Tiquill pisze:
Konfigurowanie wyglądu Kolesia.
Do tej zabawy mamy kilka cheatów, zmieniających różne rzeczy. Co do czego służy:
cheat DudeChanger
Drobiazgowo określamy, co Koleś ma mieć za ubranie, jaką głowę, jaką postać (może być kobieta, może być Krotchy), jaką animację. Bardzo żmudne do własnego ustawienia, toteż niedoświadczonym polecam skorzystać z tego, co jest w INI. Można tylko jedno uaktywnić (czyli bez znaku ; na początku). Jeśli będzie więcej aktywnych, to gra wybierze pierwszy z listy. Całej długiej linii nie podam, bo rozwali to szerokość tego posta, oto początek linii dla przykładu:
Kod: Zaznacz cały
NewDude=(Mesh=SkeletalMesh'Characters.Fem_LS_Skirt...
cheat AllowBolton
Uzupełniający powyższy kod, bo dodaje boltona (boltony) do naszego Kolesia. Czyli przedmioty, takie jak plecak MadJackala (postaci z moda M@DHeAdZChars), czapkę, teczkę, saksofon. Przykładowa, też długa linia:
Kod: Zaznacz cały
AttachMesh=(Bone="NODE_Parent",StaticMesh=StaticMesh'xMaDHeAdZStaticsV2.MaDBaretMesh00',bAttachToHead=True)
Daje nam Kolesiowi beret, jaki nosi MaDBabe z moda M@DHeAdZChars.
cheat Cosp
Ten kod w bieżącej wersji AWPMod ma swoje ustawienia w złej sekcji, toteż nie działa. Trzeba go przenieść do sekcji [AW7Game.AWPModCheatManager]. Kod ów bardzo szybko zmieni nam Kolesia w dowolną postać z gry i modów, wystarczy aktywny zrobić wpis odnoszący się do danej klasy bystandera, lub postaci z trybu multi. Kod bardzo zręcznie "pożycza" od takiej klasy postaci jej wygląd, animację, głowę, boltony i daje je Kolesiowi. Oto przykład, jak to wygląda:
Kod: Zaznacz cały
;cheat Cosp
;CospreClasses=Class'MultiStuff.MPDude'
CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpAlucard'
;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpAsianCook'
;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpATFAgentF'
;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpATFAgentFat'
W zaprezentowanym ustawieniu Koleś przebierze się za Alucarda z moda M@DHeAdZChars.
I to by było tego na tyle. Dalej główkujcie sami.

Miłej zabawy!