![:mgun2: :mgun2:](https://forum.postalsite.info/images/smilies/503.gif)
![:rifle2: :rifle2:](https://forum.postalsite.info/images/smilies/505.gif)
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
W zasadzie nie masz racji. Niektóre paczki (również z brońmi np z AWP) nie są od razu ładowane, a co za tym idzie, nie są bronie znajdujące się w tych paczkach dostępne. Należy je załadować z poziomu przeglądarki klas.ciuciu pisze:No nie do końca.
Nic nie musisz znajdować .
Nie trzeba szukać tekstur, wystarczy dodać static mesha, model broni (przez polecenie z prawokliku Add...) trafi na mapę z domyslna teksturą. Ale. To będzie tylko model, taki sam jak stolik czy regał z książkami. Model, którego nie użyjesz jako broni. Czyli nie tędy droga.Demonical Monk pisze:Znasz się na PostED? Jeśli tak to musisz wyczaić w którym pliku są Static Meshe broni i ich Textury.
1. Jak chcesz włączyć edytora poziomów chyba.Gruby pisze:jak che wlonczyc edytora poziomow to mi taki error wyskakuje Editor require desktop set to 32 bit resolution
Historia: UWindowsViewport::OpenWindow <- WPageToolsTerrains::OpenWindow <- WTerrainToolsSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainToolsSheet::OpenWindow <- WPageTools::OpenWindow <- WTerrainEditSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainEditSheet::OpenWindow
Ach, jak cieszą takie filmy! Widać, że zabawa na całego! I o to chodzi!Gruby pisze:tutaj macie filmik po przeniesieniu broni