Postal 2 na DirectX 11
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Ciekawe czy na DX11 Postal 2 by chodził płynniej i nie było by GPF 

Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
@Refresh. Napiszę w tym temacie, bo nie chce mi się pisać nowego a tematyka podobna. 
Zachwycony grafiką z nowego moda do GTA SA - SA_DirectX 2.0, pobrałem go i chciałem odpalić w Postalu 2. W folderze z modem jest tam biblioteka d3d9.dll, ale Postal 2 na nią nie reaguje, więc zmieniłem nazwę na d3d8.dll (jakoby Postal 2 działał na DirectX 8.0), ale wywala mi taki błąd.
Wydaje mi się, że nikt tu się takimi rzeczami nie zajmuje, ale co mi szkodzi zapytać.
Może ktoś jednak mnie nakieruje.
Nie wiem dokładnie co oznacza ta procedura wejścia, a wątpię żebym dał radę przepisać całą bibliotekę graficzną specjalnie pod DX8 do Postala 2. DX11 marne szanse żeby ruszył na starym UE2, ale może dałoby radę jakoś odpalić chociaż zmodyfikowanego DX9 z GTA SA.

Zachwycony grafiką z nowego moda do GTA SA - SA_DirectX 2.0, pobrałem go i chciałem odpalić w Postalu 2. W folderze z modem jest tam biblioteka d3d9.dll, ale Postal 2 na nią nie reaguje, więc zmieniłem nazwę na d3d8.dll (jakoby Postal 2 działał na DirectX 8.0), ale wywala mi taki błąd.
Wydaje mi się, że nikt tu się takimi rzeczami nie zajmuje, ale co mi szkodzi zapytać.

Nie wiem dokładnie co oznacza ta procedura wejścia, a wątpię żebym dał radę przepisać całą bibliotekę graficzną specjalnie pod DX8 do Postala 2. DX11 marne szanse żeby ruszył na starym UE2, ale może dałoby radę jakoś odpalić chociaż zmodyfikowanego DX9 z GTA SA.

- Załączniki
-
- Error3dd3d8.jpg (60.88 KiB) Przejrzano 2739 razy
Ja niestety nie pomogę, nie znam się na kodowaniu bibliotek graficznych. Swoją drogą, dziwne że sam RWS jeszcze nie zajął się tym w P2C, w końcu dali radę zrobić dx11 w Reduxie, więc pewno udało by się to również w UE2.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
There are too much problems with moving the project from VS 2014 to 2015, only for moving library from 8/9 to DirectX 11. And yeah much libraries is different in 11 DX. These are possible but if speak really truеlly, nobody will re-write all shaders and texture maps for whole game.
When RWS was developing Paradise Lost these systems was in an idea, for example dynamic shadows on old dx8/9. They worked good but it create to much work with re-editing all actors around maps. Moving dx from 8 to 11, light/texture maps like Normals - create too much work only for implement and re-editing existing resources.
Good Idea but to hard.
When RWS was developing Paradise Lost these systems was in an idea, for example dynamic shadows on old dx8/9. They worked good but it create to much work with re-editing all actors around maps. Moving dx from 8 to 11, light/texture maps like Normals - create too much work only for implement and re-editing existing resources.
Good Idea but to hard.
Thats a pitty, because this game would gain better performance due to fully use quad core CPU's. DX 8 only use 1 core, which causes huge fps drops in Postal 2 even, when you have Intel Core 7/8th gen OC'ed to over 4.6ghz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Błąd informuje cię, że w podstawionej bibliotece Windows i/lub DirectX nie znalazł procedur dla DX8, bo wewnątrz niej są procedury dla DX11. Nie tak łatwo stary dom przemalować na nówkę.seebeek17 pisze:W folderze z modem jest tam biblioteka d3d9.dll, ale Postal 2 na nią nie reaguje, więc zmieniłem nazwę na d3d8.dll (jakoby Postal 2 działał na DirectX 8.0), ale wywala mi taki błąd.

Maybe in future, why not? For next 10 years of Postal 2.A-Mod pisze:Moving dx from 8 to 11, light/texture maps like Normals - create too much work only for implement and re-editing existing resources.
Good Idea but to hard.

RWS must have better and more arguments to do this. For example, this one: money.Dev4ever pisze:Thats a pitty, because this game would gain better performance due to fully use quad core CPU's. DX 8 only use 1 core, which causes huge fps drops in Postal 2 even, when you have Intel Core 7/8th gen OC'ed to over 4.6ghz.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 4 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

