Kolizje

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 sty 2014, 12:12

Witam.
Mam takie pytanko.
Po zrobieniu obiektu i wyexportowaniu go do edytora,
jak nadać mu foremne kolizje?
Tzw. żeby np. UnrealED traktował kubek jako walec albo sześcian, zamiast jako kubek, i żeby nie wyliczał nie potrzebnie kolizji dla całego kubka i jego środka tylko jako tego sześcianu albo walca.?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 sty 2014, 13:25

UseCylinderCollision=true


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 sty 2014, 16:01

A to nie będzie wtedy liczył 2x ?
Kolizji kubka i cylindra?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 sty 2014, 16:25

A to nie będzie wtedy liczył 2x ?
Kolizji kubka i cylindra?
Nie, tylko cylinder. Cień obiektu też się zmieni na cień walca.
Przy takich duperelach jak kubek, lepiej całkiem wyłączyć kolizję. ;)
Przy bardziej skomplikowanych obiektach używaj blockingVolume.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 sty 2014, 16:37

OK, thx. :)


ODPOWIEDZ