Skriny zwariowane i nietypowe!

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11952
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

17 paź 2015, 15:38

Cóż za wspaniała frekwencja ! (mam nadzieję że jedli śniadanie)
Załączniki
Shot00043.jpg
Shot00043.jpg (123.72 KiB) Przejrzano 979 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11927
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

17 paź 2015, 16:17

Ewangelizacja nowych uczniów Chrystusa trwa w najlepsze. :haha:


I regret nothing
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

18 paź 2015, 14:31

ten z rzyganiem najlepszy
Koleś nie wiem, czemu skojarzył mi się Drakulą


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6348
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 paź 2015, 18:33

-I co, dobrze robię laskę?
-I co, dobrze robię laskę?
Shot00407.jpg (322.14 KiB) Przejrzano 41 razy
*stęka* -Mam nadzieję, że nikt tego nie filmuje...
*stęka* -Mam nadzieję, że nikt tego nie filmuje...
Shot00412.jpg (234.19 KiB) Przejrzano 41 razy
-Chyba za mocno się wypsikałem do roboty.
-Chyba za mocno się wypsikałem do roboty.
Shot00416.jpg (164.88 KiB) Przejrzano 41 razy
-Pięknie, założyli mi blokadę przed MOIM domem!
-Pięknie, założyli mi blokadę przed MOIM domem!
Shot00420.jpg (283.23 KiB) Przejrzano 41 razy
-Wiesz co, chyba odpuszczę sobie dzień nóg.
-Wiesz co, chyba odpuszczę sobie dzień nóg.
Shot00421.jpg (310.96 KiB) Przejrzano 41 razy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2020, 00:55 przez Yossarian, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11927
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

19 paź 2015, 18:37

Trzeci i ostatni fajne. ;)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11952
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

19 paź 2015, 19:25

Pierwsze ma zajebisty podpis :D


8=======D
Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6348
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

21 paź 2015, 17:07

-Znowu w życiu mi nie wyszło...
-Znowu w życiu mi nie wyszło...
Shot00397.jpg (166.75 KiB) Przejrzano 40 razy
-Hm, czy fapanie do własnych masakr czyni ze mnie psychola?
-Hm, czy fapanie do własnych masakr czyni ze mnie psychola?
Shot00405.jpg (293.63 KiB) Przejrzano 40 razy
-Wio, szkapo!<br />-Do kobiety, kurwa, do kobiety?<br />-Wio, kurwo!
-Wio, szkapo!
-Do kobiety, kurwa, do kobiety?
-Wio, kurwo!
Shot00411.jpg (204.86 KiB) Przejrzano 40 razy
-Po prostu podpisz tę głupią petycję!<br />-Miau, idź pan w chuj.
-Po prostu podpisz tę głupią petycję!
-Miau, idź pan w chuj.
Shot00415.jpg (200.64 KiB) Przejrzano 40 razy
-High five!
-High five!
Shot00417.jpg (136.49 KiB) Przejrzano 40 razy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2020, 00:57 przez Yossarian, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

21 paź 2015, 17:21

Rycho3D pisze:Cóż za wspaniała frekwencja ! (mam nadzieję że jedli śniadanie)
Co ten kaznodzieja pierniczy, że im tak ogonki stanęły xD
Jedwabiste :brawo2:
-I co, dobrze robię laskę?
Chyba za mocno się wypsikałem do roboty.
Znowu w życiu mi nie wyszło...
Magia genialnego podpisu :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

22 paź 2015, 17:45

Yoss jak zwykle genialny
zabawny i pomysłowy zarazem


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 paź 2015, 16:26

Rycho3D pisze:Cóż za wspaniała frekwencja ! (mam nadzieję że jedli śniadanie)
Ciekawy screen.
Yossarian pisze:-Pięknie, założyli mi blokadę przed MOIM domem!
Czyżby iPod? :P

Yossarian, nieskończone źródło pomysłów i kreatywności. :D


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

31 paź 2015, 17:47

Nauka strzelania: Lekcja 2
ON: Zrobić ci dziurkę na kolczyk w uchu?
Obrazek

Spokojnie. To nie koniec lekcji strzelania
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 17:48 przez EvilYeah, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11927
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

31 paź 2015, 21:32

Raczej nie da rady, bo celuje jej w szyję. :D


I regret nothing
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

01 lis 2015, 22:50

EvilYeah pisze:Zrobić ci dziurkę na kolczyk w uchu?
:haha:

I mała dostawa
:draco:
Załączniki
Halo!... Pizzeria?!... Zamawiam catering na dzisiejszą noc. Tylko szybko, towarzystwo jest bardzo głodne...
Halo!... Pizzeria?!... Zamawiam catering na dzisiejszą noc. Tylko szybko, towarzystwo jest bardzo głodne...
589.jpg (204.25 KiB) Przejrzano 732 razy
Biba cmentarna trwa w najlepsze
Biba cmentarna trwa w najlepsze
588.jpg (193.04 KiB) Przejrzano 731 razy


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11927
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

01 lis 2015, 23:01

Niezłe ustawki na screenach SD. :haha:


I regret nothing
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11952
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

01 lis 2015, 23:30

Ale jazda xD :brawo2:
Załączniki
Cukierek albo życie.jpg
Cukierek albo życie.jpg (89.01 KiB) Przejrzano 672 razy
Ostatnio zmieniony 04 lis 2015, 20:42 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
ODPOWIEDZ