ZAQ pisze:nie kopiowałem splashy (to wgl nie jest mi potrzebne,standardowe obrazki przy włączaniu gry/posted mogą być zwykłe),pominąłem też mapy,bo również nie są aż tak istotne
I słusznie, nie są potrzebne do uruchomienia moda.
ZAQ pisze:plik przez który gra nie chodziła z DarkFire to projectmarica.u
Ten plik w DarkFire to maleńki pliczek, zawierający tylko część zawartości PM, która jest potrzebna w DarkFire, plik z 1 stycznia 2011. Wersja tego pliku w nowym Project Marica jest z 10 czerwca 2012 i jest on znacznie większy, bo zawiera całą zawartość. Nadpisując nowszy i większy tym małym pliczkiem spowodujesz niemożność uruchomienia Project Marica. I na pewno nie poprzez to nadpisanie mogłeś otworzyć swoją mapę.
Trudność tkwiła zapewne w wersji gry, np: instalowałeś DarkFire w StP, Project Marica miałeś w AWP, edytora użyłeś z AWP, mapę zapisałeś w StP, otworzyłeś ją w StP, StP widział pliki DarkFire, ale nie widział plików PM - a gdy dodałeś projectmarica.u do StP, to StP mógł już twoją mapę otworzyć. Pewno nikt tego nie zrozumiał, co napisałem w poprzednim zdaniu, ale - patrz poprzedni akapit, tam jest prawda, która wyzwoli.
