Cześć
Mam problem, a mianowicie kiedy powiększam postać w PostED (DrawScale) i ładuje mapę to część jej np. nogi są w ziemi; zwykłe podwyższanie nic nie daje, co trzeba zmienić aby była widoczna cała postać, jeśli się da?
Powiększone postacie wchodzą w ziemię
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A może całość?Część

Pokombinuj z opcją collisionheightwexe8 pisze:Mam problem, a mianowicie kiedy powiększam postać w PostED (DrawScale) i ładuje mapę to część jej np. nogi są w ziemi; zwykłe podwyższanie nic nie daje, co trzeba zmienić aby była widoczna cała postać, jeśli się da?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



Dzięki, collisionheight pomogło, a jak można skorygować tempo poruszania się postaci do jej kroków?, ponieważ np. jeśli powiększę postać to ona przebiera szybko nogami a wolno idzie.
Krotchy can't got cochonnes, Krotchy is cochonnes, bitch!
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2108
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Mała porada odnośnie używania opcji collisionheigth
Gdy już ją użyjesz, musisz użyć także opcji collisionradius(Znajduje się w zakładce Collision i okienku Properties), ponieważ gdy np. zabijesz tą postać, to wtedy trup tej postaci będzie np. do połowy znajdował się w ziemi.
Tak więc zawsze ustawiaj tą samą wartość collisionheight oraz collisionradius
EDIT
A i jeszcze nie zapomnij użyć opcji HeadScale (znajdziesz Ją w zakłądce Character w okienku Properties
A co do tempa poruszania się postaci, to postaram się sprawdzić, i w miarę możliwości spróbować Ci pomóc.
Gdy już ją użyjesz, musisz użyć także opcji collisionradius(Znajduje się w zakładce Collision i okienku Properties), ponieważ gdy np. zabijesz tą postać, to wtedy trup tej postaci będzie np. do połowy znajdował się w ziemi.
Tak więc zawsze ustawiaj tą samą wartość collisionheight oraz collisionradius
EDIT
A i jeszcze nie zapomnij użyć opcji HeadScale (znajdziesz Ją w zakłądce Character w okienku Properties
A co do tempa poruszania się postaci, to postaram się sprawdzić, i w miarę możliwości spróbować Ci pomóc.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 22:18 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Niepoważny admin