Czy ktoś, kto jest obeznane z modingiem Postala 2, mógłby podać
a) różne linijki tekstu jakie można wpisać w pliku AWPmod.ini, by skonfigurować kody cosp, allowbolton i dudechanger wraz z efektami jakie po ich wpisaniu uzyskamy (co dodamy/zmienimy w wyglądzie Kolesia)
b) sposób jak samemu je poznać za pomocą PostEd'a
Będę wdzięczny za pomoc
konfiguracja cosp, allowbolton i dudechanger w AWPmod.ini
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
b) Może w skryptach w CheatManager coś się da znaleźć.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 18:47 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
w tamtym temacie nie zetknąłem się z postami typu
[jakiś linijka do skopiowania do AWPmod.ini] - w ten sposób Koleś będzie wyglądał tak i tak/nosił to i to
ja chciałbym żeby ktoś mi podał gotowca i napisał "wpisz [coś tam][gdzieś tam] a otrzymasz taki i taki efekt po wpisaniu kodu.
Najlepiej byłoby podać wszystkie możliwe linijki jakie mogę dodać to AWPmod.ini dla tych trzech kodów i do każdej z nich objaśnienie/screen, co otrzymamy.
[jakiś linijka do skopiowania do AWPmod.ini] - w ten sposób Koleś będzie wyglądał tak i tak/nosił to i to
ja chciałbym żeby ktoś mi podał gotowca i napisał "wpisz [coś tam][gdzieś tam] a otrzymasz taki i taki efekt po wpisaniu kodu.
Najlepiej byłoby podać wszystkie możliwe linijki jakie mogę dodać to AWPmod.ini dla tych trzech kodów i do każdej z nich objaśnienie/screen, co otrzymamy.
Pozdrawiam
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
A Frytki i Cole dorzucić?Najlepiej byłoby podać wszystkie możliwe linijki jakie mogę dodać to AWPmod.ini dla tych trzech kodów i do każdej z nich objaśnienie/screen, co otrzymamy.
Na prawdę trudno jest przeczytać temat i samemu sobie napisać "ścieżkę" do danej postaci w PostEdzie?
w tamtym temacie nie zetknąłem się z postami typu
[jakiś linijka do skopiowania do AWPmod.ini] - w ten sposób Koleś będzie wyglądał tak i tak/nosił to i to
Tiquill pisze: Konfigurowanie wyglądu Kolesia.
Do tej zabawy mamy kilka cheatów, zmieniających różne rzeczy. Co do czego służy:
cheat DudeChanger
Drobiazgowo określamy, co Koleś ma mieć za ubranie, jaką głowę, jaką postać (może być kobieta, może być Krotchy), jaką animację. Bardzo żmudne do własnego ustawienia, toteż niedoświadczonym polecam skorzystać z tego, co jest w INI. Można tylko jedno uaktywnić (czyli bez znaku ; na początku). Jeśli będzie więcej aktywnych, to gra wybierze pierwszy z listy. Całej długiej linii nie podam, bo rozwali to szerokość tego posta, oto początek linii dla przykładu:cheat AllowBoltonKod: Zaznacz cały
NewDude=(Mesh=SkeletalMesh'Characters.Fem_LS_Skirt...
Uzupełniający powyższy kod, bo dodaje boltona (boltony) do naszego Kolesia. Czyli przedmioty, takie jak plecak MadJackala (postaci z moda M@DHeAdZChars), czapkę, teczkę, saksofon. Przykładowa, też długa linia:Daje nam Kolesiowi beret, jaki nosi MaDBabe z moda M@DHeAdZChars.Kod: Zaznacz cały
AttachMesh=(Bone="NODE_Parent",StaticMesh=StaticMesh'xMaDHeAdZStaticsV2.MaDBaretMesh00',bAttachToHead=True)
cheat Cosp
Ten kod w bieżącej wersji AWPMod ma swoje ustawienia w złej sekcji, toteż nie działa. Trzeba go przenieść do sekcji [AW7Game.AWPModCheatManager]. Kod ów bardzo szybko zmieni nam Kolesia w dowolną postać z gry i modów, wystarczy aktywny zrobić wpis odnoszący się do danej klasy bystandera, lub postaci z trybu multi. Kod bardzo zręcznie "pożycza" od takiej klasy postaci jej wygląd, animację, głowę, boltony i daje je Kolesiowi. Oto przykład, jak to wygląda:W zaprezentowanym ustawieniu Koleś przebierze się za Alucarda z moda M@DHeAdZChars.Kod: Zaznacz cały
;cheat Cosp ;CospreClasses=Class'MultiStuff.MPDude' CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpAlucard' ;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpAsianCook' ;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpATFAgentF' ;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpATFAgentFat'
I to by było tego na tyle. Dalej główkujcie sami. Miłej zabawy!