Powiększone postacie wchodzą w ziemię

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

14 lip 2010, 21:01

Cześć

Mam problem, a mianowicie kiedy powiększam postać w PostED (DrawScale) i ładuje mapę to część jej np. nogi są w ziemi; zwykłe podwyższanie nic nie daje, co trzeba zmienić aby była widoczna cała postać, jeśli się da?
Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 12:06 przez wexe8, łącznie zmieniany 1 raz.


Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 lip 2010, 22:18

Część
A może całość? :P
wexe8 pisze:Mam problem, a mianowicie kiedy powiększam postać w PostED (DrawScale) i ładuje mapę to część jej np. nogi są w ziemi; zwykłe podwyższanie nic nie daje, co trzeba zmienić aby była widoczna cała postać, jeśli się da?
Pokombinuj z opcją collisionheight


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

14 lip 2010, 23:09

Nie właśnie nie całość, pokombinuje i zobaczę co będzie.


Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
Awatar użytkownika
wexe8
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwie 2009, 16:19

15 lip 2010, 18:33

Dzięki, collisionheight pomogło, a jak można skorygować tempo poruszania się postaci do jej kroków?, ponieważ np. jeśli powiększę postać to ona przebiera szybko nogami a wolno idzie.


Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2108
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

15 lip 2010, 22:09

Mała porada odnośnie używania opcji collisionheigth
Gdy już ją użyjesz, musisz użyć także opcji collisionradius(Znajduje się w zakładce Collision i okienku Properties), ponieważ gdy np. zabijesz tą postać, to wtedy trup tej postaci będzie np. do połowy znajdował się w ziemi.
Tak więc zawsze ustawiaj tą samą wartość collisionheight oraz collisionradius

EDIT

A i jeszcze nie zapomnij użyć opcji HeadScale (znajdziesz Ją w zakłądce Character w okienku Properties


A co do tempa poruszania się postaci, to postaram się sprawdzić, i w miarę możliwości spróbować Ci pomóc.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 22:18 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
ODPOWIEDZ