Właśnie, nie Damnation, ale Eternal Apocalypse...
To nowy mod, którego bronie w wersji beta udostępniono jako EAInventory_betatest.rar na japońskiej stronie SAITAMA! server. To pierwszy udostępniony mod dla ED! Co to takiego jest? To w uproszczeniu odpowiednik AWP dla AW i STP, który rozszerza funkcjonalność Eternal Damnation o nowe bronie, kody i pozycje w menu głównym, jak również inwentarz samego P2. Zamiarem autora (autorów?) jest dodać w menu głównym dostęp, obok pozycji samego EA, także do ED i zwykłych STP i AW. A także dodania Kolesia do świata ED i broni z P2. Ale nie wszystko działa prawidłowo, jest to bowiem wczesna wersja moda. I autor wcale nie zapowiada, że będzie to kontynuował, niestety.
Ale działa zaś to, co najbardziej lubimy, czyli nowe bronie! Część z nich rozpoznaję jako bronie, który były w projekcie ED, ale nie zostały do niego dodane - ale to już inna sprawa. Lista broni zaś jest długa. Obok broni z P2 i jego modów (m.in. SMEG, nuke launcher, holy granade, shotgun, M16, pistolet, kosa, młot) daje nam nowe zabawki: Colt M4A1, UZI SMG, nowy AK 47 (w tym no stock model), Walther PPK (9 mm) (zwykły i silencer oraz ich wersje w obu dłoniach), SIG Sauel P230 (9 mm) (zwykły i silencer), pojemnik StunGrenades, nowy laser (choć wygląda jak jakieś narzędzie z warsztatu mechanika), combat knife, bumerang, nowe łom i patelnia, laska (niemalże jak pastorał), jakiś szpikulec, solidnego drągala i... widelec.
Moda EAInventory_betatest pobierzemy bezpośrednio stąd. Niezbędny do uruchomienia EA plik Postal2EA.ini znajdziemy tu. Na YouTube możecie zaś podejrzeć go, zanim pobierzecie.
Jak powiedziałem, nie wszystko działa jak trzeba. Na przykład tylko cud może sprawić, że użyjecie bumerangu. Nie można też wyrzucić Colta M4A1, zawsze wraca, powiększając nam zasób naboi. A po wyrzuceniu PPK czy AK47 potrafią ich fragmenty stale wisieć w powietrzu, nie zagradzając nam drogi jednakże. Czyli błędów sporo. Więc: mod tylko dla zawziętych poszukiwaczy nowych zabawek.
Spory problem sprawi samo wypakowanie moda. Archiwum ma w ścieżki folderów z japońskimi znakami w nazwie. Trzeba użyć WinRAR-a i nim wypakować archiwum, choćby na pulpit. Następnie "kwadraty" w nazwach folderów zamieniamy polskimi znakami i dopiero teraz przenosimy pliki do folderu ED. Przedstawiony plik Postal2EA.ini służy do uruchomienia samego moda EA. Ale spotkamy więcej błędów, niż to warto. Lepiej uruchomić zwykły ED i w nim wczytać mapę moda, czyli wpisujemy w konsoli:
goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
gramy na mapie, zbierając wszystkie bronie. Następnie wracamy do map ED, np. wpisując w konsoli:
goto ED_ss_happyhill
lub na mapy zwykłego StP:
goto suburbs-3
I gramy!
_________________________________________
Nowy link: https://www.sendspace.com/file/ul6dvn
EDIT 14mar09: Mod jest w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=152
Eternal Apocalypse Inventory
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 03:32 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Działa, jeśli wkleisz go bezpośrednio do FlashGeta czy innego download managera. To taki ich japoński wynalazek, niestety, ta strona.kazik pisze:Link do pobrania nie działa
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A jutro do szkoły...
Takie są te dżapańskie wynalazki. To zły ściąg, to kłopoty z instalem... Ważne, że z broniami można sobie pobiegać. I to na mapach StP, czyli to co najlepsze. Ważne, że da się wyrwać z niezbyt wygodnego świata ED przez wiele dający cheat 'goto'. A że można biegać z tym w StP, dałem już przykłady w tym poście.Mixer pisze:tylko szkoda ze sa jakies problemy z instalacja a nastepnie z dzialaniem samej gry
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ta mapa mi się nie wczytuje. Biorę Custom map i wybieram tą mapę, ale zamiast pasku wczytywania pojawia się ta mapa (chyba. nie jestem pewny, bo widać tylko kawałek ściany) i obraz kręci się w kółko (tak jak w menu w STP). Nie mam żadnej władzy nad Johnem. No i komenda goto suburbs-3 powoduje tylko zanik interfejsu (wiem, że trzeba coś zmienić z EternalDamnation.ini, ale nie wiem co). Ten plik ini jest wymagany do odpalenia ED z tymi broniami?
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2007, 16:05 przez kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Daj sobie spokój z Custom map. Przecież chodzi o to, żeby podczas zwykłej rozgrywki w ED wejść na tą mapę, pozbierać jej bronie, wyjść z niej na inną i do niej nie wracać. Czyli: wczytaj jakiegoś zwykłego sejwa ED, a potem zastosuj ten manewr:
Tiquill pisze:goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
gramy na mapie, zbierając wszystkie bronie. Następnie wracamy do map ED, np. wpisując w konsoli:
goto ED_ss_happyhill
lub na mapy zwykłego StP:
goto suburbs-3
U mnie też. Ale po ponownym wpisaniu (także innych map StP), interfejs wraca. A ten plik .ini nie jest potrzebny, jak grasz z samego ED. (Choć ja mam go w folderze System). Normalny ED, wczyt mapy EA przez goto i u mnie działa. A .ini u mnie, na którym gram, czyli EternalDamnation.ini, wygląda tak (jego istotny fragment):kazik pisze:No i komenda goto suburbs-3 powoduje tylko zanik interfejsu (wiem, że trzeba coś zmienić z EternalDamnation.ini, ale nie wiem co). Ten plik ini jest wymagany do odpalenia ED z tymi broniami?
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=FPSGame.FPSConsoleExt
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
BaseMenu=EDShell.NewRootWindow
DefaultGame=Zombie.BulletSinglePlayer
DefaultServerGame=EDMultiGame.EDDeathMatch
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CDPath=I:
[Core.System]
PurgeCacheDays=120
SavePath=..\Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
;Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Kicha, nawet po zmianie tych kilku wersów w EternalDamnation.ini nie mogę wejść na tą mapę. Ktoś jeszcze wypróbował tego moda? Jeśli tak, napiszcie czy też macie takie problemy, czy nie. Albo mój Postal jest pechowy, albo Tiquilla szczęśliwy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No cóż, zainteresowanie widzę niewielkie. Gdyby to były bronie do StP lub AWP... Cóż, skoro nikt nie sygnalizuje, że mod działa u niego, więc zapodaję sejwa.
Są na nim tylko bronie z EA, spośród nich tylko bumerang nie jest możliwy do "wzięcia". Z mapy ED Happy Hill przez goto do CUS-ED_EAInventoryTESTMAP a potem goto już do StP i mapy suburbs-2 (slumsy) gdzie w zbliżając się do hoteliku przy policji crash 'cash' (z kasą hotelu). Po restarcie połaziłem po 3 mapach StP i przez normalny wczyt zatrzymałem się w Zajezdni, która wydaje mi się bezpieczna od crashy. Wybrałem też tą dlatego, że, przeciwnie niż Dom czy Ulica Główna, ta nie jest modyfikowana i każdy ma taką samą.
Koleś nie ma nic w ręku. Poziom trudności? Chyba domyślny w ED. HUD ED jest widzialny i nie znika. Potrzebne pliki moda w katalogu ED. Uruchamiamy zwykły ED i wybieramy sejwa Clinic Area.
Zadziała?
Są na nim tylko bronie z EA, spośród nich tylko bumerang nie jest możliwy do "wzięcia". Z mapy ED Happy Hill przez goto do CUS-ED_EAInventoryTESTMAP a potem goto już do StP i mapy suburbs-2 (slumsy) gdzie w zbliżając się do hoteliku przy policji crash 'cash' (z kasą hotelu). Po restarcie połaziłem po 3 mapach StP i przez normalny wczyt zatrzymałem się w Zajezdni, która wydaje mi się bezpieczna od crashy. Wybrałem też tą dlatego, że, przeciwnie niż Dom czy Ulica Główna, ta nie jest modyfikowana i każdy ma taką samą.
Koleś nie ma nic w ręku. Poziom trudności? Chyba domyślny w ED. HUD ED jest widzialny i nie znika. Potrzebne pliki moda w katalogu ED. Uruchamiamy zwykły ED i wybieramy sejwa Clinic Area.
Zadziała?
- Załączniki
-
- EDSave_EDnEAweapsInSTPmap(ClinicArea).zip
- Gra ED, sejw tylko z broniami EA, na mapie StP (klinika i okolice).
- (2.31 MiB) Pobrany 586 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Grałem i nie podobało mi sie , nie warto sie męczyć , może doczekamy sie jakiejś porządnej wersji z instalatorem.
instalujemy go tak jak Tiquill powiedział tylko że zamiast wpisywac goto i ta długa nazwa zmieniamy nazwe mapy np. a i wpisujemy "goto a" i jesteśmy
nie trzeba nic edytować nawet nie potrzeba tego postal2EA.ini wystarczy wpakować wszystko do odpowiednich folderów i już
instalujemy go tak jak Tiquill powiedział tylko że zamiast wpisywac goto i ta długa nazwa zmieniamy nazwe mapy np. a i wpisujemy "goto a" i jesteśmy
nie trzeba nic edytować nawet nie potrzeba tego postal2EA.ini wystarczy wpakować wszystko do odpowiednich folderów i już
masz racje choc mod jest ciekawy i fajny ale kiepski w instalacji i ma duzo bledow... czy warto sie denerwowac z problemami instalki(i innymi) tego moda dla kilku broni??Marcino pisze:Grałem i nie podobało mi sie , nie warto sie męczyć , może doczekamy sie jakiejś porządnej wersji z instalatorem.
ja mysle ze taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak zawsze te nowe bronie to troszke radosci
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2007, 21:03 przez Mixer, łącznie zmieniany 2 razy.