Ach, więc to to majstrowałeś ostatnio tak tajemniczo!

No, nie zgadłem.
Genialne. Po trzykroć genialne. Raz: że to w końcu ktoś zrobił. Dwa: Że zrobiłeś to maksymalnie wiernie łącząc mapy "takie jakie są", nie przerabiając i nie ulepszając je, byleby tylko przejść się po nich dało. Trzy: Że to chodzi płynnie, nawet mapa Cus-ALLParadise.fuk idzie mi ze średnio 25 FPS. Kłaniam się nisko!
Przyjąłeś zupełnie przeciwną strategię niż moja kiedyś. Ja łączyłem te mapy ze wszystkim co się dało - a dało się wszystko, poza skryptami scen, one wywalały grę. Ale potem je i tak odtwarzałem, więc było wszystko. I cięło niemiłosiernie.

4 suburbsy i Greenbelt1, tyle udało mi się wtedy zrobić. Robiłem to na maksa piłując możliwości swoje, gry i komputera. Ty - odwrotnie. FPS ludzki, log malutki, bez błędów i wszystko pod ręką. Polecam każdemu włączyć kod na wysokie skoki i tak zwiedzać mapę, skacząc po dachach, ulicach i... z mapy do mapy!

Bajucha!
Wreszcie każdy może zobaczyć otoczenie poczty, jak to mogło fajnie być, gdyby skończyli co zamierzali. I takie, przez większość wędrówki po tej mapie, towarzyszy odczucie: A więc tak to mogło wyglądać! To czwarta wielka rzecz, jaką zrobiłeś, każdy może "dotknąć" przeszłości Paradise.
Wstawiać WestMall, Brewery czy MeatWorld nie ma totalnie sensu, bo to zupełnie do siebie nie pasuje, zwłaszcza Brewery i WestMall to całkiem inna bajka, zupełnie nie pasują do otoczenia, wyłażą poza swój obręb. Słusznie więc, że zignorowałeś je. Zaś co do Industry2 (kopalnie) i Industry (szpital) - to akurat te mapy połączyłem i przerobiłem sam i niewiele brakuje, by je opublikować. Dałeś mi pan inspiracji, bym to skończył.
Wspaniała sprawa. Już dodałem sobie skrót do tej mapy, aby zawsze mieć pod ręką tą wędrówkę. I jeśli mam mieć jakieś zastrzeżenie, to brak przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2. Nie pasuje, ok, ale jakbyś mimo wszystko dał jaką skośną kładkę wiodącą przez te niebezpieczne wertepy.

I dzięki za dedykację.
Chyba za skriny się nie obrazisz, jak zapodam.
