Skad wziasc P2-AW7?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
darnok
Wnerwiony urzędas
Posty: 19
Rejestracja: 18 wrz 2007, 20:26

19 wrz 2007, 22:57

Jak w temacie ;p wszyscy pisza ze takie fajne a nie ma w downloadzie
i nigdzie nie pisze gdzie sciagnac :(

I jeszcze pytanko, do tego moda
trzeba miec zwykle AW? Czy wstarczy StP i poprostu zainstalowac to co sciagne?
I jeszcze(xD):

color=red]*Zeby zagrac w AWP potrzebuje AW7, czy nie?

*I czy AWP to kontynuacja AW7 czy juz zupelnie cos innego?

*Czy moze AWP zawiera w sobie AW7 i wystarczy tylko go zainstalowac a AW7 nie trza sciagac?[/color
Troche sie rozpisalem z tymi pytaniami xD

kolorowa czcionka jest tylko dla administracji oraz modernatorow pamietaj ;)
Mixer
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2007, 13:17 przez darnok, łącznie zmieniany 5 razy.


Awatar użytkownika
Ma57
Seryjny zabójca
Posty: 414
Rejestracja: 01 lip 2007, 12:07
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

20 wrz 2007, 08:57

1 Potrzeba AW żeby AW7 działało
2 W dziale FAQ jest adres strony gdzie ściągnąć
3 AWP lepsze ale to twoja sprawa :P

[ Dodano: 2007-09-20, 10:00 ]
4 AWP to jest kontynuacja AW7
5 W AW7 jak i w AWP jest instalator
6 Żeby zagrać w AWP nie potrzeba AW7
7 AWP to nie AW7
8 AWP i AW7 trzeba ściągnąć


Obrazek Kenny
Obrazek
Cartman
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

20 wrz 2007, 13:15

ja na towim miejscu sciagna AWP jest wiecej broni
no i do AWP wyszedl fajny patch ktory poprawia rozne bledy oraz dodaje nowe poziomy
tu masz link do AW7


Awatar użytkownika
darnok
Wnerwiony urzędas
Posty: 19
Rejestracja: 18 wrz 2007, 20:26

20 wrz 2007, 14:04

ThX wam wszystkim ;*(xD) Sciagne wszsytkie wersje musze je zobaczyc xD ED juz mam. i AWP. A co do topicu o multiplayerze to zainstalowalem orginalna, angielska wersje od kumpla i wszystko w pazadku. Zawalista gierka!

Btw. Mam nadzieje ze a Postalu nie ma czegos takiego jak w CS'ie tzn ajm czy cos tam? Bo albo gralem z profesjonalistami albo z aima w head ciagle dostawalem ^^ :mgun: :mgun: :mgun: :mgun:


Awatar użytkownika
postal99
Wnerwiony urzędas
Posty: 24
Rejestracja: 23 maja 2008, 09:58

05 cze 2008, 19:23

moze ktos podac inny link bo ten nie chodzi :(


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1093
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

05 cze 2008, 19:26

postal99 pisze:moze ktos podac inny link bo ten nie chodzi :(
Ściąnij sobie lepiej AWP 8-) Klyk!


Awatar użytkownika
postal99
Wnerwiony urzędas
Posty: 24
Rejestracja: 23 maja 2008, 09:58

22 lip 2008, 09:32

dzieki ci bardzo mrocz bardzo dlugo szukalem awp dzieki :diabel: WIELLKIE DZIEKI :lol:


ODPOWIEDZ