Oż kurrr... :ściana: Komuś jednak tam krew się psuje. Jakie zachęcić!? Na mnie takie akcje działają wprost przeciwnie!prawdziwy 666 pisze:E ma być lepszy od zwykłego trybu i zachęcić gracza do jego odblokowania właśnie obietnicami lepszych możliwości tak to podnoszenieTiquill pisze:Nie umieli dać tego w podstawce czy ktoś tam sępi jak ostatnia...
Nieraz mam odczucie, jakby budziła się tam w kimś jakaś niedodymana stara ciotka. Dam ci wafelka - ale jutro, gdy posprzątasz u mojego Reksia. Sztuka rozsądzenia, co jest w sam raz dla trybu rozszerzonego a co bezsprzecznym atutem podnoszącym całą grę - ona chyba tam czasem zamiera. Popijcie zimną wodą!
Vast majority of our Steam costumers are on Steam - THIS is obvious. Szkoda tracić cennego czasu na normalsów.prawdziwy 666 pisze:Toploader pisze:and a vast majority of our costumers are on Steam.
Widać wolą ludzi ze Steam bo pewno są bardziej układni i komunikatywni. Z takimi lepiej się współpracuje niż z buntowniczą chałastrą spoza. Rodzi się tylko pytanie, dzięki komu Postal jest Postalem i kto będzie w niego grał za te kilka lat. Że dostrzegam/buduję sztuczne podziały? Może. Ale nie ja zacząłem pierwszy. I wzbiera we mnie przemożna reakcja: Ignoruj ignorujących.
Czy gracze ze Steama mogą sami dodawać nowe mody? Jak wygląda proces dodawania własnego moda? Znaczy: Jaką drogę trzeba przejść aby "dyrekcja zaakceptowała" nasz projekt i puściła z Parą? No i kto akceptował przez 10 lat mapy i mody do Postal 2? Mmm... Nie widzę takiego. To kto przez 10 lat pompował parę w lokomotywę zwaną Postal 2 tworząc masę dodatków? No, to nie była społeczność Steam. Więc co, teraz zmiana pokolenia i priorytetów? Nowa optyka? Coś słabo przez nią widzę. Zamykać się w jedynie słusznym środowisku. Brrr! Bo tak to widać. Cały rozwój gry poszedł w jedną stronę: na Steam. Reszta traktowana przy okazji i po macoszemu.
W końcu limit fixów, patchy i pomysłów się tam wyczerpie. I co wtedy czeka P2? Samo zło?