Screen przez event

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

21 sty 2014, 23:33

mówiłem scripty z UDK też bedą ciekawe ...
mówiłem że mi sprintscr nie działa jak powinien , cieżka sprawa załapać odpowiedni moment !


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 14:45

Rycho3D pisze:Próbowałem ScriptedTrigger>Action>ConsoleCommand>shot, ale nie działa.
Rycho3D pisze:Trigger jest uruchamiany (inne akcje działają)
Mnie w ogóle nie wychodzi dodanie reagującego na trigger ScriptedTrigger'a. Trigger inne rzeczy uruchamia, a nie to. Złóż taką parę działającą, to może będę mógł dalej coś wykombinować wewnątrz samego ScriptedTrigger'a.
Rycho3D pisze:Chcę by na mapie same się robiły fotki, gdy wyskoczę wysoko autem
A nie lepiej przypisać jakiś wygodny, blisko WSAD leżący klawisz? Ja bym sobie dał po prostu Ctrl lub F i tyle.
Rycho3D pisze:Komenda "shot" jest prawdopodobnie odniesieniem dla funkcji samego silnika.
Na pewno. Nie ma takiej funkcji w skryptach.

BloodLogin93 pisze:mówiłem że mi sprintscr nie działa jak powinien , cieżka sprawa załapać odpowiedni moment !
Każdemu nie działa jak powinien, wbij to sobie wreszcie do głowy! Od tego jest komenda shot.

I, ludzie! nie klawisz F9 jako taki, do ciężkiej anielki. Klawisz możecie sobie co najwyżej wyrwać z klawiatury i potem zjeść. Liczy się komenda shot i podpięty do niej domyślnie klawisz F9.
BloodLogin93 pisze:Tłumacze co miałem na myśli : może niech poczeka troche i wtedy znajdzie odpowiedz. Znaczy sie w grze remake z nowymi możliwościami scriptami , OK ? Rozumiecie czekajcie opady deszczu rozwalanie głowy ciekawe ...
:facepalm: Waż słowa na swe możliwości. Jeśli jakiś temat cię przerasta, to się w nim nie odzywaj. Bo scyzoryk się w kieszeni otwiera. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 14:55

Tiquill pisze:Mnie w ogóle nie wychodzi dodanie reagującego na trigger ScriptedTrigger'a. Trigger inne rzeczy uruchamia, a nie to. Złóż taką parę działającą, to może będę mógł dalej coś wykombinować wewnątrz samego ScriptedTrigger'a.
ScriptedTrigger domyślnie jest ustawiony że trzeba go aktywować.
Wystarczy wpisać mu tag i dodać akcję. Ale dobra ustawię parę. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 15:42

Trigger aktywuje się na wszystko
Załączniki
ScrTri.zip
(2.68 KiB) Pobrany 70 razy
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 15:43 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sty 2014, 23:39

I z tym dodaniem akcji nie idzie zawsze tak prosto. Niezbyt trafne Action_ wybierałem. Ale dostałem co chciałem, mam dowód, że można. :P Nie bawiłem się tym i nie wszystko od razu działa domyślnie po wpisaniu akcji. Czasem trzeba domyślne false przestawić na true, co przeoczyłem, aby prosty ScriptedTrigger zadziałał. Ale czemu domyślnie ma na niedziałanie? Widać, nie ma tak łatwo. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ