[POMOC] pomocy jak przenies zainstalowane bronie z modow??

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

30 lip 2008, 16:32

dzisiaj pytam was jak przenies bronie z modow do jednej mapy bo bym chcial se massakre zrobic :mgun2: :rifle2:


Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

30 lip 2008, 16:43

Znasz się na PostED? Jeśli tak to musisz wyczaić w którym pliku są Static Meshe broni i ich Textury. Jak zaimportujesz odpowiednie pliki to się pojawią w Actor -> Pickup -> P2WeaponPickup o ile pamiętam.


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

30 lip 2008, 16:47

No nie do końca.

Nic nie musisz znajdować . Wystarczy ,że wejdziesz w Actor>Pickup>P2WeaponPickup>

Tam masz liste broni i wystarczy ,że klikniesz raz a później na Mapie PPM i Dodaj swoją broń :)


Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

30 lip 2008, 16:59

nieumiem znalesc tego pliku Actor>Pickup>P2WeaponPickup gdie ten plik jest


Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

30 lip 2008, 17:44

Wiesz co? Jak nie znasz się W OGÓLE na PostED to lepiej tego nie ruszaj. Obejrzyj wszystkie filmiki instruktażowe ze ScottsHome.Com i będziesz wiedział.


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

30 lip 2008, 22:32

ciuciu pisze:No nie do końca.

Nic nie musisz znajdować .
W zasadzie nie masz racji. Niektóre paczki (również z brońmi np z AWP) nie są od razu ładowane, a co za tym idzie, nie są bronie znajdujące się w tych paczkach dostępne. Należy je załadować z poziomu przeglądarki klas.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2008, 01:11

Demonical Monk pisze:Znasz się na PostED? Jeśli tak to musisz wyczaić w którym pliku są Static Meshe broni i ich Textury.
Nie trzeba szukać tekstur, wystarczy dodać static mesha, model broni (przez polecenie z prawokliku Add...) trafi na mapę z domyslna teksturą. Ale. To będzie tylko model, taki sam jak stolik czy regał z książkami. Model, którego nie użyjesz jako broni. Czyli nie tędy droga.

Potrzebna jest przeglądarka klas. Dodając klasę - masz już broń. I nie trzeba posiadać wiedzy o PostEd, to jest bardzo proste i dla każdego. Wystarczy, że przeczytasz tego posta o dodaniu broni Red Devil, którego po raz kolejny linkuję: https://forum.postalsite.info/b ... 5.html#1475


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

01 sie 2008, 08:52

jak che wlonczyc edytora poziomow to mi taki error wyskakuje Editor require desktop set to 32 bit resolution

Historia: UWindowsViewport::OpenWindow <- WPageToolsTerrains::OpenWindow <- WTerrainToolsSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainToolsSheet::OpenWindow <- WPageTools::OpenWindow <- WTerrainEditSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainEditSheet::OpenWindow


Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

01 sie 2008, 11:44

Gruby pisze:jak che wlonczyc edytora poziomow to mi taki error wyskakuje Editor require desktop set to 32 bit resolution

Historia: UWindowsViewport::OpenWindow <- WPageToolsTerrains::OpenWindow <- WTerrainToolsSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainToolsSheet::OpenWindow <- WPageTools::OpenWindow <- WTerrainEditSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainEditSheet::OpenWindow
1. Jak chcesz włączyć edytora poziomów chyba.
2. Kiedy to wyskakuje, tuż po ładowaniu PostED?


Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

01 sie 2008, 12:33

nom


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

01 sie 2008, 15:04

Prawoklik myszki na pulpicie >> Właściwości >> Ustawienia >> Jakość kolorów ustaw na 32 bity
Później spróbuj uruchomić edytor


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

01 sie 2008, 15:09

ooo dziala edytor to teraz moge bronie dodac

[ Dodano: 2008-08-01, 15:19 ]
mam prosbe mogli byscie mi zrobic zalacznik z nowa mapa suburbs 3 fuk bo mi niedziala na edytorze

ps.w Actor>Pickup>P2WeaponPickup niema modow z broniami

[ Dodano: 2008-08-01, 15:28 ]
i prosze o pelna instrukcie dodania broni na apie suburb 2 fuk

[ Dodano: 2008-08-02, 10:11 ]
tutaj macie filmik po przeniesieniu broni


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2008, 18:12

Gruby pisze:tutaj macie filmik po przeniesieniu broni
Ach, jak cieszą takie filmy! Widać, że zabawa na całego! I o to chodzi! :)

Mapa nie działa na edytorze? Nie ma modów z broniami w P2WeaponPickup? Jak robisz poprawnie, to i mapa się wczyta. Trzeba też czytać uważniej wcześniejsze posty na forum.

Dodatkowe paczki z modami najpierw trzeba wczytać w edytorze, tam, gdzie masz drzewo klas. Wczytaj tam pliki o rozszerzeniu .U, np MadMods.u. I będziesz miał bronie z modów w P2WeaponPickup, bo każdą nową broń czy powerup już edytor doda do tego drzewa klas.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gruby
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 25 cze 2008, 14:02
Lokalizacja: Z Paradise

03 sie 2008, 10:08

niema wogule tych broni w drzewie klas tylko z awp wszystkie sa ;>

[ Dodano: 2008-08-09, 13:59 ]
Teraz jak dodalem na mapie bronie z modow to mi Post ed nawala bo jak wwlanczam mape to mi ona nie wyskakuje PoMoCy!!!!


ODPOWIEDZ