BLOOD M@DNESS pisze:ale tylko host normalnie widzi ludzi a inni mają chyba takie napisy jak w posted np bystander
Powtórzę za Radzikiem, że to najprawdopodobniej zabieg optymalizujący. Sam chciałem kiedyś to usunąć dla zwykłego mutatora Massacre w StP, ale jest to głęboko zaszyte w grze, znaleźć nie mogłem. Jaka na to rada?
Domyślni bystanderzy mają skóry przydzielane dynamicznie przez Chameleona. I tak w oknie PostEd nie wiesz, jak będzie ubrany ani nawet czy będzie gruby, jaką płeć czy głowę będzie miał. Podczas gry w multi wszystko widać, ale nie skóry. Jeśli chcesz, by mieli własne skóry, musisz edytować każdego bystandera na mapie, dając mu wybraną skórkę. Roboty będzie, ale osiągniesz swój efekt. Ot, możesz zmienić kilku tylko i w grze sprawdzić, czy to się opłaca robić dalej.
Nie da się tak zrobić, by multi z zawartością AWP działało
normalnie. Za dużo nowości, by każdą StP przyjęła poprawnie nawet w singlu, nie mówiąc o multi. Ciesz się, że działa.
Łączenie folderów to zawsze w znacznej mierze czynność nieodwracalna. Ja mam inny sposób:
Kod: Zaznacz cały
;foldery podstawki StP i głównych modów StP:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.ogg
;foldery AW, AWP, AWPMod:
Paths=..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\ApocalypseWeekend\Maps\*.fuk
Paths=..\ApocalypseWeekend\Textures\*.utx
Paths=..\ApocalypseWeekend\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\ApocalypseWeekend\Animations\*.ukx
Paths=..\ApocalypseWeekend\Sounds\*.uax
Paths=..\ApocalypseWeekend\Music\*.ogg
;foldery Postal 2 MP Free 1409X Patch:
Paths=..\Postal2MP\System\*.u
Paths=..\Postal2MP\Maps\*.fuk
Paths=..\Postal2MP\Textures\*.utx
Paths=..\Postal2MP\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Postal2MP\Animations\*.ukx
Paths=..\Postal2MP\Sounds\*.uax
Paths=..\Postal2MP\Music\*.ogg
;tylko mapy multi
Paths=..\MapsMulti\*.fuk
;w jednym folderze dodatki różnego typu
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.u
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.fuk
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.utx
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.usx
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.ukx
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.uax
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.ogg
;pełna ścieżka do plików downloadu
Paths=D:\Download\Postal2\Mapy\*.fuk
W samym INI wszystko ustalasz, co ma gdzie być i jaki ma mieć priorytet dla gry. Nie motając z folderami. Przykładowo, jeśli w we FreeMP masz nowszą wersję moda niż w AWP, to foldery FreeMP dajesz wyżej - wtedy stare wersje moda z AWP gra zignoruje. Sortując tymi ścieżkami zaprowadzisz porządek, jaki tylko chcesz. Jeśli masz porządek w folderach. I jeśli rozkminisz o co w tym kaman. A wystarczy się temu przyjrzeć.
![;) ;)](https://forum.postalsite.info/images/smilies/004.gif)