Jak robic skiny do Postala 2 STP?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

22 lut 2014, 10:14

Ja tam nikogo nie pytałem to jest ZBYT balalne.
To odkryłem sam :>

Jesteś w grupie namierzonych i mimo wszystko nie dotarło do Ciebie to, żeby nie wypowiadać się w momencie, gdy Twój post nic nie wnosi do tematu rozmowy? Radzik136
Ostatnio zmieniony 22 lut 2014, 14:26 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

22 lut 2014, 14:52

dzięki za pomoc. Teraz tylko muszę nad tym przysiąść i zacząć to ogarniać. Może niedługo nawet uda mi się coś zrobić.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 lut 2014, 17:13

BloodLogin93 pisze:To odkryłem sam :>
Nie każdy jest aż tak uzdolniony jak Ty.

Co do tematu..
Najlepiej jest wszystko podpatrywać z orginału, albo skopiować. ;)
Chyba, że ktoś chce zrobić całkowicie swojego moda, to musi zakuwać dokumentacje. :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2014, 14:25

seebeek17 pisze:plugin do obsługi formatu .dds
Mam, używałem - i zapomniałem, sięgając znowu po XnView. Jeśli GIMP, to ów plugin. Ale to nie zmienia faktu, że XnView zawsze przyda się pod ręką jako szybkie i wygodne narzędzie do konwersji i podglądu obrazów DDS. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

25 lut 2014, 23:17

a .utx robimy i otwieramy w czym ?


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 lut 2014, 07:34

a .utx robimy i otwieramy w czym ?
UnrealED > Texture Browser


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 mar 2014, 16:05

a dokładniej..
.utx - paczka z teksturami.
Po zaimportowaniu nowych tekstur do swojej paczki, zapisujesz ją z końcówką właśnie .utx. ;)
Tak jak już mówił Rycho3D robisz to w Texture Browserze. :)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 16:06 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ