Traffic 2015
Nowy temat bo mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć. Więc wystarczy zachować stary plik Traffic.u, by można było do nich wrócić.
Dodano:
Nowe auta
Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)
Zmieniono:
Eksplozję
Zachowanie aut
Usunięto:
Kilka bugów
Pobierz z chomikuj.pl
Pobierz z PSI
Traffic 2015
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- Załączniki
-
- cus-Traffic2015MontBlancWindCold.zip
- Gorrrąco polecam
- (8.66 MiB) Pobrany 152 razy
-
- cus-Traffic2015MontBlanc.zip
- Mapa do testów
- (8.55 MiB) Pobrany 142 razy
Ostatnio zmieniony 24 sie 2015, 13:50 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 3 razy.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Świetne wieści
Czekam jednak na alternatywnego linka
Czekam jednak na alternatywnego linka
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Genialna mapka, genialne modele, super zabawa
Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
Moja ocena >> 9.5/10
BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
Moja ocena >> 9.5/10
BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.Silver Dragon pisze:Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
PomyślimySilver Dragon pisze:BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Edit:
WTF? W poprzednim poście jest napisane że zacytowałem samego siebie.
Ale jajca czasem wychodzą.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 14:54 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Chevrolet Astro w dwóch kolorach i widlak (na screeny nie mam czasu aktualnie)ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?
Mi chodzi o te zmultiplikowane koła PoldkaRycho3D pisze:Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Szczególnie fatalnie wygląda to przy tym czarnym wozie terenowym. W pierwszym Tropic'u bryka ta miała genialny design kół, tak samo Toyota
No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 19:44 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP. Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!
Nie "mogą", ale nie otwierają.Rycho3D pisze:mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć
Pierwsza muza wiadomo od kogo. Nie lubię takiej. Ale to dobry pomysł odchudzić moda usuwając wielką pakę muzyki. A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?Rycho3D pisze:Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.Tiquill pisze:Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP. Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!
Może ktoś kiedyś to poprawi.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mody samochodowe mają większe szanse na powodzenie w trybie multi, a nie single.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.
Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.Tiquill pisze:Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer.
Kod: Zaznacz cały
simulated function Tick(float DeltaTime)
{
// ...
}
Chyba tak. Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.Tiquill pisze:A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?
Ostatnio zmieniony 26 paź 2015, 21:18 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie patrzyłem w kod, ale możliwe że coś w tym stylu.seebeek17 pisze:Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.
Jak by się dało.seebeek17 pisze:Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...