Skriny zwariowane i nietypowe!

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

27 wrz 2011, 17:42

Niestety, SD ale ja pierwszy byłem ze sprawdzaniem ząbków Champowi. Łomem to chciałem zrobić i mi ostatecznie ręki nie odgryzł, więc raczej łom jest lepszy od wiertarki. :D

No i widzę, że postalowego Titanica tutaj odwaliłeś. Dobre to! Znając jednak samą istotę Postala, ten koleś zaraz ją upuści. :D


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

07 paź 2011, 21:32

Mr Minio pisze:...ja pierwszy byłem ze sprawdzaniem ząbków Champowi. Łomem to chciałem zrobić i mi ostatecznie ręki nie odgryzł, więc raczej łom jest lepszy od wiertarki. :D
Trzeba jednak stosować sprawdzone metody :P

Dostawa

Ten sposób uciszania orkiestry zdecydowanie bardziej mi się podoba
Obrazek

Ekspresowa lekcja pływania
Obrazek

Wróciłem z zaświatów kochanie. Dasz całuska na przywitanie?
Obrazek

Cukiereczku, zobacz! Jak ładnie nam ktoś przyozdobił przednią część auta
Obrazek

:draco:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

07 paź 2011, 22:19

Ekspresowa lekcja pływania najlepsza! Koleś uczy w iście postalowym stylu! Jeszcze jest drugi sposób, aby kogoś podpalił i wtedy nasza biegająca pochodnia wskoczy do wody. :)
Wróciłem z zaświatów... - jaki jęzor, jaka reakcja dziewczyny - miodzio! :D


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

08 paź 2011, 17:16

Galeria zaktualizowana. Od was zależy kiedy będzie następny upgrade

I takie małe info. Starajcie się na przyszłość prezentować obrazki nie większe niż 1024x768 px. Obrazki większe rozwalają układ strony

Temu geniuszowi, który projektował stronę główną od strony technicznej, nie dałbym złamanego grosza za wykonanie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11952
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

08 paź 2011, 19:31

Wróciłem z zaświatów kochanie. Dasz całuska na przywitanie?
Hehehe dobre :ok:
Silver Dragon pisze:I takie małe info. Starajcie się na przyszłość prezentować obrazki nie większe niż 1024x768 px. Obrazki większe rozwalają układ strony
Mi nie rozwalają . Może masz małą rozdzielczość .


8=======D
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

08 paź 2011, 20:15

Rozwalają dodawane jako załączniki, przez tagi [img] jest git. 8-)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

08 paź 2011, 20:30

Sorry. Źle się wyraziłem. Chodzi mi o galerię na głównej
Tu przykład
Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 20:30 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 902
Rejestracja: 08 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Polska

15 paź 2011, 18:18

Co tam robi jakiś dinozaur ?O.o


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

15 paź 2011, 18:22

To StaticMesh rodem z ED, dodany za pomocą Propera z AWPModa do mapy ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11952
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

16 paź 2011, 09:53

Mówiłem że spadniesz.
Obrazek
Skoki autem do wody ,wychodzą tylko na filmach .
Obrazek


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

17 paź 2011, 22:23

Ta chiquita na pierwszym screenie przypomina mi Larę Croft :P
Jestem ciekaw w jakim stopniu zaawansowania są prace nad tym twoim modem?

Screeny ciekawe :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11952
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

18 paź 2011, 05:32

Silver Dragon pisze:Ta chiquita na pierwszym screenie przypomina mi Larę Croft :P
zamierzony efekt.
Jestem ciekaw w jakim stopniu zaawansowania są prace nad tym twoim modem?
Jakieś 10% :/ Braknie czasu.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

25 paź 2011, 20:00

Obrazek
Jeśli na mnie nie zagłosujesz, to pokaże ci co to demokracja.
Obrazek
Panie Bush, niech pan poczeka! Źle mnie pan zrozumiał z tą metaforą pańskiego rządu.
Obrazek
Pańskie argumenty się skończyły, więc pogadamy inaczej.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

25 paź 2011, 20:36

Dodawaj screeny jako .jpg, bo pngi wolno się ładują. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 902
Rejestracja: 08 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Polska

31 paź 2011, 14:19

Obrazek



Nie wiem o co chodzi , ale na końcu Tora Bora, spotkałem się z takim czymś... Zmieniła mu się twarz dopiero wtedy kiedy go zabiłem ... :} O co chodzi?


:rozpacz:
ODPOWIEDZ