(Czytajac kilka razy działy kompletnie sie zbugiłem i nie wiedziałem gdzie to napisać, jak ktoś wie to niech przeniesie bo ja nie ogarniam)
Dobry. Pobrałem sobie [email protected] z naszego downloadu co by trochę ze znajomymi fajniejszymi postaciami biegać, no i wrzuciłem wszystko do głównego folderu STP, odpalam STP, wchodzę w multi...wybierałka postaci, tylko te podstawowe, nic nowego.
Hostuje serwer, drużyny, tam w ogóle nic nie ma jest jedynie "według mapy" (mamy wszyscy polskiego postala ) no i nie za bardzo wiem co jest nie tak, a i z samego readme z tego moda za wiele nie zrozumiałem. Ktoś pomoże coś?
M@DHeAdZChars jak to zainstalowac?
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Ryuq666, wiesz co, nic Ci nie obiecuję, ale chyba w jednej z konfigów serwera MP, miałem wpisaną gotową linijkę odpowiadająca za działanie postaci z tej modyfikacji, sprawdzę, i edytuję, albo napiszę kolejnego posta.
Proszę:
[MultiBase.DeathMatch]
.
.
PickedRoster=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster
Powinno działać
Proszę:
[MultiBase.DeathMatch]
.
.
PickedRoster=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster
Powinno działać
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014, 15:36 przez Radzik, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
No i lipa. Mam takie coś w pliku Postal2.ini:
Podmiana PickedRoster i tak po odpaleniu gry sprawia że notepad++ wywala mi że jakiś program zmienił ten plik i czy chcę odświeżyć. Odświeżam, no i jest po staremu.
Kod: Zaznacz cały
[MultiBase.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
NetWait=2
RestartWait=15
bTournament=False
bUsePickedRoster=True
PickedRoster=MultiGame.xDMRoster
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A plik MultiplayerInfo.int podmieniłeś na ten z paczki? W nim jest to, co ma serwer i gracze widzieć, jakie postaci do wyboru.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Wróciłem do tego po czasie. Dopisałem do pliku Multiplayerinfo.int
i po wybraniu "rostera" po starcie gry mam swoje charactery. Chyba mogę to po roku zamknąć. I to sam
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 18:21 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Aż właśnie! Problem tkwił w wersji tego moda. Małe dwa znaki v2 - oto powód. Popularniejsza jest wersja druga tego moda, ale jego autor plik MultiplayerInfo.int pozostawił w wersji pierwszej. Stąd gra odwoływała się do tego co jest w pliku, np:zamiast wykonać kod dla zainstalowanej wersji moda:Ot i cały problem. Solved. Wierzyłem w Ciebie, Ryuq.
W załączniku poprawna wersja tego pliku dla xMaDHeAdZCharsv2.
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=xMaDHeAdZChars.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
W załączniku poprawna wersja tego pliku dla xMaDHeAdZCharsv2.
- Załączniki
-
- MultiplayerInfo.int_correct_version_for_xMaDHeAdZCharsV2.zip
- (1.13 KiB) Pobrany 107 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...