Skriny zwariowane i nietypowe!

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

29 cze 2015, 19:48

Śmiechłem z dopalaczy.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

29 cze 2015, 21:25

Ostatnie dwa PERFEKT :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

01 lip 2015, 09:19

Rycho3D pisze:Pikaczuu.jpg
Ale zajebisty kontrast. ^.^

Ostatnie 2 best.


Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6346
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 lip 2015, 13:37

Rycho3D pisze:samobójcza plaga
Im więcej samobójców, tym mniej samobójców :D
Rycho3D pisze:Pikaczuu
To raczej jakaś najeżka.
Rycho3D pisze:ona nie ma majtek
A ja tam widzę, że ma xD
Rycho3D pisze:Macie tu niezły zapierdol
Teraz już tylko wieczny odpoczynek xD
Rycho3D pisze:drapiący sweter
Normalnie jak koc elektryczny xD
Rycho3D pisze:Ach te dopalacze
Może oni po prostu naśladują Michaela Jacksona?
-Gejowskie śluby?! W MOIM Teksasie?! *rzyg*
-Gejowskie śluby?! W MOIM Teksasie?! *rzyg*
Shot00222.jpg (238.53 KiB) Przejrzano 62 razy
-Mówiłem suce, żeby nie bawiła się napalmem...
-Mówiłem suce, żeby nie bawiła się napalmem...
Shot00261.jpg (322.39 KiB) Przejrzano 62 razy
[Koleś] -Niech będzie pochwa...<br />[Muzułmanin] -Czołem! Cóż byś chciał?<br />[Koleś] -Ja rozumiem, ekumenizm i te sprawy, ale to już jest chyba przesada!
[Koleś] -Niech będzie pochwa...
[Muzułmanin] -Czołem! Cóż byś chciał?
[Koleś] -Ja rozumiem, ekumenizm i te sprawy, ale to już jest chyba przesada!
Shot00267.jpg (186.37 KiB) Przejrzano 62 razy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2020, 02:01 przez Yossarian, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11919
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

02 lip 2015, 16:31

Yossarian

Pierwszy screen - siła podpisu
Drugi screen - klasyk z płonącą przyczepą
Trzeci - fajna podmianka i świetny podpis. :D


I regret nothing
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11919
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

03 lip 2015, 17:37

Parę screenów ode mnie (głównie zabawy z kodem Bullet):
Załączniki
Wyjątkowo mięsny dzień dzisiaj.
Wyjątkowo mięsny dzień dzisiaj.
Shot01225.JPG (105.8 KiB) Przejrzano 1086 razy
Cholerne doppelgangery....
Cholerne doppelgangery....
Shot01020.JPG (80.39 KiB) Przejrzano 1087 razy
Latający cyrk Monty Postala
Latający cyrk Monty Postala
Shot01018.JPG (127.66 KiB) Przejrzano 1086 razy
Znajdź co najmniej 8 głów.
Znajdź co najmniej 8 głów.
Shot00968.JPG (64.46 KiB) Przejrzano 1087 razy
Uff... udało się.
Uff... udało się.
Shot00894.JPG (81.56 KiB) Przejrzano 1087 razy
Cholera, wysłuchał jej modłów! Muszę zacząć działać...
Cholera, wysłuchał jej modłów! Muszę zacząć działać...
Shot00893.JPG (103.45 KiB) Przejrzano 1088 razy
Ooo Allahu, ratuj mą duszę i przyjmij ją do raju!
Ooo Allahu, ratuj mą duszę i przyjmij ją do raju!
Shot00892.JPG (117.29 KiB) Przejrzano 1088 razy


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 lip 2015, 19:11

Dzienis pisze: Shot01020.JPG
Cholerne doppelgangery....
Blur jak po jakichś dragach. xD

Fajna historyjka.


Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6346
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 lip 2015, 22:45

Dzienis lubi mięsne screeny xD
-Ja, sir Koleś de Postal, przybyłem odbić dom Boży z rąk Saracenów!
-Ja, sir Koleś de Postal, przybyłem odbić dom Boży z rąk Saracenów!
Shot00266.jpg (164.91 KiB) Przejrzano 61 razy
-Te nożyce chyba nie mają przyjaznych zamiarów...
-Te nożyce chyba nie mają przyjaznych zamiarów...
Shot00270.jpg (180.86 KiB) Przejrzano 61 razy
Cóż za ironia...
Cóż za ironia...
Shot00271.jpg (136.85 KiB) Przejrzano 61 razy
[Zombie] -Aua! Za co to? Nic nie zrobiłam!<br />[Gliniarz] -Bycie zombie jest w Stanach Zjednoczonych nielegalne. Pojedzie pani z nami na komendę.
[Zombie] -Aua! Za co to? Nic nie zrobiłam!
[Gliniarz] -Bycie zombie jest w Stanach Zjednoczonych nielegalne. Pojedzie pani z nami na komendę.
Shot00274.jpg (193.09 KiB) Przejrzano 61 razy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2020, 02:03 przez Yossarian, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11919
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

05 lip 2015, 06:12

Dwa ostatnie nawet niezłe. :D


I regret nothing
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 11:33

07 lip 2015, 10:18

Od BL
Załączniki
Jumpstyle .jpeg
Jumpstyle .jpeg (33.67 KiB) Przejrzano 999 razy


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

07 lip 2015, 16:08

@Dzienis
Popijawa musiała być niezła, że takie 'rozmemłane' te screeny.

@Yoss
Dwa ostatnie całkiem, całkiem

@BL
Może być, ale bywało lepiej


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11919
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

07 lip 2015, 17:26

Silver Dragon pisze:@Dzienis
Popijawa musiała być niezła, że takie 'rozmemłane' te screeny.
Screeny robiłem na trzeźwo, a wyglądają tak rozmemłanie przez użycie kodów Bullet+MoonMan+SonicBoom. ;)
Mike pisze:Od BL
Raczej słabe.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6346
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 lip 2015, 17:19

Tym razem trochę "nietypowych" screenów ukazujących ciekawe miejsca/rzeczy.
Kryjówka bezdomnych gdzieś w okolicach fabryki napalmu. Koty zapewne służą im jako pożywienie.
Kryjówka bezdomnych gdzieś w okolicach fabryki napalmu. Koty zapewne służą im jako pożywienie.
Shot00216.jpg (186.77 KiB) Przejrzano 60 razy
Plakat w którejś części centrum handlowego. Napis oznacza &quot;Kot z mięsem, głupi Amerykańcu!&quot;. Czyżby Koleś był również kotożercą? :8-):
Plakat w którejś części centrum handlowego. Napis oznacza "Kot z mięsem, głupi Amerykańcu!". Czyżby Koleś był również kotożercą? :8-):
Shot00226.jpg (259.22 KiB) Przejrzano 60 razy
Coś a'la podwórko RWS-u, na które można wejść przez okno w tej sali konferencyjnej po prawej stronie od wejścia. W AWP na tych stolikach znajduje się m.in. SMEG.
Coś a'la podwórko RWS-u, na które można wejść przez okno w tej sali konferencyjnej po prawej stronie od wejścia. W AWP na tych stolikach znajduje się m.in. SMEG.
Shot00231.jpg (191.45 KiB) Przejrzano 60 razy
Dom kociary w Chicken Queen Estates.
Dom kociary w Chicken Queen Estates.
Shot00232.jpg (230.01 KiB) Przejrzano 60 razy
Oto, co można znaleźć na strychu jednego z domów w CQE. O dziwo, to nie jest dom kociary.
Oto, co można znaleźć na strychu jednego z domów w CQE. O dziwo, to nie jest dom kociary.
Shot00256.jpg (219.78 KiB) Przejrzano 60 razy
I pytanie na koniec: [b]Co robi pani na zdjęciu?[/b]<br />a) jest mimem i robi kupę na wyimaginowanym kiblu<br />b) próbuje wspinać się po drabinie<br />c) ćwiczy mięśnie nóg<br />Zwycięzca otrzyma satysfakcję :D
I pytanie na koniec: [b]Co robi pani na zdjęciu?[/b]
a) jest mimem i robi kupę na wyimaginowanym kiblu
b) próbuje wspinać się po drabinie
c) ćwiczy mięśnie nóg
Zwycięzca otrzyma satysfakcję :D
Shot00240.jpg (243.04 KiB) Przejrzano 60 razy
Ostatnio zmieniony 24 paź 2020, 02:07 przez Yossarian, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11919
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

12 lip 2015, 17:32

No i skrin nr 2 wyjaśnia z czego robione są fast foody w Paradise. :D
Kryjówka bezdomnych jest fajna, zawsze żałowałem, że nie ma tam żadnej misji.
Kotki na strychu również znałem. Podwórko RWSu to po prostu podwórko RWSu. ;)
Na ostatnim skrinie stawiam na odpowiedź b). Te animacje wchodzenia/schodzenia po drabinie są po prostu komiczne. :)


I regret nothing
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

12 lip 2015, 17:39

ja bym stawiał, że jest mimem xD
no faktycznie niektóre animacje są w stanie rozbawić nas do łez :)


Pozdrawiam
ODPOWIEDZ