No to jazda robisz tak.
1. Wchodzisz do głównego katalogu gry.
(U mnie to: [C:\Program Files\Postal 10th Anniversary])
2. Gdy jesteś już w głównym folderze wejdź jeszcze do folderu [System]
(Czyli u mnie [C:\Program Files\Postal 10th Anniversary\System])
3. Teraz wyszukaj plik [UnrealEd] i kliknij na niego 2 razy lewym przyciskiem myszy!
4. Uruchomi ci się edytor.
5. Gdy włączy ci się edytor zobaczysz 2 okienka (1 duże i 1 małe z kotami)
6. Interesuje cię te małe (na którym widzisz kota , psa i słonia)
7. Na samym górze okienka są następujące zakładki:
(Textures, Actor Classes, Meshes , Animations, Static Meshes, Prefabs , Groups , Sound, Music)
8. Nas obchodzi zakładka [Sound] a więc klikamy na nią!
9. Ukaże nam się okienko.
10. Wpierw co musimy zrobić kliknąć 2 razy lewym przyciskiem myszy na dowolnym dźwięku np. [Fart1]
11. Po chwili usłyszymy dany dźwięk.
(tak samo robimy jak chcemy posłuchać innego dźwięku np. [Fart3])
12. Jak już wiemy jak odtwarzać różne dźwięki możemy przejść do głosów kolesia lub też innych postaci.
13. Jeśli chcemy posłuchać głosów kolesia naciskamy przycisk [Open] (Otwarty folder)
14. Z listy wybieramy [DudeDialog.uax] (klikamy 2 razy lewym przyciskiem myszy)
15. Po chwili załączy nam się nowa lista dźwięków tym razem kolesia.
(aby odtworzyć dźwięk wystarczy kliknąć 2 razy na dowolny dźwięk)
16. Jeśli chcesz wrzucić dźwięki na dysk wystarczy zaznaczyć dany dźwięk.
(będzie on niebieski)
17. A następnie klikamy przycisk [File] --> [Export]
18. Wybieramy lokację gdzie chcemy zapisać dźwięk i naciskamy [Zapisz]
19. Aplikacja zapisuje pliki w rozszerzeniu *.wav pliki te bardzo łatwo odtworzyć nawet najprostszym programem np. Windows Media Player.
[ Dodano: 2010-09-06, 14:55 ]
Sorry ale ty idziesz na łatwiznę!
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.