Mapy do P2 multi by Piroziom
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Fajnie się prezentuje. Przyda się
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Mapy genialne i fajne się na nich gra. Mógłbyś poprawić trochę Easters (śnieg na dachach fajny, lampki choinkowe itp.), ale klimat czuć (Shot and Dead jest genialne) - jakąś drugą edycję Easters (jak zdążysz)
Ostatnio zmieniony 17 gru 2012, 14:32 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Obie zimowe mapy od 2 dni na serwerze. Pograłem.
Estates-winter: Tej mapy w wersji zimowej nie było chyba dotąd. A to najbardziej górzysta mapa Paradise i przez to idealna na zimę! Pomysł by wziąć tą właśnie mapę - strzał w 10-kę! Wykonanie - śliczna. Dobrze dobrałeś kolorystykę nieba i "powietrza". Sugestie mam takie: trochę schody przydałoby się zaśnieżyć, bo zbyt się odcinają. Palma przewrócona nie bardzo służy jako kładka, a takie chyba było jej przeznaczenie - blocking volume jest za krótki i spadam w rów. No i nie wiem czy w multi powinien być ten gazowy rurociąg. Choinka w domku nie pozwala przejść między nią a stolikiem. Bot utkwił przy tunelu od domem od strony schodów. No i co to za tekstury samochodów (bus), ejże?
Uwagę jednak mam poważniejszą. Stale powtarza się ten błąd co na załączniku. Tylko w multi. W trybie single tego nie ma...
Shot_and_dead-Chrismas - Śliczna! A co to za kłęby dymu spod śniegu wylatują?
Estates-winter: Tej mapy w wersji zimowej nie było chyba dotąd. A to najbardziej górzysta mapa Paradise i przez to idealna na zimę! Pomysł by wziąć tą właśnie mapę - strzał w 10-kę! Wykonanie - śliczna. Dobrze dobrałeś kolorystykę nieba i "powietrza". Sugestie mam takie: trochę schody przydałoby się zaśnieżyć, bo zbyt się odcinają. Palma przewrócona nie bardzo służy jako kładka, a takie chyba było jej przeznaczenie - blocking volume jest za krótki i spadam w rów. No i nie wiem czy w multi powinien być ten gazowy rurociąg. Choinka w domku nie pozwala przejść między nią a stolikiem. Bot utkwił przy tunelu od domem od strony schodów. No i co to za tekstury samochodów (bus), ejże?
Uwagę jednak mam poważniejszą. Stale powtarza się ten błąd co na załączniku. Tylko w multi. W trybie single tego nie ma...
Shot_and_dead-Chrismas - Śliczna! A co to za kłęby dymu spod śniegu wylatują?
- Załączniki
-
- przenika.png (34.78 KiB) Przejrzano 4797 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
DziwneTiquill pisze: Uwagę jednak mam poważniejszą. Stale powtarza się ten błąd co na załączniku. Tylko w multi.
Wszystko ładnie przetestowałem u mnie na kompie z botami i było ok. Dziwi mnie dodatkowy fakt- dałem trochę świątecznego graffitti (4 sztuki ) Na serwie nie widać ani jednego. Gdzie się podziały?
Palmy zostawiłem, bo były w singlu, chciałem pokombinować z zaśnieżonymi liśćmi, ale czasu zbrakło więc dałem spokój. Rury- usunąć? Ok, postaram się coś wymyśleć
Walnij w jakąś figurkę ze śniegu to będzie się palićTiquill pisze:A co to za kłęby dymu spod śniegu wylatują?
Założenie było że po rozwaleniu miały buchnąć chmurką białego puchu, emittery dodałem, ale o nich zapomniałem
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mogę trochę pokminić, emittery mam w stopniu znacznym ogarnięte. Możesz na przykład edytować emitter szronu z Meatworld.Piroziom pisze:Założenie było że po rozwaleniu miały buchnąć chmurką białego puchu, emittery dodałem, ale o nich zapomniałem
U mnie na singlu też ładnie. Na serwerze wszystkie pliki na miejscu.Piroziom pisze:Wszystko ładnie przetestowałem u mnie na kompie z botami i było ok. Dziwi mnie dodatkowy fakt- dałem trochę świątecznego graffitti (4 sztuki ) Na serwie nie widać ani jednego. Gdzie się podziały?
Niekoniecznie. To może być smaczek w multi, zależy czy się spodoba.Piroziom pisze:Rury- usunąć? Ok, postaram się coś wymyśleć
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Kolena mapka zrobiona w czasie wolnym. Nazwa to Shotgun vs sledge. Do wyboru młot albo obrzyn. Mutator: 1409X [X]
[youtube][/youtube]
UWAGA: Żeby grać z muzyką w tle musisz podmienić pliki pobrane z serwera na te tutaj ( .fuk i .ogg )
[youtube][/youtube]
UWAGA: Żeby grać z muzyką w tle musisz podmienić pliki pobrane z serwera na te tutaj ( .fuk i .ogg )
- Załączniki
-
- ShotgunVsSledge[X].rar
- (4.28 MiB) Pobrany 208 razy
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, 01:14 przez Piroziom, łącznie zmieniany 3 razy.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To może być prawdziwa rzeźnia. A do czego właściwie mutek xAdmin? I przydałoby się zastąpić startowe bronie (pałę i pistolet) alby rzeczywiście były tylko shotgun i młot.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Skoro napisałeś:
To spytałem:Piroziom pisze:Mutator: 1409X [X]
Zaś twoja odpowiedź:Tiquill pisze:A do czego właściwie mutek xAdmin?
To tak: Nazwałeś to mutkiem, ale 1409X to przede wszystkim mod-patch. Mutator poruszający całą machinę 1409X to tylko jego składnik, zasadniczy, ale nie jedyny. Skoro jest młot z 1409X to [X] się zgadza i nie o to pytałem. Bo mutatora jako takiego nie użyłeś i stąd moje pytanie. Mapa używa z 1409X tylko tego, co młotowi do działania potrzebne - ale nie mutatora.Piroziom pisze:Z tego co wiem sledge, modyfikacje itp. są zawarte w tym mutku. Ważne że stoi [X] i wiadomo
Zleć to mnie, znam to.Piroziom pisze:Zastąpić bronie startowe- tak, jak to ogarnę
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Po przerwie w mapkach czas na kolejną dostawę
mpDGT-GlassWorld - chodzimy po szklanej platformie, a pod nami lawa. Trzeba uważać, bo mapka jest nietrwała, chodzimy po szkle, które jest przecież... kruche
Jedynie miejsca startowe leżą na stabilnym gruncie. Grawitacja obniżona, dlatego łatwiej przeskakiwać z jednego miejsca na drugie.
Ilość graczy 3-8. Z botami też można poćwiczyć, chociaż są moronami
mpDGT-GlassWorld - chodzimy po szklanej platformie, a pod nami lawa. Trzeba uważać, bo mapka jest nietrwała, chodzimy po szkle, które jest przecież... kruche
Jedynie miejsca startowe leżą na stabilnym gruncie. Grawitacja obniżona, dlatego łatwiej przeskakiwać z jednego miejsca na drugie.
Ilość graczy 3-8. Z botami też można poćwiczyć, chociaż są moronami
- Załączniki
-
- mpDGT-GlassWorld.rar
- (145.31 KiB) Pobrany 160 razy
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mapa za szkła? Może być ciekawie, masz pomysły. Kolor trochę zbyt po oczach wali, ale - potestuje się w grze. Trochę swym surrealizmem przypomina mi moją mapkę, którą kiedyś zacząłem...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dostawa nowej mapki po długiej przerwie
Nazwa : Disco star club
Bijemy się w klubiku z dość dużą ilością detali i efektów świetlnych. Dodatkowo w tle nutka w rytm której w górę strzelają migoczące gwiazdki. Mapka była wielokrotnie modyfikowana poczynając od synchronizacji gwiazdek aż do ostatecznej podmiany pliku .ogg na .wav ze względu na niemożność wysłania pliku .ogg na serwer. Stąd też duża waga pliku. Jednak drobne błędy mogły pozostać jak np. opóźnienie muzyki. A skąd pomysł na mapkę? Cóż, pomysł narodził się po obejrzeniu tego filmiku [youtube][/youtube]
https://www26.zippyshare.com/v/93338925/file.html]DOWNLOAD
Nazwa : Disco star club
Bijemy się w klubiku z dość dużą ilością detali i efektów świetlnych. Dodatkowo w tle nutka w rytm której w górę strzelają migoczące gwiazdki. Mapka była wielokrotnie modyfikowana poczynając od synchronizacji gwiazdek aż do ostatecznej podmiany pliku .ogg na .wav ze względu na niemożność wysłania pliku .ogg na serwer. Stąd też duża waga pliku. Jednak drobne błędy mogły pozostać jak np. opóźnienie muzyki. A skąd pomysł na mapkę? Cóż, pomysł narodził się po obejrzeniu tego filmiku [youtube][/youtube]
https://www26.zippyshare.com/v/93338925/file.html]DOWNLOAD
- Załączniki
-
- Postal2_2014_04_18_10_04_39_345.jpg (172.36 KiB) Przejrzano 3609 razy
-
- Postal2_2014_04_18_10_05_20_937.jpg (193.08 KiB) Przejrzano 3609 razy
-
- Postal2_2014_04_18_10_06_20_434.jpg (206.82 KiB) Przejrzano 3609 razy
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2014, 20:48 przez Piroziom, łącznie zmieniany 2 razy.
Piro is back