPC w wersji 1024, a potem do tego samego katalogu wersję 1300. Pliki moda StevensMod nie zostaną nadpisane, ale zostaną nadpisane mapy, na których były bronie z tego moda. Dlatego, aby te bronie uzyskać, trzeba dodać je na jakąś mapę w edyotorze PostEd. Listę tych broni znajdziesz tu:
https://forum.postalsite.info/k ... .html#34391 Jak to czytać? Przykład, jeśli masz tam:
IWant StevensMod.BerettaWeapon
to w PostEd szukasz pozycji
BerettaPuckup
Lecz jak i tam napisałem, nie działa na te bronie kod doładowujący amunicję. Jeśli ci to nie przeszkadza, możesz się bawić.
Można też użyć samego kodu IWant. Lecz nie w AVPC, a tylko w AWP. Że jak? Trzeba uruchomić AWP i z niego wejść na mapę AVPC, ale to już wieksza komplikacja, która wymaga sporo wiedzy, cierpliwości i bardziej obciąża słaby komputer. Można, ale to już hardkor. Nie zachęcam, jeśli jesteś początkujący w te klocki. No i wtedy nie będziesz grał w AVPC, ale w AWP, tyle że na mapach AVPC.