Prawdopodobna okładka?

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

19 lip 2007, 20:50

ta okladka wyglada jak z tego ruskiego
ona mi sie tez nie podoba ale jak mowilem najpierw zagram potem bede ocenial


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

20 lip 2007, 14:20

Nie oceniaj gry po okładce...
Ze screenów to całkiem nieźle się zapowiada


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

20 lip 2007, 18:49

eddie pisze:Nie oceniaj gry po okładce...
eddie, Mixer właśnie nie ocenia gry po okładce, wręcz przeciwnie :).

Zgadzam się z Mixerem, najpierw gra potem oceny.


Obrazek
Awatar użytkownika
fefes
Wnerwiony urzędas
Posty: 20
Rejestracja: 13 cze 2007, 18:04
Lokalizacja: Ciechocinek

20 lip 2007, 20:43

Mi też okładka się nie zbyt podoba i co może mieć okładka do grywalności np: mam pare gier których okładki mi się nie podobają ale lubię gry i chyba o to chodzi.

I przy okazji nie lubie Akeli
Ostatnio zmieniony 20 lip 2007, 20:44 przez fefes, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 lip 2007, 20:53

Mixer pisze:proponowalem zeby ktos tam przeniosl bo temat w ktorym napisal serek byl nie o tym
lecz ktos juz zrobil osobny temat i gra gitarra.
O ile pamiętam, to posta napisałem w tym temacie a nie tym. Nie liczyłem też, że rzecz w tyle postów obrodzi, by zaraz dawać nowy temat - nie wiem, kto przeniósł, ale dobrze zrobił. ;)

Kmieciu pisze:Ale Koleś nie zmieniłby się od Postala 1? Obejrzyjcie sobie avatar GenCietrzeźwiewa - to ten sam Koleś cona okładce "Trójki"
Koleś z tego awatara to właśnie robota Akelli, już po zrobieniu Sztopora. Obrazek wcale nie jest zgodny z wizerunkiem Kolesia z Jedynki. Już tam Koleś był mrocznym psycholem a nie sztoporowym bohaterem naklejki taniego spiryta... To samo Dwójka. Dopiero ruska wersja P2 czyli Sztopor ma to samo piętno co Postal III, niestety. Tu zobaczcie.

Alixo pisze:Kurde, ale głupia okładka qwa Rosjanie bardziej zaawansowani w robieniu gier niż kamek, a kamek zrobi lepszą okładkę.
eddie pisze:No właśnie. Okładka z AW jest ze 100 razy lepsza. Rysunkowe mi się kojarzą z ruskimi kreskówkami
Tylko żeby nikomu nie przyszło do głowy, że to Kamek zrobił okładkę do AW... ]:->


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

21 lip 2007, 14:17

Taka okładka pasowałaby najbardziej, chociaż jest z dwójki:
Obrazek

Avatar jest z tego obrazka. Durny wizerunek Akelli


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

21 lip 2007, 17:03

mi najbardziej podobala sie ta z AW


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

21 lip 2007, 17:18

Mi też, chociaz ta z mojego poprzedniego postu jest taka psychotyczna, i idealnie pasuje do Postala


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

21 lip 2007, 19:07

A ja dalej będę się trzymał mojej wizji "okładki doskonałej", czyli takiej, w której ujętę są wszystkie askpekty gry!


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

21 lip 2007, 20:06

Doskonała to będzie z dwóch: mojej i twojej doskonałej. Twój podział na plany, i mój psychotyczny Koleś


Awatar użytkownika
Serek
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 26 gru 2006, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

22 lip 2007, 09:00

To nie będzie n bank finalna, ba, to nawet nie jest przygotowana przez RWS tylko Akella. Wierzcie mi, często jestem na GOL mocno przed premierą jakiejś gry to oni po prostu dają zwyczajne arty. Przykład? MGS4 (jest teraz bez okładki tylko art), był TRAnniversary i wiele wiele innych. To samo z Pro Street itd.


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

22 lip 2007, 09:05

Serek pisze:to nawet nie jest przygotowana przez RWS tylko Akella
jakbys przeczytal caly temat to predzej bys o tym wiedzial
Serek pisze:To nie będzie n bank finalna
heh jednak po tym filmiku nasze obawy ze to bedzie finalna okladka staja sie wieksze...


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

22 lip 2007, 14:29

Akella zajmuje się reklamą, czyli okładką też. To na pewno jest finalna okładka, może się nieznacznie zmienić


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 lip 2007, 15:48

eddie pisze:Akella zajmuje się reklamą
Ale również okłamą. ;) Przychylny jestem sugestii Serka, to zapodana z braku laku grafa. Do premiery Trójki jeszcze wiele miesięcy, koncepcja gry wciąż ewoluuje. Finalny produkt może sygnować całkiem inna (mądra) okładka.
Kmieciu pisze:A ja dalej będę się trzymał mojej wizji "okładki doskonałej", czyli takiej, w której ujętę są wszystkie askpekty gry!
Na okładce wszystko się nie zmieści. Ale, owszem, o tych elementach, które są najistotniejsze, okładka powinna informować już od razu. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

22 lip 2007, 17:05

Czyli o Kolesiu :D


Zablokowany