mówiłem scripty z UDK też bedą ciekawe ...
mówiłem że mi sprintscr nie działa jak powinien , cieżka sprawa załapać odpowiedni moment !
Screen przez event
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rycho3D pisze:Próbowałem ScriptedTrigger>Action>ConsoleCommand>shot, ale nie działa.
Mnie w ogóle nie wychodzi dodanie reagującego na trigger ScriptedTrigger'a. Trigger inne rzeczy uruchamia, a nie to. Złóż taką parę działającą, to może będę mógł dalej coś wykombinować wewnątrz samego ScriptedTrigger'a.Rycho3D pisze:Trigger jest uruchamiany (inne akcje działają)
A nie lepiej przypisać jakiś wygodny, blisko WSAD leżący klawisz? Ja bym sobie dał po prostu Ctrl lub F i tyle.Rycho3D pisze:Chcę by na mapie same się robiły fotki, gdy wyskoczę wysoko autem
Na pewno. Nie ma takiej funkcji w skryptach.Rycho3D pisze:Komenda "shot" jest prawdopodobnie odniesieniem dla funkcji samego silnika.
Każdemu nie działa jak powinien, wbij to sobie wreszcie do głowy! Od tego jest komenda shot.BloodLogin93 pisze:mówiłem że mi sprintscr nie działa jak powinien , cieżka sprawa załapać odpowiedni moment !
I, ludzie! nie klawisz F9 jako taki, do ciężkiej anielki. Klawisz możecie sobie co najwyżej wyrwać z klawiatury i potem zjeść. Liczy się komenda shot i podpięty do niej domyślnie klawisz F9.
BloodLogin93 pisze:Tłumacze co miałem na myśli : może niech poczeka troche i wtedy znajdzie odpowiedz. Znaczy sie w grze remake z nowymi możliwościami scriptami , OK ? Rozumiecie czekajcie opady deszczu rozwalanie głowy ciekawe ...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
ScriptedTrigger domyślnie jest ustawiony że trzeba go aktywować.Tiquill pisze:Mnie w ogóle nie wychodzi dodanie reagującego na trigger ScriptedTrigger'a. Trigger inne rzeczy uruchamia, a nie to. Złóż taką parę działającą, to może będę mógł dalej coś wykombinować wewnątrz samego ScriptedTrigger'a.
Wystarczy wpisać mu tag i dodać akcję. Ale dobra ustawię parę.

8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Trigger aktywuje się na wszystko
- Załączniki
-
- ScrTri.zip
- (2.68 KiB) Pobrany 70 razy
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 15:43 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I z tym dodaniem akcji nie idzie zawsze tak prosto. Niezbyt trafne Action_ wybierałem. Ale dostałem co chciałem, mam dowód, że można.
Nie bawiłem się tym i nie wszystko od razu działa domyślnie po wpisaniu akcji. Czasem trzeba domyślne false przestawić na true, co przeoczyłem, aby prosty ScriptedTrigger zadziałał. Ale czemu domyślnie ma na niedziałanie? Widać, nie ma tak łatwo. 


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

