Od jakiegoś czasu planuję sobie grę (wszystko mam w segregatorze pozapisywane elegancko i dokładam pomysły

Główny bohater nie jest nawet w tej grze jeszcze pełnoletni, mieszka na "typowym" polskim Blokowisku. Nie chcę wielu rzeczy zdradzać, będą dostępne dwa tryby plus EWENTUALNY multiplayer. Pierwszy to zwykły Singleplayer, opowiadający o życiu chłopaka [którego imienia jeszcze nie wymyśliłem, może ktoś coś doradzi?] który przez Przyjaciółkę skłonną do samobójczych zachowań (okaleczanie sie i tego typu wesołe rzeczy) która później przez niedługi okres czasu jest jego dziewczyna, wpada w nieciekawe towarzystwo.
Wiecie, Broń, Dilerka, Thug'sy i te sprawy.
Drugi tryb to zwykły Freeroam, gdzie popylacie po Osiedlu i róbta co chceta. Może nawet zrobie taki Sandbox w wersji Lite ze zmieniającymi sie warunkami, ludźmi itp.
Nie chce zdradzać co spowoduje że nagle w rękach chłopaka pojawiają się noże, kastety, Nogi od stołu i tym podobne rzeczy, ale na pewno nie będzie to wszystko ZWYKŁA pusta napierdalanka (Pardon my French) tylko nieco bardziej nastawiona na przemyślenia gra.
Oczywiście nie zawsze koniecznie trzeba kogoś Zabić, Zamordować. Chcę aby gracz miał nieco większą swobodę w wybieraniu tego co chce zrobić. Można przecież chociażby kogoś poturbować, i spróbować uciec. Ale będą też takie momenty ważne dla "fabuły" gdzie śmierć kogoś będzie niestety potrzebna.
Ale wróćmy do pytań, jak na razie to wszystko są plany, wszystko rozpisuje, żebym wiedział od czego w ogóle mam zacząć. Mam już troche tego rozpisanego ale oto pare pytań:
1. Kwestia Hud'u. Chcecie go widzieć czy nie? Czy na przykład niech "wysuwa" się z boku ekranu dopiero po wciśnięciu jakiegoś przycisku? Lub podczas walki? Po otrzymaniu obrażeń?
2. Bohater podczas dokonywania "zbrodni koniecznych" będzie najczęściej nosić maskę.
I wiem że to jedynie czysto kosmetyczna kwestia ale wolicie żeby to była zwykła Kominiarka, jakiś Szalik czy maska? Jakaś konkretna? Pytam bo w sumie ja lubię takie szczegóły.

3. Broń i Inventory. Wolicie dla zachowania realizmu nosić jedynie jedną większą broń [Deska?] plus kilka mniejszych [nóż w kieszeni?] Czy duże okienko Inventory, podobne do tego Cry of Fear'owego , z uwzględnieniem każdej kieszeni do której można coś schować nie za dużego, plus jednego miejsca pod bluzą na coś większego i czegoś dowolnego rozmiaru w rękacch?
4. Lubicie cutscenki? Ile mniej więcej powinna trwać taka cutscenka? W ogóle, może zrobić po prostu coś w stylu Half Life'a 2 [w miejscach gdzie sie da] że Postaci gadają sobie, ale my możemy łazić dookoła a każdy tylko łeb w naszą strone odwraca?
5. Humor. Czarny Humor. Stosować takie rzeczy w fabule, czy jedynie jako złośliwe komentarze w Freeroam? Bo nie wiem czy na rzucanych co jakiś czas "tekstach" gra nie utraci troche na dołującym odrobine, psychicznym/psychologicznym klimacie?
6. Wolicie żeby bohater był w miarę wytrzymały na ostrzał, i miał 100hp jak w Postalu, czy może jednak zrobić "2 shots = 1 Kill" ? I dodać ewentualne leczenie, bandażowanie, wizyty w szpitalu?
7. Zagadki. Lubicie zagadki? Oczywiście tylko w fabule. Czy jedynie takie "lekkie" typu tu kopnij a drzwi się otworzą, też jak w Postalu? Bo raczej układania puzzli itp w stylu Tomb Rider'a nie wcisnę, ale kilka takich "cięższych" by dało się zrobić

Jak na razie to chyba tyle pytań. Jak coś to będę pisał w nowych postach, bo edycje mało kto zauważy. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
