POSTAL 2 Patch 1413
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Że go wydadzą to jest pewne, bo za bardzo cenią sobie społeczność graczy. Tylko czekanie na niego ch♥j nie wie ile wcale nie zrobi żadnego pożytku, bo jak im zejdzie z bugfixami parę miesięcy, to nie bardzo wiadomo, jaki jest sens w zwlekaniu z oficjalnym wydaniem.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
xenobi, dołączyłem Twój temat do już istniejącego. Nie ma potrzeby dwóch o tym samym.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem Steamowej wersji Postala, a nie chce wydawać 40 zł - polecam tą ofertę https://www.kinguin.pl/category/3961/pos ... steam-key/
Moim zdaniem za te 20 zł się opłaca.
Moim zdaniem za te 20 zł się opłaca.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Na Steamie mamy już patch 1415: https://runningwithscissors.com/main/ind ... topic=1880
Niestety o starych graczach już całkiem zapomnieli. Smutne
Ja trzeciej wersji tego samego produktu nie mam zamiaru kupować
Niestety o starych graczach już całkiem zapomnieli. Smutne
Ja trzeciej wersji tego samego produktu nie mam zamiaru kupować
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Ja 2 razy kupywałem, już więcej też nie kupie.
A fajne bugfixy dali, może by community odżyło trochę...a tu sobie kase chcą.
W ogóle dobrze czytam, PostEd: Development Kit jakiś 2gb? I co to ma czego nasz UnrealED nie ma?
Kurde fajnie że update, ale ja bym chciał już od kilku lat pograć w kolejną część a nie w odgrzewanego Pieroga i to jeszcze bulić za niego na Steamie.
A jak już to samo "tylko lepiej" to nie będę bulić za bugfixy
A fajne bugfixy dali, może by community odżyło trochę...a tu sobie kase chcą.
W ogóle dobrze czytam, PostEd: Development Kit jakiś 2gb? I co to ma czego nasz UnrealED nie ma?
Kurde fajnie że update, ale ja bym chciał już od kilku lat pograć w kolejną część a nie w odgrzewanego Pieroga i to jeszcze bulić za niego na Steamie.
A jak już to samo "tylko lepiej" to nie będę bulić za bugfixy
Ostatnio zmieniony 11 cze 2014, 20:20 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wszyscy użytkownicy Steam'a posiadający wersję 1415 (a potem i wyższą) mogą wziąć w konkursie Ultimate Fan Mod Workshop Contest. Wszystko by jak najłatwiej dodawać sobie na Steam Workshop wybrane mody i - robić nowe, nawet bez znajomości moderki. Bliżej o wszystkim: https://runningwithscissors.com/main/ind ... topic=1900 Steam'owy Postal coraz bogatszy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- NIEtykajmnie
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30
Na głównej napisane jest że Patch ten dodaje więcej miejsca na sejvy...
Dla tych którzy nie kupują , informuje że nie trzeba grzebać w plikach STP AW by cieszyć się tym trikiem wystarczy:
Znaleźć plik INI z "save" w nazwie i skopiować zawartość x2 x3 i gotowe ~ mam nadzieje że pierwszy to odkryłem
Dla tych którzy nie kupują , informuje że nie trzeba grzebać w plikach STP AW by cieszyć się tym trikiem wystarczy:
Znaleźć plik INI z "save" w nazwie i skopiować zawartość x2 x3 i gotowe ~ mam nadzieje że pierwszy to odkryłem
Ostatnio zmieniony 27 cze 2014, 14:43 przez NIEtykajmnie, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W tym temacie https://forum.postalsite.info/po ... .html#90988 padły słowa do których chcę odnieść się tutaj:
Ja nie mam ochoty najmniejszej rezygnować ze starych modów dla nowych modów ze Steama. Kto będzie aktualizował mody? Ich autorzy? RWS? Wolontariusze ze Steama?
To jest znacznie większy problem niż czyjaś chęć czy niechęć do Steama. Dotąd o tym szerzej nie rozmawialiśmy, a sprawa jest najbardziej niewygodna w tym wszystkim.Silver Dragon pisze:Drugą rzeczą jest kompatybilność wsteczna modów.
Ja nie mam ochoty najmniejszej rezygnować ze starych modów dla nowych modów ze Steama. Kto będzie aktualizował mody? Ich autorzy? RWS? Wolontariusze ze Steama?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Grzebałem tam, gdy chciałem dodać własne dane do zapisania, jak robiłem zmienne warunki pogodowe.NIEtykajmnie pisze:Na głównej napisane jest że Patch ten dodaje więcej miejsca na sejvy...
Dla tych którzy nie kupują , informuje że nie trzeba grzebać w plikach STP AW by cieszyć się tym trikiem wystarczy:
Znaleźć plik INI z "save" w nazwie i skopiować zawartość x2 x3 i gotowe ~ mam nadzieje że pierwszy to odkryłem
Ale innym się przyda.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Edytuję te ini i ja sam, wolę swoje nazwy. Ale by powielać pozycje - nie wpadłem na to. A ileż razy szkoda mi było nadpisać/utracić jakiś sejw...
Spostrzeżenie i rada świetna!
Spostrzeżenie i rada świetna!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jako że ten temat jest obecnie wyczerpującym miejscem rozmów o wersji na Steam, to tutaj mam pewną sprawę do przedyskutowania. Tam
To może pracują nad stworzeniem samodzielnego klienta dla P2, który w łatwy sposób pozwalał będzie na instalację modów i sam pobierał update gry i tychże zainstalowanych modów. Bez masy całego wątpliwego dobra, jakie niesie Steam, łącznie z wielkością tegoż. W końcu taki PostalGet.exe to nie takie wielki kosmos, który nie poradzi sobie z obsługą tego, o czym tu piszę.
Jest więc wzmianka gdzieś, że zwykły Postal 2 StP będzie to miał??
A temat przenoszę z działu 'Postal 2 i StP' do właściwego po zmianach 'AW, AW7/AWP, Steam'.
A czy gdziekolwiek pojawiła się wzmianka, że udogodnienia i nowości w steamowym Postalu zostaną zaimplementowane w zwykłej grze? Mianowicie, skoro obok Steam może być klient GOG, tak?prawdziwy 666 pisze: https://runningwithscissors.com/main/ind ... pic=2010.0
w skrócie P2 na GOG jest uaktualniony do tej samej wersji co na steamie (1415) wiec mody z warsztatu stemowego można też użyć na gog
To może pracują nad stworzeniem samodzielnego klienta dla P2, który w łatwy sposób pozwalał będzie na instalację modów i sam pobierał update gry i tychże zainstalowanych modów. Bez masy całego wątpliwego dobra, jakie niesie Steam, łącznie z wielkością tegoż. W końcu taki PostalGet.exe to nie takie wielki kosmos, który nie poradzi sobie z obsługą tego, o czym tu piszę.
Jest więc wzmianka gdzieś, że zwykły Postal 2 StP będzie to miał??
A temat przenoszę z działu 'Postal 2 i StP' do właściwego po zmianach 'AW, AW7/AWP, Steam'.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A oddzielnego patcha jak nie było, tak nie ma
Nie wiem jak wy, ale ja mam powoli dość tej ignorancji
Nie wiem jak wy, ale ja mam powoli dość tej ignorancji
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, 10:43 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew