Rycho3D pisze:Tory i pociąg usunąłem bo wymagało Eliminatora.
Do torów nie potrzeba Eliminatora!

A o pociągu nic nie mówiłem - choć gdybyś dał coś, co spycha z torów, drezynę czy słabszy model parowozu...
Rycho3D pisze:Teraz ludzie się drą jak się skacze na skoczniach.
Cacuszko!

Nie wiem, czy się da w PostEd dać zanikanie dźwięku. Jeśli nie, to edytuj te krzyki, żeby naturalnie wygasały, a nie nagle się urywają.
Rycho3D pisze:To wtedy spalony ma ten skin.
A nie myślałeś o wielu skinach, a nawet o rotacji tychże?
Rycho3D pisze:To jest ich kolizja, auto się spawnuje. Tak musi być by wszystko ładnie śmigało

Brzmi to jak mydlenie oczu. Ja tam nie widzę problemu aby w PostEd widać było mesha, a podczas gry spawnowało się całe auto. Ale niech będzie jak mówisz, twoja idea. I tak lepiej niż kiedyś. Kiedyś wcale ich nie było widać w PostEd. Więc teraz już i tak plus.
Rycho3D pisze:komuś się nie podoba kamera zza samochodu, to ten plik ją zmieni na widok ze środka z możliwością rozglądania się.

Fajnie, fajnie, ale wolałbym jakieś boole. Mieliby ludzie możliwość ustalenia sobie kilku parametrów aut i samego moda. A nie, że aż podmiana pliku. A sam widok? Fajnie popatrzeć z bliska na Kolesia, fajniej byłoby to mieć z miejsca pasażera a nie gdzieś spomiędzy foteli. Jeździ się zaś kiepsko, bo kamera nie trzyma skręcania wozu, trzeba myszką powtarzać skręty klawiszami. Synchronizacja tego wypada - mizernie.

Idealnie byłoby, gdyby po TCam był widok ze środka z rozglądaniem się i kamerą pilnującą kierunek jazdy, gdy nie ruszasz myszką. Można tak (helikopter z Marica, helikopterek z DarkFire).
Gram ze słuchawkami, więc wszelkie mankamenty dźwiękowe słychać. Nie dałoby się dodać innego dźwięku silnika gdy wóz przyspiesza?
Wysiadanie z monstera, gdy ten jedzie marnie się kończy. Dałoby się coś ten-tego?
