Skriny zwariowane i nietypowe!

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 sie 2017, 20:42

Świetny! A ten za kierownicą też nie niewiniątko. ;) Który którego wych... xD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

30 sie 2017, 10:06

:draco:
Załączniki
Ziuta, to ty?!... Nie te brelki wziąłem, ale wszędzie poznam te krzywe zęby... No i ten oddech...
Ziuta, to ty?!... Nie te brelki wziąłem, ale wszędzie poznam te krzywe zęby... No i ten oddech...
644.jpg (64.5 KiB) Przejrzano 1058 razy
Dorwę cię króliku! Mam całe zoo do pomocy...
Dorwę cię króliku! Mam całe zoo do pomocy...
643.jpg (64.32 KiB) Przejrzano 1058 razy
Platforma cyfrowa
Platforma cyfrowa
642.jpg (64.72 KiB) Przejrzano 1058 razy
Ostatnio zmieniony 30 sie 2017, 10:06 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6181
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2017, 10:25

Nie chcę wiedzieć skąd ty wytrzasnąłeś te mutanty i dziki czy co tam jeszcze było :bolek:


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

30 sie 2017, 10:43

Te dwa stworki są z DOD'a 2, miśka wyciągnąłem z GMS'a, ale w P2 Revenge też jest, otyły wilczek jest z ED ze zdecydowanie bardziej 'wilczą' teksturą ;)

Reszta chyba znana...


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

30 sie 2017, 10:54

Te stworki nie są przypadkiem ze S.T.A.L.K.E.Ra? Ten na ostatnim zdjęciu to nibypies:
https://pl.stalker.wikia.com/wiki/Nibypies
Dziki też ze Sztalkera na sto procent.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

30 sie 2017, 11:11

Dokładnie tak
DOD 2 jest stylizowany właśnie na STALKERa, importów z tej gry jest dość sporo ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6345
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 sie 2017, 15:00

Silver Dragon pisze:Platforma cyfrowa
Czy to Cyfra+? xD


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 22:09

31 sie 2017, 01:27

Coś dla was oraz na ostatnim obrazku klimat rodem z:
Obrazek
Załączniki
Tylko tyle zostało z mojej niespodzianki (granaty dla policjantów)
Tylko tyle zostało z mojej niespodzianki (granaty dla policjantów)
fdsdsasad.png (1.4 MiB) Przejrzano 1000 razy
Iluminacja!
Iluminacja!
illuminati.png (1.44 MiB) Przejrzano 1000 razy
Kopiuj i wklej
Kopiuj i wklej
kopiuj - wklej.png (1.39 MiB) Przejrzano 1002 razy
Błąd Matrixa
Błąd Matrixa
fdsadsda.png (1.4 MiB) Przejrzano 1001 razy
Widać, że koleś nie lubi cierpieć
Widać, że koleś nie lubi cierpieć
wymiociny zamiast krwi.png (1.66 MiB) Przejrzano 1001 razy
JEST MOC
JEST MOC
SCREEN.jpg (233.93 KiB) Przejrzano 1001 razy
climateps.png
climateps.png (367.02 KiB) Przejrzano 1001 razy


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

31 sie 2017, 11:53

Yossarian pisze:Czy to Cyfra+? xD
Nie. Cyfrowy Polsat xD
Zaver pisze:JEST MOC
Dobre :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 wrz 2017, 19:57

Silver Dragon pisze:Dorwę cię króliku! Mam całe zoo do pomocy...
Przeżyć taki atak rzeczywiście w grze, to by było coś! ;)
Silver Dragon pisze:644.jpg
Czy ty numerujesz wszystkie skriny przeznaczone do publikacji? I sukcesywnie, wg zamierzonego porządku...

Zaver pisze:Iluminacja!
Zwyczajny efekt zabawy. Dobre!


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

15 wrz 2017, 23:31

Tiquill pisze:Czy ty numerujesz wszystkie skriny przeznaczone do publikacji? I sukcesywnie, wg zamierzonego porządku...
Można tak powiedzieć
Taka 'mała' galeryjka się już z tego zrobiła na dysku ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 wrz 2017, 23:58

Silver Dragon pisze:Można tak powiedzieć
Taka 'mała' galeryjka się już z tego zrobiła na dysku ;)
Zorganizowane życie. Fajnie masz. Ja tak nie umniem. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11948
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

04 paź 2017, 15:52

Znalazłem coś ;)
Załączniki
a kuku.jpg
a kuku.jpg (62.84 KiB) Przejrzano 730 razy
strajk pielęgniarek.jpg
strajk pielęgniarek.jpg (90.67 KiB) Przejrzano 730 razy
naucz się chodzić.jpg
naucz się chodzić.jpg (74.34 KiB) Przejrzano 730 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6345
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 paź 2017, 15:59

Rycho3D pisze:naucz się chodzić.jpg
Nieudane wybicie z progu xD
Rycho3D pisze:a kuku.jpg
Prawie zawału dostałem.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

04 paź 2017, 17:52

Wszystkie świetne. W szczególności to:
Rycho3D pisze:a kuku.
:haha:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ