1. Instalujemy AVPC normalnie >> .../PostalSTP/AVPC (dot. wersji 1000, 1024, 1420 bądź 1300. Wersji 1120 nie próbowałem)
2. Instalujemy AW oraz AWP w AVPC >> .../PostalSTP/AVPC/AWP
3. Instalujemy ED gdzieś na dysku w oddzielnym folderze, a następnie miksujemy zawartość tego folderu z zawartością AWP, nadpisując jedynie następujące pliki:
>> bio_gore.usx, bio_gore.utx, bio_blood.utx >> W celu wyeliminowania problemu z wyświetlaniem tekstur flaczków w ED oraz dwukolorowej krwi
>> postal2game.u >> W celu wyeliminowania błędu przeładowywania broni w ED. Punkt dotyczy jedynie AWPMod'a. EDWeapons posiada własny plik i nie jest to potrzebne
4. W plikach postal2.ini, postal2AW7.ini oraz EternalDamnation.ini, wszystko, co znajduje się między pogrubionym tekstem
CacheExt=.uxx
...
Suppress=DevLoad
zmieniamy na to co poniżej:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\..\Music\*.fuk
Paths=..\..\Music\*.fuk
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
5. Kopiujemy mapę plotscite_2.fuk do AWP i zmieniamy jej nazwę na jakiegoś "cus'a" >> W ten sposób mamy możliwość wejścia do AVPC nawet z poziomu ED
6. W pliku user.ini przypisujemy do jakiegoś klawisza kod 'use' (w ED domyślnie T)
7. Instalujemy tego moda
8. Uruchamiamy AWP (Już czas rozpocząć czystkę

Uwaga: Nie ponoszę odpowiedzialności za efekty

Tyle