(pomoc) skrypty 2 broni mi się schrzaniły

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 gru 2013, 00:46

Witam. Otóż mam problem ze skryptem granatu i koktajlu mołotowa kiedy przerabiałem sobię maksymalną liczbę posiadania ich i ich siłę rażenia. broni po prostu nie widać lub widać ich część kiedy je wyciągam. Tak jakby animacje się popsuły :/

A wygląda to tak:
https://imageshack.us/photo/my-images/27/j1gs.png/
https://imageshack.us/photo/my-images/834/dsm6.png/


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

31 gru 2013, 01:42

Musiałeś poprostu najechać na wartości dłoni mesh.
Nie grzeb już w sriptach hehe proponuje pobrać z mój mod MixInventory
nielimitowana ammo do każdej ;)


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

31 gru 2013, 01:44

pokaż mi skrypt lub zainstaluj ten MixInventory :P


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 gru 2013, 01:53

raczej nic takiego nie ruszałem tylko zmieniłem w broniach większą siłę rażenia i więcej ammo. daje plik w załączniku
Załączniki
LI_SS_WP.rar
(159.51 KiB) Pobrany 84 razy


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

31 gru 2013, 02:00

większa siła rażenia molotova a zdążysz odejść w bezpieczne miejsce ? :D

Zawsze trzeba robić backup plików ja mam ich aż trzy ;p


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 gru 2013, 02:03

ja mam backup tego skryptu, ale jak próbuje ponownie przerobić wszystkie bronie to tylko granat i mołotow mi się zwala animacja, a reszta jest ok :/
Ostatnio zmieniony 31 gru 2013, 02:09 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 gru 2013, 07:43

Notyfikacje w animacjach uruchamiają skrypt podstawowego granatu.
I to może powodować błędy.
Zrób podklasę granatu i wpisz większą siłę rażenia, mniej roboty.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

31 gru 2013, 08:22

sorry - nie widziałem, że są nowe posty (dziwne, byłem na psi całą noc odświeżając od czasu do czasu stronę ;> :D )
ale tak, jak mówi rycho - wątpliwe jest, że to właśnie notifysy powodują taki błąd, ale skrypt czyli deklaracja z nimi związana:
ShotCountMaxForNotify=0
jak najbardziej może go powodować
najlepiej jest się nie męczyć, lecz zastosować się do rady rycha
Rycho3D pisze:Zrób podklasę granatu i wpisz większą siłę rażenia, mniej roboty.
i będzie git :D
[daj Rychowi "Pomógł"]


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

31 gru 2013, 08:23

tak przy okazji musze robić nowe animacje rąk do broni
czy mg użyć obecnych ?


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 gru 2013, 08:31

tak przy okazji musze robić nowe animacje rąk do broni
czy mg użyć obecnych ?
Zależy które. Jak widzisz do granatu i koktajlu trzeba robić nowe,lub je skopiować i zmienić notify.


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 gru 2013, 10:48

Rycho3D pisze:Zrób podklasę granatu i wpisz większą siłę rażenia, mniej roboty.
tylko że bym musiał zrobić tak samo we wszystkich innych broniach. A chciałbym wszystko w jednym skrypcie mieć.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

31 gru 2013, 13:01

5 minut roboty z kopiuj-wklej, a w taki sposób jest to wygodniejsze i bardziej wydajne :D


ODPOWIEDZ