Traffic 2015

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2015, 19:44

Traffic 2015
Nowy temat bo mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć. Więc wystarczy zachować stary plik Traffic.u, by można było do nich wrócić.

Dodano:
Nowe auta
Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)

Zmieniono:
Eksplozję
Zachowanie aut

Usunięto:
Kilka bugów

Pobierz z chomikuj.pl
Pobierz z PSI
Załączniki
cus-Traffic2015MontBlancWindCold.zip
Gorrrąco polecam
(8.66 MiB) Pobrany 152 razy
cus-Traffic2015MontBlanc.zip
Mapa do testów
(8.55 MiB) Pobrany 142 razy
Ostatnio zmieniony 24 sie 2015, 13:50 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 3 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 sie 2015, 21:22

Ja w najbliższym czasie przetestuje. ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 sie 2015, 21:46

Świetne wieści
Czekam jednak na alternatywnego linka ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sie 2015, 10:51

Rycho3D pisze:Czekam jednak na alternatywnego linka ;)
Jest. Dodałem też mapkę do rozbijania się ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

22 sie 2015, 13:59

Genialna mapka, genialne modele, super zabawa

Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane

Moja ocena >> 9.5/10

BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Obrazek


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sie 2015, 14:50

Silver Dragon pisze:Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Silver Dragon pisze:BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Pomyślimy ;)
Edit:
WTF? W poprzednim poście jest napisane że zacytowałem samego siebie.
Ale jajca czasem wychodzą. xD
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 14:54 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

22 sie 2015, 18:05

wiem, że to kolejna wersja dobrze znanego moda
ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

22 sie 2015, 19:44

ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?
Chevrolet Astro w dwóch kolorach i widlak (na screeny nie mam czasu aktualnie)
Rycho3D pisze:Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Mi chodzi o te zmultiplikowane koła Poldka
Szczególnie fatalnie wygląda to przy tym czarnym wozie terenowym. W pierwszym Tropic'u bryka ta miała genialny design kół, tak samo Toyota

No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 19:44 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 sie 2015, 20:43

Silver Dragon pisze:No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Obrazek

:D

:ok:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 sie 2015, 10:53

No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Nie mam pomysłu na to.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 paź 2015, 18:46

Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP. :( Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!

Rycho3D pisze:mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć
Nie "mogą", ale nie otwierają.
Rycho3D pisze:Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)
Pierwsza muza wiadomo od kogo. Nie lubię takiej. xD Ale to dobry pomysł odchudzić moda usuwając wielką pakę muzyki. A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 paź 2015, 19:28

Tiquill pisze:Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP. :( Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 paź 2015, 19:59

Mody samochodowe mają większe szanse na powodzenie w trybie multi, a nie single. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 paź 2015, 21:16

Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.
Tiquill pisze:Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer.
Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.

Kod: Zaznacz cały

simulated function Tick(float DeltaTime)
{
     // ...
}
Tiquill pisze:A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?
Chyba tak. Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2015, 21:18 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 paź 2015, 23:11

seebeek17 pisze:Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.
Nie patrzyłem w kod, ale możliwe że coś w tym stylu.
seebeek17 pisze:Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.
Jak by się dało.

:ok:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ