Witam.
Mam takie pytanko.
Po zrobieniu obiektu i wyexportowaniu go do edytora,
jak nadać mu foremne kolizje?
Tzw. żeby np. UnrealED traktował kubek jako walec albo sześcian, zamiast jako kubek, i żeby nie wyliczał nie potrzebnie kolizji dla całego kubka i jego środka tylko jako tego sześcianu albo walca.?
Kolizje
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie, tylko cylinder. Cień obiektu też się zmieni na cień walca.A to nie będzie wtedy liczył 2x ?
Kolizji kubka i cylindra?
Przy takich duperelach jak kubek, lepiej całkiem wyłączyć kolizję.

Przy bardziej skomplikowanych obiektach używaj blockingVolume.
8=======D