Kilka pytań odnośnie bystanderów na multi

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

09 lut 2014, 17:46

Dobry. Właśnie sobie postanowiłem pograć z kilkoma znajomymi na kilku mapach z bystanderami na Multi. No ale mam taki problem
Po 1: Bystki nie mają broni. Tak jakbym odpalił grę na najniższym poziomie trudności, kompletny brak agresji. Olewają też strzelanie, chyba że sami dostaną, dopiero uciekają.
Policja to samo, jedynie oni atakują i to wtedy kiedy zostaną sami zaatakowani. Kosiłem ludzi na kilogramy a Policja sobie idzie. Swat ucieka...
Jakieś pomysły jak temu zaradzić?

I jeszcze co innego, jak zrobić aby wszyscy gracze na spawnie mieli te bronie które ja chce? W sensie, wszystkie bronie jakie są :D
Bo tak dodaaawać wszystkie to mozolna robota trochę, a potem ciągle to zbierać.

Chciałem przyszykować taką seryjkę na Youtube, no ale muszę sobie z tym poradzić bo bez tego średnio jest.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 lut 2014, 18:00

Zamiast bystanderów ustaw boty, będą atakować.
Ryuq666 pisze:I jeszcze co innego, jak zrobić aby wszyscy gracze na spawnie mieli te bronie które ja chce? W sensie, wszystkie bronie jakie są :D
To już zależy od ustawień serwera.
Można też zrobić Pickup który dodaje wszystkie bronie.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

09 lut 2014, 18:09

Różnica między botami a bystami jest taka że Bystki stoją w kolejkach, gadają ze sobą, a Boty zrobią mi (i znajomym) z mapy nagasaki po wybuchu.
Nawalić botów to by było najprościej, a ja chcę nadal to "życie" na tej mapie. :D

EDIT:
Okej z trudnością sobie poradziłem już reagują w miarę normalnie [choć nie tak jakbym chciał] mają normalnie broń.
Teraz co z tym pickupem, jak to zrobić?
Ostatnio zmieniony 09 lut 2014, 18:51 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2108
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

10 lut 2014, 20:43

Rycho3D pisze: Ryuq666 napisał/a:
I jeszcze co innego, jak zrobić aby wszyscy gracze na spawnie mieli te bronie które ja chce? W sensie, wszystkie bronie jakie są
To już zależy od ustawień serwera.
Można też zrobić Pickup który dodaje wszystkie bronie.
Od siebie dodałbym do tego, że zależne jest to od ustawień samej mapy, nie wiem czy kojarzycie, ale jedna z moich ostatnich mapek miała wymuszone m16 i shotgun-a z maksymalną ilością amunicji, wymagało to wczytania jednego z plików .u w edytorze, i dodanie jednego cuda na mapę, zapomniałem jak to się zwie, ale to to samo co player start, wiadomo o co chodzi. Sprawdzę co to było i napiszę, w tym albo następnym poście, co i jak. Kolejnym mykiem będzie ustawienie w konfigu serwera maksymalnej ilości amunicji przynajmniej dla podstawowych broni. Gdy poszukasz znajdzie linijki, które odpowiadają za każde z nich. Oczywiście taka możliwość jest dostępna od patcha 1409X, więc trzeba go posiadać, aby móc to edytować ale sądzę, że już go masz bo jest to podstawa dzisiejszego multi Postala.

EDIT

Wczytuj pojedynczo pliki .u patcha 1409X, i szukaj w actor classes actor->info->mutator->embedded mutator->MutaseWeapons i dodaj na mapę, czym w jego właściwościach w sekcji o tej samej nazwie, zacznij dodawać mutatory z brońmi, i chyba najlepiej z końcówką SS, nie pamiętam dlaczego, ale ja mam tak dodane, i to chyba byłoby na tyle, na pewno sobie poradzisz.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, 10:03 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ