Spolszczenie Happy Night
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
A myślał ktoś nad spolszczeniem do tego? Wie ktoś gdzie znajdują się pliki?
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 22:54 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Przerzuć sobie paczki Dialog z STP do tego i masz i ciesz się.
Ja tam głosu nie zmieniam a napisów mi się nie chce, miałem taką chwilę refleksji ale te światełko szybko zgasło - pogłubiłem się.
Ja tam głosu nie zmieniam a napisów mi się nie chce, miałem taką chwilę refleksji ale te światełko szybko zgasło - pogłubiłem się.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Gdzie jest ta paczka? Głosu też nie zamierzam zmieniać interesują mnie same napisy.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 23:15 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Tak to działa, wiem że spolszczenie Postal'a 2 siedzi w plikach INT.
Jednak mi chodzi dokładnie o pliki z Happy Night a dokładnie o teksty wypowiadane przez NPC które związane są z zadaniami. Te pliki raczej nie siedzą w plikach INT. Gdyż takich nie znalazłem.
PS U was też "rozgłos u glin" nie spada?
Jednak mi chodzi dokładnie o pliki z Happy Night a dokładnie o teksty wypowiadane przez NPC które związane są z zadaniami. Te pliki raczej nie siedzą w plikach INT. Gdyż takich nie znalazłem.
PS U was też "rozgłos u glin" nie spada?
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Ja mu nigdy nie pozwalam spaść do zera.ArtekXDPL pisze:PS U was też "rozgłos u glin" nie spada?

To już raczej było by trzeba zrobić spolszczenie na nowo.ArtekXDPL pisze:Jednak mi chodzi dokładnie o pliki z Happy Night a dokładnie o teksty wypowiadane przez NPC które związane są z zadaniami.
Jak skończę 2 moje rozgrzebane projekty, to mogę się tego podjąć...
... jeśli będzie mi ktoś tłumaczył, bo z angielskim obchodzę się jako tako.

Kto chętny?
Przecież nie trzeba znać angielskiego, aby to przetłumaczyć. Wujek google, korekta i git.
Ja jestem chętny. Strzelam że mod jest króciutki.
Ja jestem chętny. Strzelam że mod jest króciutki.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2015, 14:05 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Każdy napis w plikach INT można sobie przetłumaczyć, ale on musi być najpierw określony przez samych autorów jako zmienna. A to robi się w samych skryptach. Innymi słowy. Jest bardzo wiele rzeczy zawartych w kodzie gry i trzeba byłoby rekompilować paczki *.U aby je spolszczyć.
Trzeba więc albo:
1. Przeszukać paczki U czy czasem nie mają tych komunikatów już określonych jako zmiennych. Jeśli mają, to zrobić nowe/edytować pliki INT.
2. Liczyć, że sami autorzy w nowej wersji przygotują wszystkie kwestie do postaci możliwej do spolszczenia.
Trzeba więc albo:
1. Przeszukać paczki U czy czasem nie mają tych komunikatów już określonych jako zmiennych. Jeśli mają, to zrobić nowe/edytować pliki INT.
2. Liczyć, że sami autorzy w nowej wersji przygotują wszystkie kwestie do postaci możliwej do spolszczenia.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Za cholerę nie umiem odszyfrować zakodowanych scriptów.
Kto mi to opiszę gwarantuję dużo bonusów
Edit.
Dodaję screen z datą rozpoczęcia pracy nad polonizacją.
Czcionkę muszę podmienić bo nie widzi ogonków.
Kto mi to opiszę gwarantuję dużo bonusów

Edit.
Dodaję screen z datą rozpoczęcia pracy nad polonizacją.
Czcionkę muszę podmienić bo nie widzi ogonków.
- Załączniki
-
- HappyNight 2015-03-07 11-48-11-95.JPG (79.61 KiB) Przejrzano 5656 razy
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2015, 20:03 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Nie wiem czy już to spolszczyłeś BloodLogin ale łap.
- Załączniki
-
- Happy Night - Spolszczenie.rar
- (8.75 MiB) Pobrany 185 razy
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A nawet na pewno tam są!Rycho3D pisze:Teksty mogę byś w scripted Triggerach

Wycinam posty o polonizacji do nowego tematu.
W jakim procencie jest to spolszczone?ArtekXDPL pisze:Nie wiem czy już to spolszczyłeś BloodLogin ale łap.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Na pewno niskim, ja ukończyłem dopiero misję w laboratorium.
Wykonałem misję w laboratorium, chcę teraz wykonać "Win the race" podchodzę do siatki. Ale brak żadnej reakcji. Muszę wpierw wykonać inną misję? Czy muszę coś zrobić aby rozpocząć interakcje?
Wykonałem misję w laboratorium, chcę teraz wykonać "Win the race" podchodzę do siatki. Ale brak żadnej reakcji. Muszę wpierw wykonać inną misję? Czy muszę coś zrobić aby rozpocząć interakcje?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 11:30 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.