

EDIT: Pobieram właśnie v.1420, może teraz będzie działać.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Rzeczy fajne a łatwe do zrobienia. I idealnie wpasowane w klimat Postala i Gwiazdki - czyli w sam raz dla AVPC.ZigHorDude pisze:wybuchające bombki na choinkę. Dobry by też był cukierkowy karabin maszynowy (w kształcie cukierka) oraz gwiazda Wielkanocna jako shuriken
Kod: Zaznacz cały
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// BaubleWeapon
// Copyright 2012 ZigHor, All Rights Reserved.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class BaubleWeapon extends P2Weapon (lub) GrenadePickup;
var float ChargeTime; // How long we've been charging the [u]bauble[/u] to get ready to throw
// it. This corresponds to how far it will go
var bool bChargedTimeSaved; // If we've gotten our charge time once, don't get it again
var name ChargeWaitState; // Name of our charge waiting state. Extended classes of this
// weapon must have their own, in case they extend the base Charging state
var float ChargeTimeModifier; // Multiplier for how fast to charge
var float ChargeDistRatio; // Ratio used to determine how long AI should make the charge time
// for this weapon, in order to hit it's target.
var float ChargeTimeMaxAI; // Max charge time allowed for AI characters.
var float ChargeTimeMinAI; // Min charge time allowed for AI characters (so they're
// less likely to hurt themselves).
var float WeaponSpeedChargeIntro; // How fast the intro anim to the charging animation should play
var float WeaponSpeedCharge; // How fast the charging animation should play
var vector AltFireOffset; // Spot grenade comes out for alt fire
var travel bool bShowMainHints; // Show the main hints
var localized string AltHint1; // How to drop an un-armed grenade
var localized string AltHint2;
const CHARGE_HINT_TIME = 0.5;
const SHAKE_Y_MOD = 400;
const MIN_REQ_CHARGE_TIME= 0.8;
const MIN_REQ_BEFORE_TIME= 0.3;
replication
{
// functions client sends to server
reliable if (Role < ROLE_Authority)
ThrowIt, RecordChargeTime, ServerStartChargeTime;
}
Mam nadzieję, że swojego BaubleWeapon nie robisz podklasą GrenadePickup.ZigHorDude pisze:class BaubleWeapon extends P2Weapon (lub) GrenadePickup
A dlaczego tylko ja?ZigHorDude pisze:Mógłbym zrobić jeszcze jakiś dodatkowy X-Mas Pack z nowymi animacjami (mam w blenderze wtyczkę PSK, więc pewnie zrobię coś takiego), trzeba mi tylko poddać pomysł. Tiquill?
Wiem, oblatałem skrypty broniTiquill pisze:Wystarczy dać to podklasą GrenadeWeapon (i podobnie reszta skryptów) bez kopiowania całej zawartości skryptu granatów.
Masz zawszę (nie można stwierdzić, ale tak napisałem bo to prawdaTiquill pisze:A dlaczego tylko ja?
Sam miałem taki zamiar. Co też czynię. Ostatnie posty już nie są w tym temacie.ZigHorDude pisze:Może by zrobić na ten temat temat.
Otóż dlatego najłatwiej go zrobić, bo skrypt już jest w AM właśnie. Dodatkowo efekt kodu MightyFoot, czyli silniejsze kopniaki.Mr Minio pisze:A czy buta sprintera nie ma czasem w AirMailu? On pozwala szybko biegać.
Bąk nie jest mało świąteczny, spytaj swego dziadka lub kogo podobnego, co kiedyś było prezentami pod choinkę. A skoro w AVPC są zabytkowe wozy i inne sprzęty, to i zabytkowy bąk jest tam w sam raz. A za to jaką miazgę może zrobić! Orzechy włoskie zaś też kładzie się pod choinkę. A że kojarzą się z męską witalnością, to też ludzie pokolenia dziadków wiedzą najlepiej. Pasuje lepiej niż cukierki.ZigHorDude pisze:- Bąk [w sumie może być, ale mało świąteczne] (© Tiquill)
- Narta(y) albo deskorolka (snowboard) (© Tiquill)
- Orzechy [hmm... nie lepiej cukierki?] (© Tiquill)